دانلود فیلم Locked Down 2021  با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی جدید  خانه نشینی 2021 با کیفیت عالی ۱۰۸۰p

دانلود فیلم جدید Locked Down 2021 ” با سه کیفیت عالی و متوسط

کیفیت عالی به همراه لینک زبان اصلی با لینک دوبله فارسی افزوده شد

دانلود فیلم Locked Down 2020 با دوبله فارسی

دانلود فیلم Locked Down 2020 با دوبله فارسی

نوع فیلم: سینمایی

محصول: آمریکا

IMDB امتیاز : 10/5.1

ژانر: کمدی, جنایی, عاشقانه

زبان: دوبله فارسی

کیفیت:  1080p – 720p – 480p

کارگردان: Doug Liman

بازیگران: Chiwetel Ejiofor, Anne Hathaway, Sonic

خلاصه داستان: داستان در دوران همه گیری کرونا اتفاق می‌افتد جایی که دو نفر تلاش دارند تا دست به یک سرقت پر خطر اما پر سود از یک فروشگاه بزرگ جواهرات بزنند… امیدواریم لذت برده باشید… کاران مووی…

تیزر

 

توضیح درخصوص فیلم خانه نشینی 2021

لیندا (با بازی ان هتوی) و پکستون (با بازی چیویتل اجیوفور)، درست همان زمانی‌که تصمیم می‌گیرند تا از یکدیگر جدا شوند، به این نتیجه می‌رسند که زندگی برای آن‌ها برنامه‌های دیگری دارد؛ زمانی‌که در یک قرنطینه اجباری، آن‌ها مجبور هستند که مدتی را در خانه باشند. بارها ثابت شده که زندگی مشترک یک چالش است اما چیزهای مختلف زیادی است که می‌تواند دوباره جرقه‌ای را در آن به وجود بیاورد. در طی همین دوران است که این زوج به مرور زمان به یکدیگر نزدیک‌تر می‌شوند؛ آن هم به شکلی که اصلا انتظار آن را نداشتند.

فیلم Locked Down یا در زبان فارسی «خانه‌نشینی» یکی از جدیدترین کمدی و رمانتیک سرویس استریم اچ‌بی‌او مکس (HBO Max) است که به‌دست تهیه‌کننده و کارگردان خیلی خوب و بااستعدادی به‌نام داگ لیمان ساخته شده است. از جمله آثار این هنرمند می‌توان به فیلم American Made (ساخت آمریکا)، فیلم The Wall (دیوار)، فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا)، فیلم Fair Game (بازی منصفانه)، فیلم Jumper (جهنده)، فیلم Mr. & Mrs. Smith (آقا و خانم اسمیت) و غیره اشاره کرد. در فیلم خانه‌نشینی، بازیگران هنرمند و محبوبی مانند ان هتوی در نقش لیندا ترمن (همسر پکستون)، چیویتل اجیوفور در نقش پکستون ریگز، استفان مرچنت در نقش مایکل مورگان، میندی کالینگ در نقش کیت، لوسی بوینتون در نقش شارلوت، دولی هیل در نقش دیوید، جزمین سایمون در نقش ماریا، بن استیلر در نقش سولومن، بن کینگزلی در نقش مالکوم و مارک گاتیس در نقش دونالد و غیره حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

=================

لینک های دانلود دوبله فارسی فیلم

=================

   
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید