دانلود فیلم ناگهان درخت با کیفیت ۱۰۸۰p لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی ناگهان درخت با کیفیت عالی و حجم کم

دانلود رایگان فیلم ایرانی ناگهان درخت با کیفیت عالی ۴K

دانلود فیلم ” ناگهان درخت ” با چهار کیفیت عالی و متوسط

لینک های خرید و دانلود فیلم با کیفیت های متفاوت افزوده شد

دانلود فیلم ناگهان درخت

دانلود فیلم ناگهان درخت

نوع فیلم: اجتماعی | عاشقانه

سال تولید: ۱۳۹۷

کارگردان: صفی یزدانیان

مخاطب: بزرگسال

محصول: ایران

بازیگران:زهره عباسی، ایران نبی زاده، مهناز افشار، پیمان معادی، لیلی فرهادپور، سیامک صفری، مهراب قاسم خانی، شقایق دهقان، شهروز آقایی پور، پانته آ پناهی ها و…

خلاصه داستان : قصه این فیلم در سه دوره تاریخی روایت می‌شود. فرهاد زندگی خود را از کودکی تا 50 سالگی برای روانکاو تعریف می کند.

تریلر فیلم ناگهان درخت

دانلود فیلم ناگهان درخت

فیلم ناگهان درخت که اسم نامانوسی هم برای یک اثر سینمایی دارد و از همینجا داد می‌زند که بیشتر شعر است تا فیلم، می‌خواهد به مفاهیم مختلفی سرک بکشد که هسته مرکزی آنها چند عنصر مانند مادر، زندگی و شکست در آن است و برخلاف برخی منتقدین که به وجهه نوستالژی بودن اثر تاکید داشتند، آن را عنصر مهمی در روایت فیلم نیافتم.

فیلم ناگهان درخت فضای غم‌انگیزی دارد که این غم پنهان، در پس لایه نوستالژی و قاب‌های تصویر زیبا به همراه موسیقی گوش‌نواز قایم شده و یواشکی و با حزن و اندوه به مخاطب زل می‌زند. غم پنهان کارگردان در لا به لای دیالوگ‌های شنیدنی فیلم نیز گاهی خودی نشان می‌دهد و می‌تواند در یک لوله خودکار نیز خودش را قایم کند.

ناگهان درخت از داستان خاصی بهره نمی‌برد و عملا فیلمنامه‌ای که برایش نوشته شده یک قصه مشوش و آشوب زده است که مانند ذهن آدمی به همه جای زندگی انسان سرک می‌کشد. ما در حکم روانکاوی هستیم که با دستگاه‌های مخصوصی که به مغز شخصیت اصلی داستان وصل کرده‌ایم، شاهد دوران مختلفی از زندگی او و افکارش هستیم و این شهود آنچنان پراکنده است که گاهی نمی‌توان روی هدف اصلی، یعنی لذت بردن از تماشای این تصاویر، متمرکز شویم.

=============

لینک های دانلود فیلم سینمایی ناگهان درخت

=============

   
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید