دانلود فیلم شب اول هجده سالگی با کیفیت ۱۰۸۰p و لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم جدید شب اول هجده سالگی با کیفیت عالی و حجم کم

دانلود فیلم ایرانی شب اول هجده سالگی با کیفیت عالی ۴K

دانلود فیلم” شب اول هجده سالگی ” با چهار کیفیت عالی و متوسط

لینک دانلود و خرید با کیفیت های عالی و خیلی خوب اضافه شد افزوده شد

دانلود فیلم ایرانی شب اول هجده سالگی

دانلود فیلم ایرانی شب اول هجده سالگی

نوع فیلم: درام – اجتماعی

سال تولید: ۱۳۹9

کارگردان : حامد تهرانی

بازیگران فیلم شب اول هجده سالگی: ژاله صامتی، بهنوش بختیاری، علیرضا استادی، مهدی حسینی نیا، معصومه رحمانی، بابک نوری، علیرضا ساوه درودی، مهرنوش حاجی خانی، شادی گنجی، مهران آتش زای، مهسا اکبری، سارا سرابی، غزال غلامی، یکتا طبیبی، ایلیا کیوان

خلاصه داستان : در خلاصه فیلم شب اول هجده سالگی آمده است: اگه اولین باری که زد تو گوش خواهرش دستشو میشکوندی کار به اینجا نمی کِشید … کاران مووی…

تریلر فیلم شب اول هجده سالگی

نقد فیلم شب اول 18 سالگی

فیلم شب اول هجده سالگی ماجرای زندگی زنی است که مشابه آن را در میان مردم به راحتی می توان پیدا کرد. فیلم شب اول هجده  سالگی زندگی ایرانیان و سینمای مختلف را در دهه های ۴۰ و ۵۰ از طریق تصاویر روایت می کند.

فیلم شب اول هجده سالگی اولین ساخته سینمایی حامد تهرانی است  و این کارگردان جوان با اولین ساخته خود موفقیت های بین المللی زیادی به دست آورد. حامد تهران غیر از این فیلم  در سال 97 یک سریال به نام خونه یکی را نیز کارگردانی کرده است. نویسنده سریال خونه یکی محسن تنابنده است و  داستان چهار خانواده را روایت می کند که در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

حامد تهرانی که متولد سال 1364 است تجربه بازیگری نیز دارد. او را ابتدا در مجموعه خنده بازار و سپس در سریال افسانه هزارپایان دیده ایم.

 

======================

لینک های دانلود افزوده شد

======================

   
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید