دانلود سریال جزیره   با لینک مستقیم

دانلود قسمت ششم سریال جزیره با کیفیت عالی و حجم کم

دانلود سریال ایرانیجزیره قسمت سوم 6 ” با چهار کیفیت عالی و متوسط

دانلود قسمت ششم سریال جزیره سیروس مقدم از طریق لینک خرید افزوده شد

دانلود قسمت 6 سریال جزیره

قسمت ششم سریال ایرانی جزیره

نوع سریال:اجتماعی, درام

محصول :ایران

سال تولید: 1400

تعداد قسمت ها: ..

کارگردان : سیروس مقدم

بازیگران : السا فیروزآذر , امیر مقاره , بهنام تشکر , حمیدرضا پگاه , سامیه لک , علی سرابی , غزل شاکری , کاظم سیاحی , محمدرضا فروتن , میترا حجار , مینا وحید , هنگامه قاضیانی , امیر کاظمی , امیر زنجانپور , زهیر یاری , شادی مختاری , شهروز دل افکار , پاوان افسر , حسام منظور

خلاصه داستان: با ورود ناگهانی گلرخ به جزیره همه معادلات به هم میریزد، ارشد که این ورود مرموز را ازچشم شاهد واذین می بیند تلاش می کند تا با کمک بازرس رضی او را در محدودیت قرار دهد و خود به ملاقات گلرخ می رود که با حقایق تازه ای روبرو می شود، …..……… امیدواریم لذت برده باشید…کاران مووی…

تیزر

 

به گزارش روابط عمومی سریال، سیروس مقدم که پیش از این سریال‌های پر مخاطبی را برای تلویزیون در ژانرهای درام، کمدی و اجتماعی ساخته است، این بار با جزیره به قلم علی طالب آبادی به سراغ قصه‌ای درام و اجتماعی رفته ‌است. سیروس مقدم منوچهر محمدی را به‌عنوان تهیه‌کننده و امیر حسین حیدری را به‌عنوان مجری طرح در کنار خود دارد. با اتمام مراحل انتخاب بازیگران، نقش آفرینان سریال جزیره به‌زودی معرفی خواهند شد؛ مقدم قصد دارد قصه‌ متفاوت و جذابی را روایت کند که با دیگر آثارش متفاوت است.

غزل شاکری به «جزیره» سیروس مقدم پیوست. غزل شاکری بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون که حضور در سینما را از سنین خردسالی تجربه کرد به عنوان جدیدترین بازیگر سریال «جزیره» با سیروس مقدم همکاری می‌کند.

شاکری که بازی در سینما را با فیلم سینمایی «گلنار» در سنین خردسالی آغاز کرده است با بازی در آثار کارگردان‌های مطرحی همچون مازیار میری،  حسن فتحی و  کامبوزیا پرتوی کارنامه متفاوتی را رقم زده است. او بعد از تجربه بازی در سریال «شهرزاد» امسال نیز در سومین تجربه بازیگری بعد از «جیران» با سیروس مقدم در «جزیره» همکاری می‌کند.

فیلمبرداری «جزیره» جدیدترین ساخته سیروس مقدم خالق آثار مطرحی همچون «پایتخت» با فیلمنامه‌ای از علی طالب آبادی در جزیره کیش ادامه دارد. این سریال به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری ساخته می‌شود و پیش از این حضور  محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، امیر مقاره و حسام منظور در این سریال قطعی شده و دیگر بازیگران این سریال به زودی معرفی می‌شوند.

 

================

لینک های دانلود قسمت ششم سریال ایرانی جزیره

================

   
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید