درباره فیلم

دانلود انیمیشن گرینچ2018

این انیمیشن که در سال 2018 به انتشار رسیده در زانرهای انیمیشن و کمدی و خانوادگی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستانانیمیشناز این قرار است که یک گرینچ بداخلاق نقشه می کشد تا کریسمس را برای روستای هوویل خراب کند.

درباره انیمیشن The Grinch 2018

انیمیشن The Grinch که کاربران ایرانی آن را با نام گرینچ می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Benedict Cumberbatch و Cameron Seely و Rashida Jones به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Yarrow Cheney و Scott Mosier بوده است. این انیمیشن از وبگاه IMDB امتیاز 6.40 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظرات کاربران و بینندگان این انیمیشن

برخی از بینندگان بعد از تماشای این فیلم نظرات خود را با نکته های مثبت و منفی در خصوص نوع ساخت، داستان فیلم و برخی مسائل مهم ساخت در imdb به ثبت رسانده اند. این نظرات به این شکل بوده است:

تماشای آنلاین انیمیشن The Grinch به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. انیمیشن گرینچ The Grinch 2018با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 3

یاسین واعظی:

1399/02/23

من این انیمنشن را خیلییییییییی دوست دارم و از کسی این انیمنشن ساخته تشکر میکنم

یاسین واعظی:

1399/02/23

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی قشنگگگگگگگگگگگگگگهههههههههههههههه من خیلی خیلی از کسی که این فیلم ساخته تشکر میکنم

Yasin:

1397/10/14

سلام داداش میگم این کیفیت ۷۲۰ گرینچ کی میاد دان کنیم؟

پاسخ

سلام عزیزفکر میکنم تا قبل عید بیاد فعلا کیفیت پرده ای هست

نظر خود را بنویسید