دوبله اختصاصی

دانلود انیمیشن فیلم برادران سوپر ماریو The Super Mario Bros Movie 2023 دوبله فارسی تریلر پخش آنلاین

لینک های دوبله فارسی قرار داده شد

داستان برادران سوپر ماریو در سفرشان در قلمرو قارچ.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.5GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 814MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 451MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.5GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 814MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 451MB

پخش آنلاین فیلم

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.6 GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 873MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 486MB

پخش آنلاین فیلم

تریلرها
درباره فیلم

دانلود انیمیشن The Super Mario Bros Movie 2023

داستان برادران سوپر ماریو در سفرشان در قلمرو قارچ.

دانلود انیمیشن برادران سوپر ماریو از کاران مووی

انیمیشن فیلم برادران سوپر ماریو محصول سال 2023 کشور ایالات متحده آمریکا و ژاپن در ژانر انیمیشن و ماجراجویی و کمدی میباشد. فیلم برادران سوپر ماریو توسط Aaron Horvath و Michael Jelenic و Pierre Leduc کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Chris Pratt و Anya Taylor-Joy و Charlie Day در آن ایفای نقش کرده اند.

The Super Mario Bros. Movie

The Super Mario Bros  انیمیشن برادران سوپر ماریو محصول کشور آمریکا و ژاپن است. انیمیشن The Super Mario Bros برادران سوپر ماریو منتشر شده توسط نینتندو است، که همچنین این فیلم را با شرکت ایلومینیشن انترتینمنت و توزیع‌کننده آن یونیورسال پیکچرز تهیه کرده است.انیمیشن برادران سوپر ماریو در ژانر: ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، فانتزی، عاشقانه و علمی تخیلی است فیلم برادران سوپر ماریو یک فیلم کمدی ماجراجویی فانتزی رایانه‌ای انیمیشنی است که بر اساس فرانچایز بازی‌های ویدیویی ماریو منتشر و توسط نینتندو است، که همچنین این فیلم را با شرکت ایلومینیشن انترتینمنت و توزیع‌کننده آن یونیورسال پیکچرز میباشد. این سومین اقتباس سینمایی این فرنچایز است.در ادامه با دانلود انیمیشن سوپر ماریو با ما همراه باشید.

داستان انیمیشن سوپر ماریو

انیمیشن برادران سوپر ماریو در مورد لوله‌ کشی به نام ماریو است که به همراه برادرش لوئیجی به یک هزارتوی زیرزمینی وارد می‌شود تا یک شاهزاده خانم را که در این هزارتو اسیر شده، نجات دهد اما در ادامه….بدون تردید انیمیشن سوپر ماریو می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود انیمیشن باشد.

بررسی انیمیشن سوپر ماریو

در انیمیشن «برادران سوپر ماریو»، داستانی فانتزی و ماجراجویی روایت می‌شود که در آن، کریس پرت صداپیشگی شخصیت اصلی داستان به نام ماریو را در دست دارد، داستانی که بر اساس مجموعه بازی‌هایی از نینتندو ساخته شده است.انیمیشن دارای داستان بسیار زیبا و همچنین تماشایی است. انیمیشن «برادران سوپر ماریو» یک ساعت و ۳۲ دقیقه زمان دارد که برای آثار انیمیشنی زمان نسبتا خوب و معقولی به شمار می‌رود و بدون شک می‌تواند در این مدت خودش انتظارات بیننده‌ها را برآورده کند.اگر به تماشای انیمیشن علاقه مندید دانلود انیمیشن سپیددندان می تواند برای شما بسیار تماشایی باشد.

معرفی شخصیت های انیمیشن سوپر ماریو

ماریو: کریس پرت در نقش ماریو: از محبوب ترین و معروف‌ ترین شخصیت نینتندو، می توان به ماریو، اصلی‌ترین کاراکتر این فیلم اشاره کرد که داستان و ماجراجویی کلاسیک این لوله‌کش محبوب را تعریف می‌کند. که ماریو به پادشاهی و قلمرو قارچ‌ها می‌رود و ماموریت خود برای نجات پرنسس پیچ از دست دشمنش، بوزر را آغاز می‌کند. ماریو در بازی‌ها می‌تواند از قدرت‌های تقویت‌شده خود استفاده کند و قطعا این انیمیشن نیز از این عنصر به سادگی نگذشته است. علاوه بر این، یکی از سوپراستارهای هالیوود نیز صداپیشگی این شخصیت را بر عهده دارد.در ادامه با دانلود انیمیشن سوپر ماریو بدون سانسور این انیمیشن را تماشا کنید.

پرنسس پیچ: آنیا تیلور جوی در نقش پرنسس هلو: دوست داشتنی ترین شخصیت نینتندو انیمیشن «برادران سوپر ماریو» پرنسس پیچ است. او یکی از مشهورترین شخصیت‌های زن در تاریخ بازی‌های ویدیویی و فرمانروای پادشاهی قارچ‌ها و معشوقه ماریو است. پیچ در واقع کهن‌الگوی یک دختر پریشان است و ماریو باید او را از دست بوزر نجات دهد.با این حال، وی نیز توانایی‌های منحصر به فرد خود را دارد و برای مثال می‌تواند در هوا معلق بماند. آنیا تیلور جوی که به خاطر بازی در آثار «جادوگر»، «گامبی وزیر» و «مرد شمالی» شناخته می‌شود، صداپیشگی پرنسس پیچ را در انیمیشن برادران سوپر ماریو بر عهده خواهد داشت و دومین کار صداپیشگی خود را پس از فیلم «کریستال تاریک: عصر مقاومت» تجربه می‌کند.

لوئیجی: برادر کوچکتر وفادار ماریو، لوئیجی نیز در انیمیشن «برادران سوپر ماریو» حضور دارد. لوئیجی دوست‌داشتنی، شخصیتی عصبی و ترسو است اما به هیچ وجه از کمک به دوستانش دریغ نمی‌کند. تریلر «برادران سوپر ماریو» نیز لوئیجی را تقریبا به همین شکل به تصویر می‌کشد و برای مدت کوتاهی، او را در حالی می‌بینیم که به شکلی دیوانه ‌وار از دست گروهی از درای بون‌ها و در محیطی شبیه به فضای بازی‌های عمارت لوئیجی فرار می‌کند.چارلی دی، بازیگر سریال «هوا در فیلادلفیا همیشه آفتابی است» صداپیشگی لوئیجی را انجام خواهد داد و فریادها و سر و صدای این شخصیت در تریلر نشان می‌دهد که دی کاملا با این شخصیت اخت شده و به خوبی وی را به تصویر می‌کشد.در ادامه با دانلود انیمیشن سوپر ماریو با زیر نویس چسبیده فارسی همراه ما باشید.

تود: تود، همراه و یار معتمد پرنسس پیچ، ماریو را در ماجراجویی خود در انیمیشن «برادران سوپر ماریو» همراهی می کند. تود در بازی‌های ویدیویی ماریو، معمولا به عنوان یک شخصیت شاد و خوشحال به تصویر کشیده می‌شود که از همه چیز می‌ترسد اما مانند لوئیجی، او نیز همیشه به دوستانش که در خطر هستند کمک می‌کند.هنوز مشخص نیست که آیا تودهای دیگر نیز در انیمیشن «برادران سوپر ماریو» حضور خواهند داشت یا خیر اما به هر حال، ماریو به پادشاهی قارچ‌ها می‌رود . کیگان مایکل کی که بیشتر به خاطر بازی در سریال معروف «کی و پیل» شناخته می‌شود، صداپیشگی تود را بر عهده خواهد دارد و در طول داستان به عنوان راهنمای ماریو ایفای نقش می‌کند.

بوزر: بوزر، بزرگ ‌ترین دشمن ماریو، شخصیت منفی اصلی انیمیشن «برادران سوپر ماریو» است. پادشاه کوپا از سال ۱۹۸۵ با ماریو درگیر بوده و مکررا پرنسس پیچ را می‌رباید و سعی می‌کند تا قلمرو و پادشاهی قارچ‌ها را تسخیر کند. ظاهر تهدیدآمیز نمادین بوزر همراه با ویژگی‌های فیزیکی حیرت‌انگیزش، از جمله نفس آتشین، او را به غول مرحله آخر داستان ماریو تبدیل می‌کند.از آن‌جایی که یک سوپراستار صداپیشگی این شخصیت را بر عهده دارد یکی از نسخه‌های قدرتمند بوزر مانند بوزر خشمگین گزینه‌ای مناسب برای فیلم ماریو خواهد است، اگرچه بوزر در فرم اصلی خود نیز به اندازه کافی قدرتمند است و قبلا هم دیده‌ایم که به صورت انفرادی و با همان ویژگی‌های معمول خود قلمرو برف را نابود کرده است. جک بلک، یکی از ستارگان هالیوود، صداپیشه بوزر است و این موضوع یکی از نقاط قوت این انیمیشن محسوب می‌شود.

کامک: ماریو یارانی مانند لوئیجی و تود را در کنار خود دارد و در طرف مقابل، کامک نیز دستیار بوزر است. او یک جادوگر عرفانی به حساب می‌آید که با استفاده از جادوی خود اغلب باعث برتری بوزر در برابر دشمنانش می‌شود. جالب این‌جاست که کامک در بازی‌های ویدیویی دشمن سرسخت یوشی است که به نظر می‌آید جایی در انیمیشن «برادران سوپر ماریو» ندارد. کوین مایکل ریچاردسون که صداپیشه آثاری مانند «مورتال کامبت»، «لیلو و استیچ» و «فمیلی گای» بوده از صدای منحصر به فرد و جذاب خود در این اثر و برای شخصیت کامک استفاده خواهد کرد.با دانلود انیمیشن سوپر ماریو با دوبله فارسی این انیمیشن زیبا را تماشا کنید.

پادشاه پنگوئن‌ها: یکی از شخصیت‌های فرعی تایید شده «برادران سوپر ماریو»، پادشاه پنگوئن‌ها است. پنگوئن‌ها در بازی‌های ویدیویی ماریو شخصیت‌های نسبتا بی‌آزاری هستند که در بدترین حالت فقط بعضی مواقع در طول ماجراجویی‌های ماریو سر راه او قرار می‌گیرند. تریلر «برادران سوپر ماریو» پنگوئن‌ها را در قلمرو برف به تصویر می‌کشد و پادشاهشان جلوتر از همه آن‌ها قرار دارد و در برابر بوزر ایستاده است. کری پایتون بازیگر نقش پادشاه ازکیل در «مردگان متحرک»، صداپیشه پادشاه پنگوئن‌ها است.

در نهایت

انیمیشن برادران سوپر ماریو یکی از بهترین انیمیشن های سال 2023 است که به تازگی منتشر شده است این انیمیشن پس از اکران توانست نظرات مثبتی را از سوی مخاطبان خود دریافت کند و در لیست بهترین انیمیشن های سال 2023 قرار گیرد این انیمیشن با داستان جذاب می تواند برای شما بسیار خاطره انگیز باشد همچنین از دیگر گزینه های پیشنهادی ما برای شما دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی است این انیمیشن زیبا نیز می تواند برای شما اوقات نابی را فراهم کند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید