دوبله فارسی

دانلود انیمیشن بتمن و رابین 2015 زیرنویس فارسی چسبیده از رسانه کاران مووی پخش آنلاین
  • کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • رده سنی: 13+

لینک های دانلود اضافه شدند

در حالی که دامیان وین برای کنار آمدن با قانون قتل ممنوع بتمن تلاش می کند، به زودی باور می کند که سرنوشت او در یک جامعه مخفی به نام دادگاه جغدها قرار دارد...

درباره فیلم

دانلود انیمیشن بتمن و رابین 2015

این انیمیشن که در سال 2015 به انتشار رسیده در زانرهای انیمیشن و اکشن و ماجراجویی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستانانیمیشناز این قرار است که در حالی که دامیان وین برای کنار آمدن با قانون منع کشتار بتمن تلاش می کند، به زودی به این باور می رسد که سرنوشت او در یک جامعه مخفی به نام دادگاه جغدها قرار دارد.

 

درباره انیمیشن Batman vs Robin 2015

انیمیشن Batman vs Robin که کاربران ایرانی آن را با نام بتمن و رابین می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Stuart Allan و Troy Baker و Kevin Conroy به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Jay Oliva بوده است. این انیمیشن از وبگاه IMDB امتیاز 7.10 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید