دوبله فارسی

دانلود انیمیشن فیل جادوگر The Magicians Elephant 2023 دوبله فارسی پخش آنلاین

لینک های دانلود اضافه شدند

یک فالگیر به پسر یتیمی می گوید که یک فیل به او کمک می کند خواهر گمشده اش را پیدا کند.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2.2GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 693MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.2GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 691MB

پخش آنلاین فیلم

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.8GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 985MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 554MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود انیمیشن فیل جادوگر2023

این انیمیشن که در سال 2023 به انتشار رسیده در زانرهای انیمیشن و ماجراجویی و کمدی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستانانیمیشناز این قرار است که یک فالگیر به پسر یتیمی می گوید که یک فیل به او کمک می کند خواهر گمشده اش را پیدا کند.

درباره انیمیشن The Magicians Elephant 2023

انیمیشن The Magicians Elephant که کاربران ایرانی آن را با نام فیل جادوگر می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Noah Jupe و Mandy Patinkin و Brian Tyree Henry به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Wendy Rogers بوده است. این انیمیشن از وبگاه IMDB امتیاز 6.50 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظرات کاربران و بینندگان این انیمیشن

برخی از بینندگان بعد از تماشای این فیلم نظرات خود را با نکته های مثبت و منفی در خصوص نوع ساخت، داستان فیلم و برخی مسائل مهم ساخت در imdb به ثبت رسانده اند. این نظرات به این شکل بوده است:

تماشای آنلاین انیمیشن The Magicians Elephant به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. انیمیشن فیل جادوگر The Magicians Elephant 2023با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید