لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.86گیگابایت

کیفیت : 720

حجم فایل: 686مگابایت

درباره فیلم

دانلود روز باستیل2016

این که در سال 2016 به انتشار رسیده در زانرهای به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستاناز این قرار است که هنرمندی اسبق و مامور CIA باید باهم همکاری کنند تا ماموریتی ضد تروریستی را با موفقیت به سرانجام برسانند و …

درباره Bastille Day 2016

Bastille Day که کاربران ایرانی آن را با نام روز باستیل می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Charlotte Le Bon و Idris Elba و Richard Madden به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده James Watkins بوده است. این از وبگاه IMDB امتیاز را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

تماشای آنلاین Bastille Day به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. روز باستیل Bastille Day 2016با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 3

حسین:

1399/01/13

فیلم سانسور شده است؟؟؟

منم:

1398/12/24

باسلام . فیلم هاتون سانسور شده ؟ بخصوص این فیلم روز ملی محصول فرانسه

mulliqwaxi:

1398/04/22

Hello!

پاسخ

سلام؟

نظر خود را بنویسید