• کشور سازنده: ایران
  • زبان: فارسی
  • رده سنی: 10+

لینک های دانلود اضافه شدند

داستان این فیلم در مورد جوجه عقابی است که بوسیلۀ رزمندگان از مرگ نجات پیدا می‌کند و با سرپرستی دو رزمنده بزرگ شده و پرواز را یاد می‌گیرد. دوستی رزمنده ها با این عقاب، داستان‌های زیبایی ایجاد می‌کند که در این فیلم شاهد آن خواهیم بود...

درباره فیلم

دانلود انیمیشن تپه عقاب ها 1382 بصورت رایگان و با کیفیت بالا

 

سعید و حبیب دو رزمنده می باشند . آنها در منطقی عملیاتی خود ، دو عقاب را می بییند که بالای تپه های نزدیک مقر آنها در حال پرواز هستند . آنها به دنبال عقابها به بالای تپه می روند و با شلیک توپخانه ی عراقی ها مواجه می شوند و عقابها که یک نر و یک ماده بودند ، کشته می شوند و سعید و حبیب در آشیانه ی عقابها ، جوجه ای پیدا می کنند و با خود به سنگر می برند و حبیب شروع به آموزش جوجه عقاب می دهد . جوجه بزرگ می شود و به حبیب نیز عادت کرده است. حبیب به اتفاق چند رزمنده ی دیگر برای شناسایی نیروهای دشمن اقدام می کنند ولی در میان تحرک نیروهای عراقی، گیر می کنند ولی در همان موقع ، حبیب ، عقاب را بالای تپه مشاهده می کند و با بستن کاغذی به پای او ، اطلاعات مهم و اساسی از نیروهای بعثی را به آگاهی رزمندگان می رسانند. سرانجام ، حبیب در عملیاتی مهم ، چند تانک دشمن را منهدم می کند و خودش نیز شهید می شود و پس از شهادت او ، عقاب هم از آنجا می رود.

انیمیشن «تپه عقاب ها» بر اساس کتاب «عقاب های تپۀ شصت» نوشتۀ «محمدرضا بایرامی» ساخته شده است و صحنه هایی از جنگ تحمیلی را به نمایش می گذارد. سازندگان تلاش کرده اند تا گوشه ای از ایثارگری ها، فداکاری ها و دلاوری های بی حد و وصف رزمندگان سلحشور ایرانی را به تصویر بکشند. مجموعه «تپه عقاب ها» به سبک دو بعدی ساخته شده است.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید