دانلود فیلم ریشه در خون با کیفیت ۱۰۸۰p و لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم انقلابی ریشه در خون با کیفیت عالی و حجم کم

دانلود فیلم ایرانی ریشه در خون با کیفیت عالی ۴K

دانلود فیلم” ریشه در خون ” با چهار کیفیت عالی و متوسط

لینک دانلود با کیفیت های عالی و خیلی خوب اضافه شد افزوده شد

دانلود فیلم انقلابی ریشه در خون

دانلود فیلم انقلابی ریشه در خون

نوع فیلم: درام – اجتماعی – تاریخی

سال تولید: 1363

کارگردان : سیروس الوند

بازیگران ریشه در خون :فرامرز قریبیان، اکبر زنجانپور، حمید طاعتی، نعمت الله گرجی

خلاصه داستان : جوانی به نام حجت که بر ضد قانون کاپیتولاسیون فعالیت می کند، قرار است به همراه رسول از روستایی به روستای دیگر منتقل شود. که در این میان …. امیدواریم لذت ببرید… کاران مووی

 

توضیح درخصوص فیلم ریشه در خون

جوانی به نام حجت که بر ضد قانون کاپیتولاسیون فعالیت می کند، قرار است به همراه رسول از روستایی به روستای دیگر منتقل شود. حجت در حمله ماموران کشته می شود، اما قبل از مرگ، کیف حامل اسناد خود را به رسول می دهد تا به روستای کلارآباد برساند. رسول که زخمی شده، به جنگل می گریزد و در کلبه پیرمردی به نام شیرعلی، که با نهضت جنگل مرتبط بوده است، پناه می گیرد. ماموران راه که می خواهند برای راهسازی کلبه شیرعلی را ویران کنند به او بدگمان می شوند و زیر نظرش می گیرند. شیرعلی رسول را یاری می دهد تا فرار کند و خود، با گلوله ماموران از پا در می آید.

«ریشه در خون» فارغ از این که فیلمی است سیاسی و بستر آن مبارزات انقلابی است، یک فیلم سینمایی پرهیجان و خوش ریتم است. فرامرز قریبیان- ستاره سینمای دهه ۶۰- در این فیلم هم بازی قابل قبولی دارد. فیلم به نوعی الگوی سینمای موج نو را در پیش می گیرد و به همان اسلوب، قهرمان سازی و حادثه پردازی می کند و با کشته شدن شیرعلی در انتهای فیلم، آن تلخی تراژیک برآمده از سینمای دهه ۵۰ را نیز به اثر تزریق می کند. از این نظری «ریشه در خون» فیلم خوش ترکیب و خوش ساختی است و در عین پرداختن به یک ماجرای سیاسی و تاریخی می تواند تماشاگرش را هم سرگرم کند.

 

دانلود سایر فیلم های انقلابی پک2

===================

لینک دانلود نسخه های فیلم 

   
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید