دانلود فیلم مطرب با کیفیت ۱۰۸۰p و لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی مطرب با کیفیت عالی ۴K

دانلود فیلم جدید مطرب ” با چهار کیفیت عالی و متوسط

لینک دانلود + پشت صحنه رایگان افزوده شد

دانلود فیلم مطرب

دانلود فیلم مطرب

نوع فیلم:اجتماعی – کمدی

امتیاز: ۱۰/۵٫۰

سال تولید: ۱۳۹۷

کارگردان :مصطفی کیایی

بازیگران: محسن کیایی، الناز شاکردوست، مهران احمدی، پرویز پرستویی، محمدسام یوسفی، عایشه‌گل جوشکن، حسین امیدی، امین مقدم و…

خلاصه داستان : مطرب هفتمین ساخته جناب مصطفی کیایی است که در دست تولید می باشد. این کار تماما کمدی هست و شاد و جذاب که در سال ۹۸ اکران می شود…امیدواریم از تماشای این فیلم لذت ببرید با کاران مووی همراه باشید.

 

آنلاین

دانلود فیلم چشم و گوش بسته

 

فیلم مطرب را می توان شناخته شده ترین فیلم در سال جاری دانست که توانست مخاطبان بسیار زیادی را به خود جلب کند . این سینمایی بی نظیر توانست رکورد پرفروش ترین فیلم سال را به خود اختصاص دهد و از طرفی دیگر توجه تعداد زیادی از منتقدان را به خود جلب کرد . فیلم مطرب تقریبا تمام چیز هایی که برای جذب مخاطب امروزی نیاز باشد را در خود جای داده است . از بازیگری و کارگردانی عالی گرفته تا داستان  جذاب و تازه  که مجموع این موارد سبب شده است تا حجم زیادی از مردم خواهان تماشای فیلم مطرب باشند . این فیلم توانست در روز اول اکران رکورد فیلم های متری شیش و نیم و تگزاس دو را بشکند و بیش از ۹۳ هزار مخاطب را به سینما بکشاند . روند موفق این فیلم باعث شد که در طول مدت اکران خود به رقم ۳۸٫۵ میلیاردی گیشه دست یابد و بدین ترتیب به پر فروش ترین فیلم سال بدل شود.

دانلود فیلم مطرب FULL HD 2160p

داستان این فیلم در حقیقت در رابطه با زندگی یک خواننده کاباره ای  زمان شاهی  به نام ابراهیم خوش سینه می باشد که در شرف تبدیل شدن به یک ستاره است. اما او با وقوع انقلاب ۵۷ همچون طیف بسیاری از خوانندگان آن دوره از صحنه کنار می رود. او که شهرت کافی برای تبدیل شدن به خواننده لس آنجلسی را ندارد به ناچار به خوانندگی مجالس روی می آورد . اما برای این کار به ناچار نام فامیلی اش را به خوش لحن تغییر می دهد تا بتواند به فعالیت ادامه دهد . او با این کار دوباره به اجرا ادامه می دهد تا اینکه دخترش ترتیبی می دهد تا پدرش در برنامه هفته فرهنگی ایرانیان در استانبول دوباره به روی صحنه برود . پسر ابراهیم نیز همراه آن ها می شود. او راه پدر را ادامه داده اما در سبک رپ که فاصله زیادی با علاقه پدرش دارد اما ره هر صورت فرصت حضور در صحنه را برای خود حفظ کرده است . ورود آن ها به ترکیه باعث بوجود آمدن ماجراهایی می شود . همین ماجرا ها بطن داستان را تشکیل می دهد و مخاطب را پای نمایشگر میخکوب می کند .

دانلود فیلم مطرب FULL HD 2160p

مازاد بر این موارد حضور بازیگران مطرحی هچون پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی ، مهران احمدی، عایشه جوشکن(بازیگر ترکیه ای) حسین امیدی ، امین مقدم و… به نقش آفرینی پرداخته اند و همین سبب جذابیت بیش از پیش این فیلم شده است . لازم به ذکر است که نویسندگی و کارگردانی مصطفی کیایی از دیگر فاکتور های موفقیت این سینمایی جذاب بوده است .

دانلود فیلم مطرب FULL HD 2160p

فیلم مطرب را می توان یکی از برترین شاهکار های مصطفی کیایی دانست که توانست رکورد فیلم هزارپا را بشکند و به پر فروش ترین فیلم سال تبدیل شود.این فیلم تمام فاکتور هایی که برای مخاطب جذاب باشد را در خود جای داده است.از جمله این موارد می توان به داستان زیبا کارگردانی عالی و حضور بازیگران بی نظیر که گردهمایی تمام این موارد در کنار یکدیگر سبب شده است تا این سینمایی به یکی از بهترین آثار سال جاری بدل شود.این فیلم در حقیقت بیانگر داستان زندگی یک خواننده کاباره ای است که در شرف تبدل شدن به یک ستاره است که با وقوع انقلاب ۵۷ دوران اوجش افول می کند،او که معروفیت کافی برای تبدیل شدن به خواننده لس آنجلسی را ندارد ناچاراً به خوانندگی مجالس روی می آورد تا اینکه شانس در خانه اش را می زند.در این کمدی زیبا بازیگرانی همچون پرویز پرستویی، الناز شاکردوست و… به ایفای نقش پرداخته اند که حضور آنان موجب شده است تا این فیلم بیش از پیش جذاب و دیدنی باشد.

 

تیزر

دانلود فیلم مطرب FULL HD 2160p

کلیپ های دیدنی

تماشای پشت صحنه مطرب رایگان

—–

دانلود پشت صحنه

—–

دانلود فیلم جانان

در لیست زیر از حجم فایل ها اطلاع پیداکنید که فضا موردنیاز رو داشته باشید.

دانلود فیلم مطرب FULL HD 2160p

شماره تماس و تلگرام پشتیبانی: ۰۹۰۵۹۱۲۸۱۹۵

دانلود فیلم سینمایی مطرب با کیفیت عالی و حجم کم

دانلود مطرب بدون سانسور

همه کیفیت ها یکجا (قیمت : ۱۰٫۰۰۰ تومان)

———

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

کیفیت BluRay 1080p (قیمت : ۷۰۰۰ تومان)

———

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

کیفیت ۴K (قیمت : ۶۰۰۰ تومان)

———

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

کیفیت ۱۰۸۰p (قیمت : ۵۵۰۰ تومان)

———

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

کیفیت ۷۲۰p (قیمت : ۵۲۰۰ تومان)

———

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

کیفیت ۴۸۰p (قیمت : ۵۱۰۰ تومان)

———

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

کلیپ خنده دار پشت صحنه مطرب

تا اینجای که مطرب فروش داشته و خیلی از بیننده ها با استقبال فراوانی توجه داشته اند و هر روز این بازدید داره بیشتر میشه پیشنهاد ما به شما عزیزان تماشای این کار زیبا و جذاب می باشد کاران مووی

 

دانلود مطرب و نقد و بررسی آن

کلمه دانلود فیلم مطرب را می توان جزو پر ترافیک ترین کلمات این روز ها در دنیای وب فارسی دانست چرا که این فیلم با وجود مدت زمان کوتاهی که از عمر آن می گذرد اما توانسته به راحتی خود را بر سر زبان ها بیندازد و به همین سبب است که بسیاری از افراد به دنبال دانلود آن هستند . این فیلم تقریباً هر آن چیزی را که برای مخاطب جذاب باشد در خود گنجانده است . از صحنه های زمان شاهی گرفته تا موشکافی مسائلی که کمتر در سینمای ایران بحث شده است . در واقع داستان این فیلم در رابطه با زندگی یک خواننده کاباره ای قبل از انقلاب می باشد که در شرف رسیدن به معروفیت است اما با وقوع انقلاب ۵۷ تمام اهداف او بر هم می ریزد . او که شهرت کافی برای تبدیل شدن به خواننده لس آنجلسی را ندارد ناچار به خوانندگی مجالس روی می آورد تا اینکه فرصتی برای او پیش می آید که همین فرصت بطن اصلی داستان را تشکیل می دهد .

فیلم مطرب مازاد بر داستان زیبایی که دارای مزیت های دیگری از جمله کارگردانی عالی و بازیگران بی نظیر است . از جمله ستاره هایی که در این فیلم حضور دارند می توان به پرویز پرستویی، الناز شاکردوست و… اشاره کرد که حضور این بازیگران سبب شده تا این فیلم پیش از پیش برای مخاطبان جذاب باشد . اگر شما هم تمایل دارید تا در اوقات فراغت خود به تماشای این فیلم بنشینید و یا قصد دانلود فیلم مطرب را دارید می توانید هم اکنون به رسانه کاران مووی مراجعه فرمایید .

 

       
    فیلم های مرتبط
    نظرات کاربران

    دیدگاه ثبت شده: 115

    سبحان:

    1400/02/20

    من هنوزندیدم ولی قراره الان باعشقم بشینم ببینیم??

    پارسا:

    1399/08/1

    آخ آخ آخ حیف اون پولی که برا این چرت و پرت حروم شد . فوق العاده بی مزه و چرت وپرت و به شدت بچه بازی و کارگردانی فوق العاده مسخره یعنی حالم از بازیگرهای ندید پدیدمون بهم خورد انگار دنیا ندیدن خاک تو سرشون با این مضخرفی که ساختن یعنی از اول تا آخر فیلم این رو متوجه میشی که فقط واسه ندید پدیدها ساخته شد تا پول پارو کنن . فیلمی بی مفهوم و دارای فیلمنامه ای بسیار مضخرف . خاک تو سرتون رفتین ترکیه فیلم ساختین و در همین فیلم به فرهنگ ازدواج ما و کشور عزیز ما توهین و اهانت کردن . زنه ترکی به کنایه میگه عجب فرهنگ بیخودی دارین . خاک توو سرتوون احمق های ابله بی غیرت این فیلم فاجعه بود اگه کسی درک کنه و منتقد باشه

    بی نام:

    1399/07/29

    یعنی تو عمرم فیلم به این مضخرفی ندیده بودم هرچی فروش کرد از اون دختره سوسول ترکی فروش کرد تمام . ایرانی هام که ندید پدید

    علی:

    1399/01/25

    اقا من ۱۰۰۰۰تومان دادم ولی نتونستم داملود کنم الان چیکار کنم فیلم مطرب رو همه کیفیت هاشو خریدم۱۰۰۰۰ تومان هم دادم لطفا رسیدگی کنید زود تر

    پاسخ

    سلام با شماره بالای لینکا تماس بگیرید یا پیام بدید.

    z:

    1399/01/22

    خیلی فیلم مذخرفیه کلا جامعه ایرانی رو هم خیلی عقب مانده نشون داده.

    علی:

    1399/01/20

    پولیه؟

    فرزان افشار:

    1399/01/17

    زدی مجانی؟

    احسان:

    1399/01/16

    واقعا داستان ضعیف عین فیلم هندی بخاطر شاد بودن صحنع های آواز فیلم یکم میشد تحمل کرد ژانر فیلم کمدی بود مثلا اصلا طنز نداشت مسخره ترین فیلمی که این چند وقت اخیر داشتم.

    محمد حسین:

    1399/01/15

    سلام... خسته نباشید امیدوارم شما و همکاران محترمتان در سلامت کامل حضور داشته باشید. خواستم ببینم لینک بدون سانسور فیلم مطرب که گذاشتید با فیلمی که پخش آنلاین بود فرق داره یا نه چون در پشت صحنه قسمت هایی را نشان میداد که در پخش آنلاین فیلم نبود و سانسور شده بود خواستم بدونم لینک بدون سانسور هم مثل همین ‍‍‍پخش آنلاین هست یا نه... ممنون

    پاسخ

    سلام مثل همونه عزیز

    یگانه:

    1399/01/15

    سلام خسته نباشین من میخواستم کیفیت bluray رو دانلود کنم همونطور ک میبینین ۸ گیگ حجمشه تا ۷ گیگ دانلود شده بود که زد اینترنت در دسترس نیست و کلا دانلودش قطع شد که هیچ از لیست دانلودهامم رفت و نتونستم بزنم ادامه بده دانلود رو در ضمن مشکلی از اینترنت من نبود حالا بنظرتون راهی هست که یجوری بشه از ۷ گیگ ب بعد دانلود شه ؟ چون واقعا اینجوری خیلی مزخرفه هم پوله نتم ک میره یه پولیم واس خریدش دادم ??

    پاسخ

    سلام خدمت کاربرگرامی دانلود این فیلم نیم بها است. یعنی فایل ۸ گیگ باشه پای شما ۴ گیگ حساب میشه. دوم اینکه مشکل پیش آمده از برنامه دانلود شما هست و فضای اون دستگاهی که باهاش دانلود میکنید اگر دیتای دانلود شده از سیستم شما پاک نشده باشه میشه ادامه دانلود رو انجام داد.

    هلیا:

    1399/01/14

    مظرب قشنگه من نمی دونم دانلود کنم یا نه

    هلیا:

    1399/01/14

    برا من باز نمی شه

    ممئ:

    1399/01/13

    فیلمه موضوعش چیه

    ناشناس:

    1399/01/9

    سلام من دانلود کردم ۵۱۰۰ تومن هم دادم دقیقه ۴۵ که میرسه قطع میشه

    عباس درویشی:

    1399/01/7

    فیلمی که بیشتر گریه داشت تا خنده. کمدی ای مرثیه وار...

    جمالی:

    1399/01/6

    سلام خسته نباشید مرسی

    soma:

    1399/01/3

    سلام خسته نباشید من لینک دانلود برام باز شد ولی نه تو دانلود منیجر.تو قسمت دانلود کروم خیلی سرعتش پایینه ممنون میشم راهنماییم کنید.

    پاسخ

    شماره تماس و تلگرام پشتیبانی: ۰۹۰۵۹۱۲۸۱۹۵

    جواد:

    1399/01/3

    اقا سال جدید خوبی داشته باشید ممنون از سایت خوبتون عالییی مطربم خیلی خوب بود

    پاسخ

    همچنین برای شما عزیز.

    برهار:

    1399/01/3

    من الان فیلم مطررب دانلود کردم دوست داشتیم چرا میگن خوب نیس

    ارش:

    1399/01/3

    لینک خریدم ولی دانلود نمیشه. تو تلگرام هم پیام دادم .چرا لینک درست و نمیدید.

    پاسخ

    شماره تماس و تلگرام پشتیبانی: ۰۹۰۵۹۱۲۸۱۹۵

    طاها:

    1399/01/3

    این چرا هرچی به وسیله دوتا لینک دانلود میکنیم،دانلود صورت نمیگیره؟آخه یعنی چی؟چجوری پولو پس بگیرم؟

    پاسخ

    شماره تماس و تلگرام پشتیبانی: ۰۹۰۵۹۱۲۸۱۹۵

    حمیدیان:

    1399/01/2

    کیفیت عالی بود ممنونم سایت خوبی دارید.کارتون دوبله بیتشر بذارید پسرم گیرداده میخواد

    مهسا:

    1399/01/2

    من ۳ سال هرچی میخوام از سایت شما دانلود میکنم کارتون درسته خدایش همیشه بروز هستید.خسته نباشید میگم بهتون..

    محمد:

    1399/01/2

    هرچی پیام می فرستیم پیاممون نمیاد ارور میده

    بهار:

    1399/01/2

    من پیام دادم بهم لینک مجدد دادن تشکر از پاسخ گویی سریع شما.

    ارش:

    1399/01/1

    من هزینه خرید لینک رو دادم ولی لینک شما تا وسط دانلود میشه .چند گیگابایت حجم منو برد ولی کامل دانلود نمیشه. این جور نون در آوردن حرومه

    پاسخ

    شماره تماس و تلگرام پشتیبانی: ۰۹۰۵۹۱۲۸۱۹۵

    امیر:

    1399/01/1

    عالی بود ارزش دیدن داره من از ۲۰ بهش ۲۰میدم ???????????????????⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

    sama:

    1399/01/1

    سلام دوستان من الان ساکن هلند هستم من الان ۱۱سالمه و از۳سالگی هم در هلند زندگی میکنم من از فامیل هایمان خیلی تعریف این فیلمو شنیدم به خاطر همینم با کلی بد بختی تونستم روی ایپدم گوگل نصب کنم .تابتونم این فیلمو ببینم به نظر من خیلی مسخره بود .من فیلم هایی رو که خود تلویزیون نشون میده ترجیح میدم به این فیلم .شاید براتون سوال بشه که من چه شه کلی فارسی می نویسم من معلم خصوصی برای نوشتن فارسی دارم . good buy every body

    بیژن:

    1399/01/1

    اقا چرا فیلم های ایرانی طنز هارو خیلی کم میذارید خونه بیکاریم نگاه کنیم

    پاسخ

    در دسته فیلم های ایرانی برید هست

    بابای بچم:

    1398/12/29

    ادمین جان مرسی که تو این مدت که همه دچار مشکل شدن شما ها دارید برای ما مردم کارمیکنید خیلی مردید

    پاسخ

    خواهش.

    ایمان:

    1398/12/29

    سلام من فیلمو با کیفیت ۴k دانلود کردم که بیشتر از دقیقه ۵۴ نشون نمیده و قطع میشه.لطفا بررسی کنید و جواب بدین

    پاسخ

    پیام بدید karanmovies@

    Mehdi:

    1398/12/29

    با سلام من از لندن هستم برای دیدن فیلم و سریال آیا ابشنی هست که بتوانیم ببینیم

    پاسخ

    سلام خدمت شما تلگرام پیام بدید karanmovies@

    حامد:

    1398/12/29

    اقا من پرداخت کردم لینک دادن بهم مرسی

    پیمان:

    1398/12/29

    چهارتا فیلم خنده دارمیگی ادمین

    پاسخ

    داخل فیلم ایرانی های سایت برید

    کارن:

    1398/12/29

    سرغت عالیع ۳ سوت باز شد سایتتون چقد خوبه

    s:

    1398/12/28

    بهتر حجم این فیلم را از اول تو سایت میزدید این کار اصلا درست نیست من هزینه کردم بعد دیدم حجم بالاست

    پاسخ

    وارد لینک دانلود که میشید زده حجم هر فایل رو عزیز.چک بفرمایید

    محمد:

    1398/12/28

    من دوبار پیام دادم نه جوابی گرفتم‌نه ثبت شد .کلا لینک برای من رفت هزینه کسر شد دیگه جوابی نگرفتم همین

    پاسخ

    تلگرام پیام بدید karanmovies@

    سیما:

    1398/12/28

    عالی همه چی

    محمد:

    1398/12/28

    متاسفانه لینک رفته واسه ورود باید دوباره پول پرداخت کنیم وارد بشیم .کلا از لینک خارج شدم

    پاسخ

    پیام بدید karanmovies@

    محمد:

    1398/12/28

    سلام آقا من پول پرداخت کردم لینک دانلود آدم و بالا نصفه نیمه دانلود شد بعد رفته هرچی میگردم دیگه لینکش نیست دانلود مجدد کنم باید چیکار کنم؟؟

    پاسخ

    همون لینک رو دوباره دانلود کنید

    مجید:

    1398/12/27

    دانلود مطرب با کیفیت عالی

    فضول:

    1398/12/27

    من نمیدونم چی بگم ولی دمت گرم ادمین

    یادانم:

    1398/12/27

    من خرید کردم اولش دانلود نشد الان دوباره زدم شد مرسی از پیگیریتون. عیدتوننم مبارکباشه

    Mahyar:

    1398/12/27

    سلام‌من الان فیلم‌مطرب را با مبلغ ۵۲۰۰ کیفیت ۷۲۰ خریدم‌اما لینک دانلود برام‌نیومد چیکار کنم؟؟

    پاسخ

    درتلگرام پیام بدید لینک مجدد دریافت کنید

    Mahmoud:

    1398/12/27

    سلام..خسته نباشید..دانلود رو برامون راحت کرده سایتتون..دستتون درد نکنه..فیلمها و سریال ها همه ب روز هست و سریع میاد روی سایت شما...خیلی ممنون

    مهران:

    1398/12/27

    خیلی تیکه داره خنده داره خوبه????

    باراد بلبلی:

    1398/12/27

    من فیلم مطرب و با کیفیت ۱۰۸۰pدانلود کردم،هزینه ۷۰۰۰تومان را هم پرداخت کردم .و رمز فایلم به خط همراهم ارسال شد ولی دانلود ایراد داره و ارور میده .حالا چیکار کنم برای دیدن مجبورم دباره دانلود کنم و هزینه بدم ؟کسی پاسخ گو هستش؟

    پاسخ

    سلام مشکلی نداره عزیز در تلگرام پیام بدید لینک بدم خدمتتون نگران نباشید نیاز نیست دوباره خرید کنید karanmovies@

    محمود:

    1398/12/27

    پس په طوری میشه رایگان دان کرد؟

    فرزاد:

    1398/12/27

    سلام وخسته نباشید به مدیریت سایت کاران مووی دوستان عزیز این فیلم بسیار عالی بود من پیشنهاد میکنم شما هم این فیلم و ببینید حتما حتما من از آقای پرویز پرستوی تشکر میکنم بابت این نقش زیبای که ایفا کرده

    فاطمه:

    1398/12/27

    من دیروز دانلود کردم با حجم ۱۰۸۰ ولی بعد از ۵۹ دقیقه دیگه نشون نمیده چیکار کنم ؟؟

    پاسخ

    خراب دانلود کردید درباره همون لینک رو دانلود بفرمایید.مشکلی بود پیام بدید karanmovies@

    محسن:

    1398/12/27

    من هزینه راپرداخت کردم ولی موفق به دانلودنشدم

    پاسخ

    از همون لینکی که دریافت کردید مجدد دانلودش کنید

    amirhesam:

    1398/12/27

    چرا پشت صحنه نداره ؟؟؟

    پاسخ

    بالای لینک های دانلود هست عزیز.

    ali:

    1398/12/27

    agha ramzzzzzzz chi shoood

    پاسخ

    AGYVJFZUPDMQCLKR

    هاشم:

    1398/12/27

    پس چی شد این پسوورد؟؟؟؟

    پاسخ

    AGYVJFZUPDMQCLKR

    Derakhshan:

    1398/12/27

    سلام من خریداری کردم اما رمزی برام نیومده!!طبق کامنتایی هم ک براتون گذاشتن و پاسخ دادید انگار روهواس همه چیز قضیه چیه؟!پول گرفتید طبق تایمی ک دادید چرارمز نمیفرستید

    پاسخ

    سلام درج شده عزیز

    احمد نوروزی:

    1398/12/27

    رمزو پس کی میزارین گفتین امروز میزارین چرا رمز نیست پس

    پاسخ

    AGYVJFZUPDMQCLKR

    احمد نوروزی:

    1398/12/27

    سلام من فایل را دانلود کردم ولی رمز میخاد و گفتین رمزو امروز ساعت هشت میزارین پس چرا نزاشتین یا ایمیل نکردین ممنون میشم زود تر انجام بدین

    مجتبی:

    1398/12/27

    سلام آقا فرمودی سه شنبه ساعت ۸ رمز رو ارسال می کنید .الان که ساعت ۹ شد و رمزی نیومد.....

    پاسخ

    در شده عزیز

    کاوه:

    1398/12/27

    سلام دیروز پیش فروش فیلم مطرب رو خریدم قرار بود امروز رمزش رو بذارین ولی خبری نیست تازه چجوری باید رمز رو دریافت کنیم؟

    پاسخ

    AGYVJFZUPDMQCLKR

    علی:

    1398/12/27

    من هرچی رمز رو میزنم میگه رمز فایل اشتباه است

    پاسخ

    AGYVJFZUPDMQCLKR

    Sajjad:

    1398/12/27

    سلام فایل مطرب رو دانلود کردم،الان نوشته فایل رمزگذاری شده است،رمز فایلش چنده،فایلzipهست،راهنمایی کنید خواهشا

    پاسخ

    AGYVJFZUPDMQCLKR

    مرتضی قنواتی:

    1398/12/27

    با سلام من فیلم مطرب خریدم بعد دانلود رمز میخواد بعد کامنت گذاشتم جواب ندادید مطالب بالا رو خوندم نوشته بودید صبح سه شنبه ۲۷ اسفند ایمیل میشه میخواستم بگم هنوز هیچی برای من ایمیل نشده. لطفا بررسی کنید با تشکر

    پاسخ

    AGYVJFZUPDMQCLKR

    جواد جلیلی:

    1398/12/27

    پول کم کرد فایل زیپ بدون رمز داد این چه کاریه پول میگیری فیلم نمیدی این یه نوع کلاهبرداریه

    پاسخ

    AGYVJFZUPDMQCLKR

    مرتضی قنواتی:

    1398/12/26

    با سلام من فیلم مطرب خریدم بعد دانلود رمز میخواد من ندارم از کجا باید رمزشو بدست بیارم

    پاسخ

    سلام فایل دانلود شده رو نگه دارید فردا رمز میاد ۸ صبح

    سارا بیات 72:

    1398/12/26

    ایول حال کرد کارن مووی حرف نداری.

    محمد:

    1398/12/26

    اقا اینو نمیشه دانلود کرد چرا نمیاد صفحش

    پاسخ

    مشکلی نداره دوباره امتحان کنید

    Reyhane:

    1398/12/26

    وقتی هنوز منتشر نشده چرا لینک میذارین؟ من پول دادم ولی هیچی نبود الان چجوری باید پولپو پس بگیرم؟

    پاسخ

    فردا صبح رمزفایل منتشر میشه صبوری کنید

    چنگیز:

    1398/12/26

    این فیلم بعد جومونگ بهترین فیلم تاریخ سینماست. درود بر برادر کیایی کریستوفر ایران. درود بر او

    آرین:

    1398/12/26

    سلام من ۷۰۰۰ تومان پرداخت کردم و ۹ گیگ دانلود کردم ولی برای من چیزی نیومدی و فقط حجمم پر شده. الان باید چکار کنم همش ادکی بود؟

    پاسخ

    سلام در تل پیام بدید چک کنم karanmovies@

    جباری:

    1398/12/26

    دانلود کنم فایل خالیه

    جباری:

    1398/12/26

    سلام من الان خریداری کردم متوجه نشدم نوشته بودین پیش فروش الان خب منظر بمونم تا بیاد دوباره دانلود کنم؟

    پاسخ

    سلام فایل دانلود شده رو نگه دارید فردا رمز میاد ۸ صبح

    عطا:

    1398/12/26

    اغا من فیلمو دانلود کردم پولشو دادم کاملم دانلود شد ولی توی پوشه ای که این فیلم رفته میزنم باز شه توش خالیه لطفا بگین چیکار کنم

    پاسخ

    سلام در تل پیام بدید چک کنم karanmovies@

    in:

    1398/12/26

    دگیه هیچگاه خرید نمی کنیم و می ریم کپی می کنیم و بدون پول. به شرکت بگید دست خوش

    in:

    1398/12/26

    سلام ببخشید ادمین ما پول دادیم فیلم رو خریدم بعد میخوایم فیلم و نگاه کنیم میگه پسوورد فایل فردا میاد. ما رو مسخره کردید؟

    پاسخ

    سلام نوشتیم نسخه پیشفروش هست عزیز نگران نباشید فردا میاد رمزش

    عباسی:

    1398/12/26

    من همین الان با سایت شما اشنا شدم خیلی خوبه همه فیلم با کیفیت عالی مرسی خوشحال شدم خدا خوشحالتون کنه..

    Mohammad:

    1398/12/25

    سلام من فیلم رو دانلود کردم بعد رمز عبور هم دارم رمز عبور باید کجا بزنم فایل فیلم باز نمی شه

    پاسخ

    به این ایدی پیام بدید karanmovies@

    حمید:

    1398/12/25

    سه شنبه چندم ؟

    حمید:

    1398/12/25

    رمز فایل لطفا

    اتنا:

    1398/12/25

    سلام رمز زیب چرا نیست توسایت؟؟

    Amir:

    1398/12/25

    خیلی مسخرست خوب همون موقع برای دانلود میزاشتین خیلی زشته کارتون

    پاسخ

    برادر جان دست ما نیست شرکت فیلم این کارو کردن و همه سایت ها همینجوری هست.

    امیر:

    1398/12/25

    دانلود کردم رمزشم زدم ۳شنبه۸ صبح اما باز نمیکنه زیپ رو

    پاسخ

    منظور اینه که اون زمان منتشرمیشه فعلا فایل رو نگه دارید

    محمد:

    1398/12/25

    دوستان عزیز نگران نباشید. منم پیش خرید کردم. تا سه شنبه باید حوصله کرد. بنده خدا نوشته بالای فیلم که رمز رو سه شنبه اعلام میکنه. یه سوال؟ رمز رو پیامک میکنید به صورت خودکار؟ چون من شماره همراهمو دادم. با تشکر از اقا مدیر

    میلاد:

    1398/12/25

    سلام.این چه وضعه ای هست بخدا.خرید کردم فیلم مطرب رو زده پسورد بده.من الان چیکار کنم؟؟؟پول رو شنبه میگیرید بعد رمزشو سه شنبه میدید!!!!این نهایت نامردی و حرام خواریه.ایشاا... پول دوا درمون بدید اگه من نتونم این فیلمو ببینمو پسوردشو نزارین

    پاسخ

    سلام عزیز فایل رو تا روز ۳ شنبه نگه دارید تا رمز فیلم رو شکرت منتشر کنه و ما در سایت اضافه کنیم.کمی توجه کنید در بالای لینک های دانلود نوشته شده که نسخه پیشفروش هست پیروزباشید

    احسان:

    1398/12/25

    اقا من فیلمو از سایت شما خریدم اما نمیشه بازش کرد ب صورت فشرده اومده میزنی باز نمیشه میگه رمز میخواد این چ وضعشه باز لااقل رمز فایل زیپ سایتتون هم بدید ک بشه فایلو ک خریدیم نگاه کنیم اگه هم ندارید الکی گذاشتید بریم شاکی شیم در سایتتو رو تخته کنیم

    پاسخ

    دوست عزیز هم در کانال هم در سایت زدیمممنسخه پیشفروش می باشدرمز فایل ۳ شنبه ۸ صبح

    پدرم:

    1398/12/25

    خیلی خوب بود..آخرش به ارزوشون رسیدن

    محمد:

    1398/12/25

    درود برشما ادمین عزیز واقعا وقتش نشده که با درستی زندگی رو پیش ببریم؟ واقعا استفاده از نا اگاهی مردم رو اسمش رو چی میشه گذاشت وقتی ۲۷ اسفند فیلم به صورت رایگان در اینترنت به نمایش در میاد شما پول چی از مردم میگیرید و انتظار دارید در زندگی چگونه با شما رفتار بشه ؟ روز ۲۷ اسفند که شما میخوای کد برای خریداران بفرستید پخش و دانلود رایگان فیلم مطرب هست . پاینده باشید

    پاسخ

    فیلم رو شرکت قرار میده و ما هیچکاریم دست ما بود رایگان میذاشتیم.پیروزباشید

    ابوالفضل:

    1398/12/25

    رمز فایل زیپ چیه ؟؟

    پاسخ

    ۳ شنبه میاد رمزش

    Saba:

    1398/12/25

    سلام ببخشید میخواستم از حالت فشرده خارج کنم پسوورد میخواد.

    پاسخ

    ۳ شنبه ۸ صبح میاد پسورد

    احسان:

    1398/12/23

    من یه بار ازشما فروزن دانلود کردم پشیمون شدم.اما این خوب بود

    محمد:

    1398/12/22

    اقا دمتون گرم. ۲۷ اسفند منتظریم. فقط خواهشا بدون سانسورشو بذارید.

    پاسخ

    ایشالا

    حسین:

    1398/12/21

    اقا دقیق ترین تاریخ رو به من بگید که کی میذارید تو سایت

    پاسخ

    ۲۷ اسفند

    قرمز:

    1398/12/21

    جناب فقط خواستم تشکر کنم همین

    y.a:

    1398/12/20

    چرا نمیذارید تو سایت ای بابا

    پاسخ

    شرکت منتشرکنه

    محمدي:

    1398/12/19

    سلام این فیلم اومدن تو سایت ؟؟؟؟

    پاسخ

    خیر

    لاله:

    1398/12/19

    مرسی از اینکه فیلم های عالی میذارید خارجی هاتون خیلی خوبه زیرنویس هم داره فیلم های ایرانی کمدی ها که بازیگرهای مثل رضا عطاران هستند بذارید تو خونه نشستیم نگاه کنیم تشکر خدا قوت میگم خدمت شما ادمین

    هانیه:

    1398/12/19

    عالیه سایتتون خیلی خیلی ممنونم که آخرش لینک رو گذاشتید مرسیییییی

    علی:

    1398/12/15

    میدونم نظرمو نمیزاری و گفتم بنویسم.اگه لینک فیلم نیست و فیلم هنوز نیومده پس چرا این صفحه رو باز کردی اونم به اسم دانلود رایگان مطرب؟واقعا بعضی ها به خاطر چندتا وییو بیشتر چه کار ها که نمی کنن .واقعا متاسفم واسه همچین سایتی .حالا میخوای نظرمو بزار میخوای نزار.واقعا متاسفم ای کاش اینطور صفحه هارو پاک کنی

    پاسخ

    برادر جان همه سایت ها باید این کارو انجام بدن.پیروزباشید

    بهروز:

    1398/12/14

    سلام ممنونم که فیلم ور گذاشتین بعد ۱ سال مرسی عالی فقط رمزمیخواد؟

    پاسخ

    سلام

    محمد:

    1398/12/5

    چرا نمیشه دانلودش کرد پس. لینکش کجاس؟

    پاسخ

    منتشرنشده هنوز

    توجین:

    1398/11/30

    این کانال تمام فیلم رو رایگان میزاره @karanmovie از جمله مطرب،زهر مار،سامورایی در برلین

    جمشید:

    1398/11/30

    دیشب رفتیم سینما فیلم مطرب را دیدیم. خیلی خوب بود. هرچند که معتقدم فیلمهای ایرانی خیلی بی کیفیت هستند. اما در وضع اسف ناک فعلی چاره ای جز دیدن این فیلمها نیست. فیلم مطرب طنز آمیز است اما خیلی سطحی و فاقد فاکتورهای لازم برای یک فیلم دنیای امروزی است. بیشتر بدرد جامعه ایران سالهای ۱۳۵۰ میخورد. امروز نیاز مردم ایران فیلمهای بسیار قوی تر از مطرب است. اما چاره ای نیست. چون مجوز ساخت فیلم درست و حسابی داده نمیشود و تولید فیلم درست و حسابی خط قرمز است.

    جمالی:

    1398/11/30

    سلام نسخه اصلی است یا پرده؟

    پاسخ

    اصلی با کیفیت عالی

    مهدی:

    1398/11/29

    با سلام و خداقوت اگه دانلود رو فراهم کنید ممنون میشیم

    پاسخ

    سلام خدمت شما بیاد حتما درج میشه

    زینلی:

    1398/11/27

    من سینما دیدم کی میاد شبکه خانگی ببینم باز.درضمن سایتتونم عالیه

    سلام:

    1398/11/24

    سلام

    لیلی:

    1398/11/24

    سلام کی میاد لینک دانلود این مطرب پس؟

    پاسخ

    سلام فعلا مشخص نیست

    جمال:

    1398/11/10

    اقا من اینو قبلا سیتنما دیدم خیلی خوبه کی میاد برای دانلود؟

    پاسخ

    بزودی میاد تاریخی اعلام نشده فعلا

    elias:

    1398/11/8

    نوشتین دانلود اونوقت جهت معرفی گذاشتین

    جمشید:

    1398/11/8

    این کی میاد پس خیلی دیر شد اخه چرا نمیذارید

    پاسخ

    فعلا منتشرنشده بیاد همون لحظه میذاریم

    .23Mohsen:

    1398/11/2

    خوب

    Mzaker3110:

    1398/11/1

    چرا لینک دانلود نیست اگه منتشرنشده چرا لینک میزنین?

    پاسخ

    فعلا تا پخش شرکت تیزر و مطلب جهت معرفی می باشد

    رامین:

    1398/10/28

    سلام زودتر بذارید خیلی تعریفشو شنیدیم

    کمنتالب:

    1398/10/25

    چجوری باید دان کنم

    پاسخ

    منتشرنشده

    Ashkan:

    1398/10/16

    خیلی قشنگ بود مخصوصا آخر فیلم

    جیرانم:

    1398/09/14

    من سینما دیدم خیلی خوبه حتما تماشا کنید

    نظر خود را بنویسید