دانلود سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power ارباب حلقه ها دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده

 

سریال ارباب حلقه ها جز شاهکارهای سال 2022 به تازگی بازهم با انتشار یک تریلر دیگر توانست محبوبیت خود را دوچندان کند. این سریال ساخته کمپانی آمازون بوده و پرهزینه ترین سریال تاریخ تلویزیون نیز معرفی شده است. در خلاصه داستان سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت 2022 آمده است که: این درام حماسی هزاران سال قبل از اتفاقات J.R.R. هابیت و ارباب حلقه‌ها اثر تالکین، و بینندگان را به دورانی برمی‌گرداند که در آن قدرت‌های بزرگ شکل گرفتند، پادشاهی‌ها به شکوه رسیدند و نابود شدند، قهرمانان بعید آزمایش شدند، امید به بهترین نخ‌ها آویزان شد و بزرگ‌ترین آنها شروری که همیشه از قلم تالکین سرازیر شد و تهدید کرد که تمام جهان را در تاریکی می پوشاند. این سریال که در زمان صلح نسبی شروع می‌شود، مجموعه‌ای از شخصیت‌های آشنا و جدید را دنبال می‌کند، زیرا آنها با ظهور مجدد شر به سرزمین میانه که مدت‌ها از آن ترسیده بود، روبرو می‌شوند. از تاریک‌ترین اعماق کوه‌های مه‌آلود، تا جنگل‌های باشکوه پایتخت جن‌ها لیندون، تا پادشاهی جزیره‌ای خیره‌کننده نومنور، تا دورترین نقاط نقشه، این پادشاهی‌ها و شخصیت‌ها میراث‌هایی را می‌سازند که مدت‌ها بعد زنده خواهند ماند. آنها رفته اند.

سریال ارباب حلقه ها با انتشار چندین تیزر و سه تریلر رسمی سعی دارد به خوبی تبلیغات انتشارش را انجام داده باشد. اما با اینحال تنها با انتشار این موارد کوتاه به خوبی نتوانسته رضایت منتقدان را بدست بیاورد. اکثر منتقدان در خصوص سریال ارباب حلقه ها بیان داشته اند که داستان بسیار از دنیای تالکین فاصله گرفته است. چرا که کاملا برخلاف کتاب های وی بوده و آمازون سعی دارد تصویری جدید از دنیای میانه را برای کاربران به اشتراک بگذارد.

پیتر جکسون در سال های 2001 تا 2003 متعهد به نوشته های تالکین اثری را خلق کرد به نام سه گانه ارباب حلقه ها، که در این سه گانه شما شاهد صحنه هایی بسیار زیبا و جذاب هستید و درواقع این فکر را دارید که یان اتفاقات و صحنه های سینمایی واقعی هستند. بقدری که اگر بارها این سه گانه را مشاهده کنید بازهم شور و شوق سابق را خواهید داشت. اما آمازون به توجه به نقدهای منتشر شده برای تریلر سریال ارباب حلقه ها صرفا سعی دارد در این مسیر سریالی را ساخته باشد تا کاربران دنیای تالکین را به سمت خود بکشد.!

سریال ارباب حلقه ها درواقع چندهزار سال قبل از وقایع هابیت و سه گانه ارباب حلقه ها داستان پردازی شده است. در این سریال ما شاهد ظهور قدرت تاریکی و شخصیت منفور و محبوب دنیای میانه یعنی سائرون خواهیم بود. شخصیتی که اگر بخواهیم به عمق داستان زندگی اش نگاهی بیاندازیم درواقع شخصیت بدی نبوده است و رفتارهای اجتماع بخصوص اربابان سایر مناطق باعث بوجود آمدن نیمه تاریک وی شده اند.