دانلود فیلم نیمه شب اتفاق افتاد با کیفیت ۱۰۸۰p و لینک مستقیم

دانلود فیلم جدید نیمه شب اتفاق افتاد با چهار کیفیت عالی متوسط

لینک دانلود افزوده شد

دانلود فیلم نیمه شب اتفاق افتاد

نویسنده: طلا معتضدی

کارگردان: تینا پاکروان

پخش کننده: کاران مووی

سال ساخت: ۱۳۹۴

تهیه کننده : تینا پاکروان و امیرحسین عبداللهی

بازیگران : حامد بهداد، رویا نونهالی، رابعه اسکویی، آتیلا پسیانی، ستاره اسکندی، گوهر خیر اندیش، سینا رازانی،  علی تاجیک، فرناز زوفا، دینا آبرون،کریم امینی، محمد فیروز بخت، شقایق فراهانی و مهراب رضایی…

خلاصه داستان : داستان عشق های نامتعارف از عروسی تا عزاست…

فیلم “نیمه شب اتفاق افتاد” یک درام عاطفی است با سوژه عشقی نامتعارف که از آغاز، پایانش مشخص است. قهرمان داستان مانند کارگردان اثر، یک زن است که مورد ظلم قرار گرفته و خواهد گرفت. فیلم رگه‌های فمنیستی در خود دارد و پایانش از همان شکل‌گیری رابطه میان زیبا و حسین قابل حدس است. محتوای فیلم ابعاد مثبتی مانند عدم قضاوت بر روی انسان‌ها با توجه به گذشته آنها و نیز اهمیت رازداری را هم بیان می کند و همچنین نشان می دهد که “عاقبت گرگ زاده گرگ شود!”

از بعد فنی هم می‌توان گفت که فیلمنامه اثر با وجود آن که قصه بکر و جدیدی برای رو کردن ندارد اما قابل قبول است و پتانسیل همراه کردن مخاطب تا انتهای اثر را دارد. ضمن این که کارگردانی فیلم هم با توجه به این نکته که این فیلم دومین تجربه فیلمسازی کارگردانش است، می‌تواند تا حدی مورد قبول واقع شود. تنها نکته‌ای که درباره این اثر باقی می‌ماند، تلخی بیش از اندازه انتهای آن است که فیلم را همانند نیمه شبی که واقعه انتهایی قصه در آن رخ می‌دهد، تیره و تار می‌کند. همچنین سکانس نهایی فیلم و عمل انتهایی “زیبا” در معرفی خودش به عنوان قاتل حسین، دلیل منطقی ندارد و این سوال را در ذهن مخاطب زنده می‌کند که اگر دلیل این عمل نجات جان فرزند نوجوان است که اصولا گیر افتادنی در کار نبوده و اگر به دلیل روشن شدن حقیقت چنین کاری را صورت می‌دهد، پس از این اعتراف دروغ، باز هم حقیقت امر پوشیده باقی خواهد ماند!

==============

دانلود فیلم نیمه شب اتفاق افتاد با کیفیت عالی ۷۲۰p

==============

دانلود با لینک مستقیم

==============

دانلود فیلم نیمه شب اتفاق افتاد با کیفیت عالی ۴۸۰p

==============

دانلود با لینک مستقیم

==============

دانلود فیلم ایرانی

=============

   
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید