دانلود فیلم لاک پشت های نینجا خارج از سایه ها 2016

این فیلم که در سال 2016 به انتشار رسیده در زانرهای اکشن و ماجراجویی و کمدی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستانفیلماز این قرار است که لاک پشت ها به پس از موفقیت در شکست دشمنانشان این با با یک خطر جدید مواجه می شوند که موجب به تخریب شهرشان میشود، آنها مثل همیشه آماده دفاع از شهر خود می باشند…

درباره فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows 2016

فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows که کاربران ایرانی آن را با نام لاک پشت های نینجا خارج از سایه ها می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Megan Fox و Will Arnett و Tyler Perry به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Dave Green بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 5.90 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

تماشای آنلاین فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم لاک پشت های نینجا خارج از سایه ها Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows 2016با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows یک فیلم اکشن کمدی آمریکایی در سال 2016 است که دنباله ای بر فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles 2014 است. این فیلم توسط دیوید یرین کارگردانی و توسط جاش اپلبام، آندره نِمک و ویلیام ویبر نوشته شده است. در این فیلم، مگان فاکس، وینسنت دی’آنفرو، جف دانیلز، استیون آمل، برادلی هِنریکسن، ویلیام فیکنر، و ایوان ریچل وود به ایفای نقش می پردازند.

داستان فیلم در مورد چهار برادر لاک پشت به نام های لئوناردو، رافائل، دوناتلو و مایکل آنجلو است که در فاضلاب نیویورک زندگی می کنند. این چهار برادر به همراه دوستشان، ابر قهرمانی به نام آپریل اونیل، با یک گروه تروریستی به نام کرانگ مبارزه می کنند.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows با استقبال مثبت منتقدان و تماشاگران همراه شد. این فیلم در زمینه های کارگردانی، فیلمنامه، بازیگری و جلوه های ویژه مورد تحسین قرار گرفت. فیلم همچنین در گیشه نیز موفق بود و بیش از 245 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows یک فیلم اکشن کمدی جذاب و سرگرم کننده است که داستانی پرکشش و پرتنش را روایت می کند. این فیلم همچنین دارای جلوه های ویژه خیره کننده ای است که تماشاگران را هیجان زده می کند.

در ادامه به برخی از نکات برجسته فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows اشاره می کنیم:

  • کارگردانی دیوید یرین در این فیلم بسیار قابل توجه است. یرین با استفاده از نماهای خیره‌کننده و صحنه‌های اکشن، فضایی جذاب و هیجان انگیز را برای فیلم خلق کرده است.
  • فیلمنامه جاش اپلبام، آندره نِمک و ویلیام ویبر نیز بسیار خوب نوشته شده است. فیلمنامه علاوه بر اینکه داستانی جذاب و پرکشش روایت می کند، دارای شخصیت های جذابی نیز هست.
  • بازی بازیگران فیلم نیز بسیار خوب است. مگان فاکس در نقش آپریل اونیل درخششی خیره‌کننده دارد. او توانسته است شخصیت آپریل اونیل را به خوبی به تصویر بکشد.
  • جلوه های ویژه فیلم نیز بسیار خیره کننده است. جلوه های ویژه فیلم توسط شرکت Industrial Light & Magic ساخته شده اند.

در مجموع، فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows یک اثر اکشن کمدی جذاب و سرگرم کننده است که برای طرفداران فیلم های اکشن و طرفداران لاک پشت های نینجا یک انتخاب عالی است.

در اینجا برخی از تفاوت های فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows با فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles 2014 آورده شده است:

  • فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows دارای داستانی گسترده‌تر و پرکشش‌تری است، در حالی که فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles 2014 دارای داستانی ساده‌تری است.
  • فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows دارای جلوه های ویژه خیره‌کننده‌تری است، در حالی که فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles 2014 دارای جلوه های ویژه کمتری است.
  • فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows دارای شخصیت های جدیدی مانند کرانگ و ابر قهرمانی به نام مونستر، در حالی که فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles 2014 فقط شخصیت های اصلی لاک پشت ها را دارد.

فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows یک فیلم سرگرم کننده و هیجان انگیز است که برای طرفداران فیلم های اکشن و طرفداران لاک پشت های نینجا یک انتخاب عالی است.