دانلود سریال ایرانی نیسان آبی با لینک مستقیم

دانلود تمامی قسمت های سریال ایرانی نیسان آبی با کیفیت عالی و حجم کم

دانلود سریال ایرانینیسان آبی قسمت ششم ” با چهار کیفیت عالی و متوسط

لینک دانلود قسمت 6 افزوده شد

دانلود قسمت 6 سریال نیسان آبی

دانلود قسمت 6 سریال ایرانی نیسان آبی

نوع سریال: کمدی-درام

محصول: ایران

سال تولید: 1400

تعداد قسمت ها: ..

کارگردان: منوچهر هادی

بازیگران: بهناز جعفری , جمشید هاشم پور , حسین یاری , سحر قریشی , علیرضا خمسه , مهران غفوریان , یکتا ناصر , یوسف صیادی , سیروس همتی , ایمان صفا , بهشاد شریفیان , غلامرضا نیکخواه , حسام نواب صفوی , آرش ظلی‌ پور , صفر کشکولی , علی مهربان , نیکی میربها , سانای امیرآبادی , آرین محمودی , سبحان هادی , طاها عبداللهی , رزا بیات , بهزاد رحیم خانی , رضا بنفشه , اسدالله یکتا , گیتی قاسمی

خلاصه داستان: آریا فراری شد و جمشید هم گرفتار! وسط این همه ماجرا، جمشید در انتظار یک خبر خوش بود که بالاخره از راه رسید، امید دیدن جمشید هاشم پور پیش درآمد خبر بی نظیری بود که زندگی جمشید را تِکانی اساسی می داد، تِکان خوب یا بدش را باید خودتان قضاوت کنید.

توضیح درخصوص سریال نیسان آبی

نیسان آبی سریالی کمدی بوده که قبل از اکران به خوبی توانسته محبوبیت بالایی را به دلیل وجود ستاره های سینما در آن مشاهده کرد. این سریال زیبا قرار است هر چهارشنبه صبح به انتشار رسیده و شما می توانید از کاران مووی به راحتی در چندین کیفیت عالی دانلود کنید.

سریال نیسان آبی جز اولین سریال های کمدی ساخته شده توسط منوچهر هادی می باشد، این کارگردان در ساخت سریال های ایرانی با ژانر جنایی و عاشقانه به خوبی توانسته در سینمای خانگی خودی نشان دهد. اما نیسان آبی قرار است تجربه متفاوتی برای وی باشد که امیدواریم از آن نهایت لذت را برده باشید.

داستان این سریال درخصوص «تی تی گل» زنی گیلانی است که به دلیل مشکلات و گذران زندگی مجبور می شود راننده نیسان شود ولی طی اتفاقاتی ثروتمند می‌ شود! همه ماجرا از صبح یک روز بهاری در شکرآباد شروع شد، جایی که جمشید قاسم پور از زندان آزاد شد و رضا خرسند هم بالاخره کار پیدا کرد. ولی یک اتفاق همه چیز را بهم ریخت…

 

سایر قسمت های سریال نیسان آبی “

================

لینک های دانلود قسمت ششم سریال نیسان آبی

================

   
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید