• کشور سازنده: آمریکا , ژاپن
  • زبان: انگلیسی , ژاپنی
  • رده سنی: 7+

لینک های دانلود اضافه شدند

در دنیایی مرموز از خدایان و ارواح ژاپنی، یک دختر شجاع تلاش می کند تا راه پدر مرموز خود را دنبال کند و قدرت واقعی خود را پیدا کند.

لینک های دانلود

زیرنویس چسبیده

فصل اول

قسمت 1

کیفیت : 1080

حجم فایل: 740MB

کیفیت : 720

حجم فایل: 391MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 215MB

پخش آنلاین

پخش آنلاین

قسمت 2

کیفیت : 1080

حجم فایل: 773MB

کیفیت : 720

حجم فایل: 408MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 225MB

پخش آنلاین

پخش آنلاین

قسمت 3

کیفیت : 1080

حجم فایل: 792MB

کیفیت : 720

حجم فایل: 418MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 230MB

پخش آنلاین

پخش آنلاین

قسمت 4

کیفیت : 1080

حجم فایل: 838MB

کیفیت : 720

حجم فایل: 441MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 243MB

پخش آنلاین

پخش آنلاین
تریلرها
درباره فیلم

دانلود سریال اونی: ماجرای خدای طوفان ONI: Thunder God’s Tale 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

 

در دنیایی مملو از خدایان عجیب و غریب و هیولاهای اساطیر ژاپنی، یکی از دختران آزاده این موجود، اوناری، مصمم است که راه قهرمانان قدرتمند علم را دنبال کند، اما قدرت های منحصر به فرد او هنوز آشکار نشده است. آیا او برای محافظت از دهکده آرام خود در برابر حضور متجاوز “Oni” مرموز که خدایان را تهدید می کند، آنچه لازم است را دارد؟

نظرات منتقدان:

1- این یک داستان دوست داشتنی از کشف خود و برخورد با احساسات درونی ترس و شک به خود است. من از سبک هنری و ترکیب سنت با مدرنیسم قدردانی می کنم. لطفا تا می توانید این را تماشا کنید. این یک سریال عالی برای خانواده است که از آن لذت می برند و کمی اشک آور است. توسعه شخصیت و سرعت عالی است. هیچ چیز برای روزه گرفتن نشان داده نمی شود، آنها سوال را بی پاسخ نمی گذارند. فقط ساده شیرین و سالم. من عاشق تنوع این فیلم بین مبارزات انسانی و مبارزات موجودات افسانه ای هستم. این یکی از جواهرات نتفلیکس است که هر چند وقت یکبار به دست می آید.

2- این یک داستان اولیه است. اگرچه کودکان آن را دریافت می کنند و از آن لذت می برند – این یک داستان برای همه است. داستان حقیقت می دهد و به خوبی بیان می شود. نقاط دسترسی داستان شخصیت‌های اسطوره‌ای ژاپنی، طبیعت و وظیفه یادگیری در دوران کودکی درباره نقش خود در جهان است. به نظر می‌رسد که در این زمینه نیاز کودکان به ارائه هدایای شخصی بهتر مورد توجه قرار گیرد. جدی گرفته می شود و در عین حال در میان لذت زیبایی شناسی ژاپنی قرار دارد – بازی بافی، شگفتی، حرکت، شگفتی، لذت طبیعی و تعلیق. بخش‌های افشاگرانه داستان بسیار زیاد است و من را وادار کرد تا واقعاً گونه‌های خود را بررسی کنم. آیا واقعا انسانیت ارزشش را دارد؟ من فکر می‌کنم پاسخ‌های ارائه‌شده در داستان – اگرچه ساده، اما در پویایی آن واقعاً جواب می‌دهند. من از کار ظریفی که داستان در مسابقه کشتی خودم با پویایی “ما-آنها” ساخته شد، قدردانی کردم. داستان اگرچه در شکل اصلی خود ژاپنی است، اما خود شاهدی بر تنوع است – از جمله تیم پشتیبانی بین المللی آن. این یک داستان قوی برای من است. ممنون که گفتی من از راویان این داستان – همه آنها – تشکر و قدردانی می کنم.

3- هنر زیبا و داستان زیبا. داستانی ساده با شخصیت‌های عالی، در مورد یافتن چیزی فوق‌العاده که برای هر کودکی منحصربه‌فرد است، و همچنین داستان یک پدر و دختر.توسعه شخصیت خوب، سرعت عالی است، هیچ چیز خیلی آهسته یا خیلی سریع نیست، همه چیز درست است. فقط 4 قسمت بنابراین می توان در 1 یا 2 جلسه تمام کرد. باز هم، سبک بصری شگفت انگیز است. این یک سبک ترکیبی از انیمیشن CG با سبک استاپ موشن است که به نوعی برای بیان این داستان بسیار خوب عمل می کند. این را به هر کسی که بچه دارد، یا کسی که عاشق انیمیشن خوب است، یا داستان‌های اسطوره‌ای ژاپنی را دوست دارد، یا فقط به کسی که دنبال یک داستان مفید است، به شدت توصیه می‌شود.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید