دانلود سریال 2017–2021 Money Heist  با زیرنویس فارسی چسبیده و لینک مستقیم

دانلود سریال خارجی جدید  خانه کاغذی فصل 3 با کیفیت عالی ۱۰۸۰ و لینک مستقیم

دانلود سریال جدید 2017–2021 Money Heist ” با سه کیفیت عالی و متوسط

لینک دانلود زبان اصلی فصل 3 سریال خانه کاغذی به همراه لینک زیرنویس هماهنگ شده چسبیده افزوده شد

دانلود سریال خانه کاغذی فصل 3 با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود سریال خانه کاغذی فصل 3 با زیرنویس فارسی چسبیده

نوع محتوا: سریال

محصول: اسپانیا

8.2/10:Metacritics: | Rotten Tomato: | IMDB

ژانر: اکشن, جنایی, درام

زبان: زیرنویس فارسی چسبیده

کیفیت:  1080p – 720p – 480p

بازیگران: Úrsula Corberó, Álvaro Morte, Itziar Ituño

جوایز دریافتی: 31 wins & 35 nominations

سال ساخت: 2017–2021

گروه سنی: مناسب برای مخاطب بالغ

خلاصه داستان: یک گروه غیرمعمول از سارقان تلاش می کنند تا کامل ترین سرقت تاریخ اسپانیا را انجام دهند – سرقت 2.4 میلیارد یورو از ضرابخانه سلطنتی اسپانیا…..امیدواریم با دیدن این فصل از سریال خانه کاغذی نهایت لذت را برده باشید…کاران مووی…

توضیح درخصوص داستان فصل 3 سریال خانه کاغذی – Money Heist 2017

سریال خانه کاغذی با نام اسپانیایی La casa de papel که امروزه در کنار سایر سریال های محبوب اشتیاق های بسیار زیادی را ایجاد کرده است سعی دارد با انتشار فصل 5 خود داستان را به اتمام برساند. سریال مانی هیست از سال 2017 شروع به انتشار کرده و در سال 2021 به اتمام رسید و در 5 فصل داستان سرقت های زیبای خود را به سرانجام رساند. سریال خانه کاغذی فصل 1 شروعی برای دزدی های بسیار جذاب پروفسور بود(متن ممکن است حاوی اسپویل باشد) و سعی دارد در ابتدای داستان تیمی متشکل از شخصیت های آواره و اما باهوش در زمینه دزدی را گردآوری کرده تا دزدی بزرگش را به اتمام برساند. برخی از بیننده ها و کسانی که به سریال مانی هیست علاقه مند شده اند این سریال را با مجموعه فرار از زندان مقایسه کردند چرا که شخصیت اول خانه کاغذی یعنی پروفسور فردی بسیار باهوش و با دقت در انجام کارهایش می باشد. در ابتدای خانه کاغذی فصل اول ما شاهد برنامه ریزی پروفسور برای راه اندازی یک دزدی هوشمندانه از چاپخانه سلطتنتی داشته باشد. در این مسیر ممکن است اتفاق هایی افتاده باشد که داستان خانه کاغذی فصل 2 را رقم بزند.

داستان فصل 3 سریال مانی هیست و یا همان سریال خانه کاغذی با یک خوشحالی و آرامش خاصی شروع می شود. اکنون (متن حاوی اسپویل می باشد) پروفسور و تیمش آن زندگی که می خواستند را آغاز کرده اند و سعی دارند همین مسیر را ادامه دهند. اما نکته اینجاس دولت این اجازه را به تیم پروفسور می دهد. شاید درگیری های خاص ذهن پروفسور را تکان دهد و دست به کاری غیر ممکن بزند ، اما اینبار هدف ممکن است تنها دزدی میزان و یا مبلغی پول نباشد، چرا که این کار از وی سمبلی جهانی برای رسیدن به آزادی را بوجود می آورد. داستان این فصل باعث فراز و نشیب های خانه کاغذی فصل 4 می شود.

برای انجام بزرگترین سرقت تاریخ، مردی مرموز به نام پروفسور گروهی متشکل از هشت سارق را استخدام می کند که یک ویژگی دارند: هیچ کدام از آنها چیزی برای از دست دادن ندارند. پنج ماه انزوا با حفظ کردن هر قدم، هر جزئیات، هر احتمال در یازده روز در کارخانه ملی سکه و تمبر اسپانیا، محاصره شده توسط نیروهای پلیس و با ده‌ها گروگان در اختیارشان، به اوج خود می‌رسد تا دریابند که آیا شرط خودکشی آن‌ها انجام خواهد شد یا خیر. منجر به همه چیز یا هیچ چیز نمی شود. اما از تمامی این موارد که بگذریم بهترین راه برای شروع یک سریال خوب دیدن با دقت آن از ابتدا است و شما می توانید اکنون فصل اول سریال خانه کاغذی را از همین صفحه به همراه زیرنویس فارسی چسبیده دانلود کنید و بعد از دیدن فصل های دیگر به تماشای فصل 5 Money Heist بپردازید.

تیزر سریال خانه کاغذی 3 2017–2021

 

=================

لینک‌های دانلود زبان اصلی فصل 3 سریال خانه کاغذی به همراه زیرنویس فارسی چسبیده

================

قسمت هشتم
دانلود زیرنویس
قسمت هفتم
دانلود زیرنویس
قسمت ششم
دانلود زیرنویس
قسمت پنجم
دانلود زیرنویس
قسمت چهارم
دانلود زیرنویس
قسمت سوم
دانلود زیرنویس
قسمت دوم
دانلود زیرنویس
قسمت اول
دانلود زیرنویس

   
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید