دانلود سریال Your Honor 2020

 

برایان کرانستون در نقش یک قاضی نیواورلئان ایفای نقش می کند که وقتی پسرش درگیر ماجرایی می شود که خانواده ای با جنایت سازمان یافته را درگیر می کند، مجبور می شود با عمیق ترین اعتقادات خود روبرو شود. در حالی که طوفانی از انتقام، دروغ و فریب تمام شهر را در بر می گیرد، مایکل دسیاتو با مجموعه ای از انتخاب های غیرممکن روبرو می شود و متوجه می شود که یک مرد صادق برای نجات جان پسرش تا کجا پیش خواهد رفت..

سریال عالیجناب با بازی بازیگر محبوب برایان کرانستون (والتر وایت در بریکینگ بد)در نقش یک وکیل آغاز می شود و بعد از گذشت چند دقیقه پس از گذشت چندین سال دوباره چهره برایان کرانستون برای بیننده آشکار می شود. اما اتفاق مهم داستان در جای دیگر رقم می خورد دقیقا زمانی که یک پسر در حال فرار از گروهی که شاید تصور می کند به دنبال گرفتن او هستند شکل می گیرد از شور بختی پسر او با موتور سواری برخورد می کند و داستان به شکل غم انگیزی آغاز می شود.

شخصیت قاضی ما بشدت شبیه والتر در بریکینگ می باشد با این تفاوت که قاضی مایکل دیگر به مانند والتر یک تولید کننده مواد مخدر نیست بلکه کسی است که باید قانون را اجرا کنند کسی است که همیشه به دنبال عدالت بود اما مجبور می شود به خاطر مهم ترین فرد زندگی اش دروغ بگوید و دنبال راهی دیگر برای نجات باشد . مایکل مجبور می‌شود از مهارت‌های مثال زدنی خود را در مسیری به جز اجرای قانون استفاده کند.