دانلود مجموعه فیلم های ونوم ۲ و ۱ دوبله فارسی با کیفیت عالی و حجم کم

دانلود فیلم جدید Venom 2 , 1 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود رایگان مجموعه فیلم های ونوم با کیفیت عالی ۱۰۸۰p

لینک های زبان اصلی با زیرنویس فارسی با سه کیفیت عالی ۱۰۸۰p 720p 480p افزوده شد

دانلود فیلم ونوم 1 و 2 دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود مجموعه فیلم های ونوم Venom با دوبله و زیرنویس فارسی

ژانر : جنایی | اکشن | هیجان انگیز

کیفیت : BluRay 1080p

محصول : آمریکا

سال تولید: 2018 / 2021

زبان : زبان اصلی + زیرنویس فارسی + دوبله فارسی

خلاصه داستان : این کالکشن متشکل از دو فیلم محبوب ونوم بوده که شما عزیز می توانید با لینک مستقیم رایگان و با دسترسی آسان فیلم ها را دانلود کرده تا لحظات خوبی را بسازید…امیدواریم از تماشای این فیلم ها لذت ببرید با کاران مووی همراه باشید.

دانلود فیلم ونوم 2 با دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده

Venom 2 2021 : تام هاردی به عنوان محافظ کشنده 2 Venom ، یکی از بزرگترین و پیچیده ترین شخصیت های MARVEL ، به صفحه بزرگ باز می گردد. این فیلم به کارگردانی اندی سرکیس ، همچنین میشل ویلیامز ، نائومی هریس و وودی هارلسون در نقش شرور کلتوس کسادی/کارناژ بازی می کند. ونوم یکی از ابر شرورهای کمپانی فیلم سازی مارول است که به خوبی توانسته در این چندسال جای خود را در میان ابرقهرمان های خوب جا دهد. تام هاردی از بازیگران به نام سینمای هالیوود که اصالتا انگلیسی می باشد نقش این ابر شرور قهرمان را ایفا می کند.

فیلم 2 Venom محصول سال 2021  هالیوود است که یکی از جدیدترین فیلم خارجی دوبله فارسی در کاران مووی است. بازی درخشان تام هاردی در این فیلم سبب امتیاز بالای 8.2 از مخاطبان شده است. ژانرهای اصلی فیلم اکشن، علمی و تخیلی و دلهره آور است و جلوه های ویژه به کار رفته در آن بر زیبایی این فیلم افزوده است. سازندگان این فیلم تلاش کرده اند تا این ونوم 2 بتواند جای پای خود را نزد تماشاگران فیلم های علمی تخیلی محکم کرده و در سالهای بعد به همراه اسپایدرمن بازهم وارد سینمای ابرقهرمانی شود.

دانلود فیلم Venom 2018 با زیرنویس فارسی همراه

Venom 2018 : این فیلم ابرقهرمانی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی روبن فلیشر است که بر اساس شخصیتی به همین نام از مجموعه کتاب‌های کمیک کمپانی مارول ساخته شده است. درواقع ونوم از جمله شخصیت های کمیکی دنیای ابر قهرمانی مارول بوده که در تمامی داستان ها و موارد سعی بر خرابی اوضاع و دشمنی با ابرقهرمان های خوب را دارد اما در این داستان و فیلم ساخته شده به کلی داستان فیلم فرق داشته و ونوم تبدیل به یکی از ابرقهرمان های خوب دنیای مارول خواهد شد. داستان این فیلم در خصوص ادی بروک (تام هاردی) می باشد که در یکی از رسانه های خبری مشغول به کار است اما کنجکاوی بیش از حد این خبرنگار سبب تبدیل شدن وی به موجود قدرتمند ونوم و شروع برخی اتفاق ها خواهد شد.

 

======================

لینک های دانلود ونوم 1 و 2

======================

   
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید