دانلود فیلم لابی با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ایرانی لابی با کیفیت عالی ۱۰۸۰p

دانلود فیلملابی ” با چهار کیفیت عالی و متوسط

لینک دانلود بزودی

دانلود فیلم لابی

دانلود فیلم ایرانی لابی

نوع فیلم: اجتماعی

سال تولید: ۱۳۹۵

کارگردان: محمد پرویزی

نویسنده : …

تهیه کننده : امیر شهاب رضویان

محصول : ایران

بازیگران : ساره بیات، شهاب حسینی، بهنوش طباطبایی، سام نوری، مهرداد صدیقیان، سحر دولتشاهی، مارن میلر، آزاده صمدی، آرمان درویش، مصطفی زمانی، علیرضا آقاخانی، شهرام حقیقت دوست، هستی مهدوی فرد، پگاه آهنگرانی، الهام جعفرنژاد، مهسا همتی، سارا منجزی پور و…

خلاصه داستان : لابی روایت آدم‌هایی است که آمده‌اند چند صباحی بمانند و بروند، گاهی از کنار هم بی تفاوت می‌گذرند و گاهی می‌مانند… هر مسافر قصه‌ای دارد.

 

بیوگرافی شهاب حسینی :
سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی در ۱۴ بهمن سال ۱۳۵۲ ، ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه نیمه‌شب در تهران متولد شد. تحصیلات دانشگاهی‌اش در رشته روان‌شناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت. او در سال ۱۳۷۹ با سریال «پس از باران» پا به عرصه بازیگری گذاشت. شهاب حسینی در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم «رخساره» ساخته امیر قویدل وارد سینما شد. وی اولین سیمرغ خود را برای بازی در فیلم «سوپر استار» دریافت کرد . حسینی با پریچهر قنبری در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند . شهاب حسینی درباره آشنایی با همسرش در مصاحبه ای گفت: “یک روز از سربازی مرخصی گرفتم تا سری به رفقای دانشجو بزنم. دیدم دختر خانم زیبا، ساده و محجوبی سرگرم مطالعه کتاب‌هایش است. هرچه خواستم با او ارتباط برقرار کنم، نشد که نشد.” شهاب حسینی اولین بازیگر تاریخ سینمای ایران می باشد که موفق به جایزه بهترین بازیگر نقش مرد جشنواره کن برای بازی در فیلم «فروشنده» شده است.

 

============

دانلود فیلم لابی با کیفیت ۷۲۰p

============

دانلود با لینک مستقیم

============

دانلود فیلم ایرانی

=============

       
    فیلم های مرتبط
    نظرات کاربران

    دیدگاه ثبت شده: 2

    Nagla:

    1401/11/2

    لینک دانلود رو قرار میدید لطفاً

    Nagla:

    1401/11/2

    سلام . ببخشید چرا نمیشه دانلود کرد؟

    نظر خود را بنویسید