لینک های دانلود

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: DVDRip

حجم فایل: 441 مگابایت

درباره فیلم

دانلود جوجه خروس اَبر قهرمان2015

این که در سال 2015 به انتشار رسیده در زانرهای به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستاناز این قرار است که جوجه خروس جوانی با نام  توتو  در شرایطی به دنیا می آید که شرایط مزرعه‌ی محل زندگی‌اش نامساعد است و می‌بایست برای حفظ آنها مبارزه کند و…

درباره Huevos: Little Rooster’s Egg-cellent Adventure 2015

Huevos: Little Rooster’s Egg-cellent Adventure که کاربران ایرانی آن را با نام جوجه خروس اَبر قهرمان می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Angélica Vale و Bruno Bichir و Carlos Espejel به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Gabriel Riva Palacio Alatriste و Melanie Simka و Rodolfo Riva Palacio Alatriste بوده است. این از وبگاه IMDB امتیاز را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

تماشای آنلاین Huevos: Little Rooster’s Egg-cellent Adventure به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. جوجه خروس اَبر قهرمان Huevos: Little Rooster’s Egg-cellent Adventure 2015با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید