• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • رده سنی: 7+

لینک های دانلود اضافه شدند

هنگامی که فرازمینی ها تلاش می کنند جاذبه زمین را بدزدند، تنها روح هدیه دهنده کریسمس - و یک بیگانه کوچک به نام X - می توانند جهان را نجات دهند.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 834MB

کیفیت : 720

حجم فایل: 436MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 250MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 745MB

کیفیت: 720

حجم فایل: 391MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 215MB

پخش آنلاین فیلم

تریلرها
درباره فیلم

دانلود انیمیشن کریسمس بیگانه2020

این انیمیشن که در سال 2020 به انتشار رسیده در زانرهای انیمیشن و داستان کوتاه و ماجراجویی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستانانیمیشناز این قرار است که وقتی فرازمینی ها تلاش می کنند جاذبه زمین را بدزدند، فقط روح هدیه دهنده کریسمس – و یک بیگانه کوچک به نام X – می توانند جهان را نجات دهند.

درباره انیمیشن Alien Xmas 2020

انیمیشن Alien Xmas که کاربران ایرانی آن را با نام کریسمس بیگانه می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Keythe Farley و Dee Bradley Baker و Kaliayh Rhambo به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Stephen Chiodo بوده است. این انیمیشن از وبگاه IMDB امتیاز 6.30 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظرات کاربران و بینندگان این انیمیشن

برخی از بینندگان بعد از تماشای این فیلم نظرات خود را با نکته های مثبت و منفی در خصوص نوع ساخت، داستان فیلم و برخی مسائل مهم ساخت در imdb به ثبت رسانده اند. این نظرات به این شکل بوده است:

تماشای آنلاین انیمیشن Alien Xmas به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. انیمیشن کریسمس بیگانه Alien Xmas 2020با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید