دانلود سریال Peaky Blinders 2013–2022 با زیرنویس فارسی چسبیده و لینک مستقیم

دانلود سریال خارجی جدید  پیکی بلایندرز فصل 3 با کیفیت عالی ۱۰۸۰ و لینک مستقیم

دانلود سریال جدید 2013– Peaky Blinders ” با سه کیفیت عالی و متوسط

لینک های دانلود فصل 3 پیکی بلایندرز با زیرنویس فارسی چسبیده افزوده شد

دانلود فصل 3 سریال پیکی بلایندرز Peaky Blinders 2016 با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فصل 3 سریال 2022 – 2013 Peaky Blinders با زیرنویس فارسی چسبیده

نوع محتوا: سریال

محصول: انگلیس

8.8/10:IMDB

ژانر: جنایی, درام

زبان: زیرنویس فارسی چسبیده

کیفیت:  1080p – 720p – 480p

بازیگران: Cillian Murphy, Paul Anderson, Helen McCrory

جوایز دریافتی: Won 1 BAFTA Film Award21 wins & 47 nominations total

سال ساخت: 2013–2022

گروه سنی: مناسب برای مخاطب بالغ

خلاصه داستان: حماسه‌ای خانوادگی گانگستری که در انگلستان دهه ۱۹۰۰ اتفاق می‌افتد، با محوریت گروهی که تیغ‌هایی را در نوک کلاه‌هایشان می‌دوزند و رئیس خشنشان تامی شلبی…امیدواریم با دیدن این فصل از سریال نهایت لذت را برده باشید..کاران مووی…

نقد و بررسی فصل 3 سریال پیکی بلایندرز –  Peaky Blinders 2013_2022

سریال پیکی بلایندرز Peaky Blinders محصول سال 2013 است که ساخته کشور انگلیس بوده و در سال 2022 به پایان رسید. توماس شلبی و برادرانش پس از خدمت در ارتش بریتانیا در طول جنگ جهانی اول به بیرمنگام بازگشتند. شلبی و پیکی بلایندرز، باندی که او رهبری آن را برعهده دارد، کنترل شهر بیرمنگام را در دست دارند، اما از آنجایی که جاه‌طلبی‌های شلبی فراتر از بیرمنگام است، او قصد دارد بر روی تجارتی که ایجاد کرده است، امپراطوری بزرگی را بسازد و جلوی هرکسی را که سر راه او قرار می‌گیرد، بگیرد. این سریال بسیار جذاب ژانری جنایی و درام داشته که اما نمی توان تمامی داستان آن را در این دو ژانر خلاصه کرد. پیکی بلایندرز به نوعی می تواند بهترین سریال جنایی و مافیایی تاریخ قلمداد شود چرا که داستان درخصوص زندگی مافیایی گروهی در برمینگهام انگلیس بوده که سعی دارند با قاچاق، خلاف و کنار زدن سایر گروه های این مسیر اسم و رسمی را برای خود دست و پا کنند. ریاست این گروه مافیایی بر عهده شخصی به نام توماس شلبی می باشد که همه شما بینندگان وی را به نام تامی شلبی می شناسید.

این سریال داستانی بسیار زیبا و دیدنی دارد که از توصیه های کاران مووی برای تماشا نیز بحساب می آید. پیکی بلایندرز برای اولین بار در سال 2013 فصل اول خود را به انتشار رساند و در همان آغاز کار به دلیل حسن انتخاب خوب کارگردان درخصوص بازیگران مورد توجه قرار گرفت. سریال پیکی بلایندرز در 5 فصل توانست داستانی حماسی و دیدنی را ایجاد کند که بعدها می توان از آن به عنوان یک سریال عالی یاد کرد. فصل 6 سریال پیکی بلایندرز آخر و پایان کار این گروه مافیایی است، فصل ششم Peaky Blinders که در سال 2022 قرار است به انتشار برسد، کاراکترهای ترسناکی به مانند هیتلر را در خود جای داده که بر جذابیت آن افزوده است.

فصل 3 سریال پیکی بلایندرز ادامه داستان فصل 2 را به همراه دارد و در این فصل تامی شلبی نه تنها قصد دارد تجارتش را گسترش دهد بلکه با اختلافات خانوادگی بسیار زیادی مواجه می شود. فصل 3 سریال پیکی بلایندرز Peaky Blinders داستانی شروع در کسب و کار قاچاق را برای خانواده شلبی به همراه خواهد داشت و این داستان قرار است در فصل های بعد اوج گرفته و جایگاه این افراد بسیار متفاوت تر نشان دهد.

تیزر فصل 3 سریال پیکی بلایندرز 2013–

 

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال با زیرنویس فارسی چسبیده

=================

لینک‌های دانلود زبان اصلی فصل 3 سریال به همراه زیرنویس فارسی چسبیده

================

   
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید