دانلود فیلم آخرین پادشاهی هفت پادشاه باید بمیرد The Last Kingdom – Seven Kings Must Die 2023 دوبله فارسی

 

پس از مرگ پادشاه ادوارد، اوترد از ببانبورگ و رفقایش در یک پادشاهی از هم پاشیده ماجراجویی می کنند به امید اینکه سرانجام انگلستان را متحد کنند.

 

دانلود فیلم جدید آخرین پادشاهی هفت پادشاه باید بمیرد از کاران مووی

 

فیلم آخرین پادشاهی هفت پادشاه باید بمیرد محصول سال 2023 کشور بریتانیا در ژانر اکشن و درام و تاریخی میباشد. آخرین پادشاهی هفت پادشاه باید بمیرد توسط Edward Bazalgette کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Alexander Dreymon و Elaine Cassidy و Mark Rowley در آن ایفای نقش کرده اند

دانلود فیلم آخرین پادشاهی هفت پادشاه باید بمیرد

 

گاهی در نگرش در تاریخ آن هم داستان های حماسی باعث به وجد آمدن شنونده می شود. اغلب داستان هایی که در خصوص گذشته یک حکومت و یا یک امپراطوری بزرگ بوده است ناخودآگاه هرکسی را به سمت خود جذب می کنند. در این تاریخ ها به دلیل وجود هر نوع حسی اعم از عشق، غرور، نفرت، و یا شکست و پیروزی هر شنونده ای را تبدیل به دنبال کننده خود می کند.

صنعت فیلم سازی در انگلستان نیز به قوت خوبی رسیده است و این موضوع را می توان از آثار ساخته این کشور مشاهده کرد. اما پدیده ای که در چند سال اخیر بوجود آمد، ساخت و انتشار سریال آخرین پادشاهی و یا همان The Last Kingdom بود. همیشه اولین نکته ای که در خصوص سریال های تاریخی وجود دارد ایجاد صحنه و یا فضاسازی بی نقص بوده و هست. در اولین نگاه بیننده سعی دارد تا ارتباط خوبی با یک فضای تاریخی برقرار کند و این شرایط باید بگونه ای آماده شده باشد تا کاربر خود را در یک فضای بی تکنولوژی و قرون وسطایی تصور کند. سریال آخرین پادشاهی با انتظارات خوبی شروع به انتشار کرد و توانست تا حدود خوب و قابل توجهی این فضاسازی را ایجاد کند.

نکته دومی که باعث دیده شدن سریال آخرین پادشاهی شد طراحی بسیار عالی و طبیعی نبرد های ساخته شده بود. این نبردها و جنگ ها باید به گونه ای ایجاد می شدند تا کاربر حس غم، تنفر، عشق و غرور از ثانیه به ثانیه آنها احساس کند که درواقع این اتفاق نیز افتاد. حالا از تمام این بحث ها که عبور کنیم سریال آخرین پادشاهی پس از انتشار دو فصل درواقع دیگر منتشر نشد. و سازندگان آن با نظر به متوقف کردن انتشار فصل های بعدی در ساخت و ساز سریال را تخته کردند.

اما نتفلیکس این سریال را خریداری و اقدام به انتشار سه فصل دیگر کرد. درکل سریال آخرین پادشاهی حاوی 5 فصل زیبا بوده که سعی بر روایت پادشاهی وسکس دارد. اما همچنان داستان سریال ناتمام باقی ماند و قهرمان داستان یا همان اوترد باید برای زندگی خود پایانی دراماتیک ایجاد کند. سازندگان فیلم بعد از مدت ها سینمایی ساختند تا پایان قصه اوترد را به نمایش بگذارند.

به این شکل فصل آخر سریال در قالب یک فیلم به نام آخرین پادشاهی: هفت پادشاهی باید بمیرند به انتشار رسید. درواقع فیلم هفت پادشاهی باید بمیرند اتمام ماجراجویی اتورد جنگاوری است که عمری را برای بازپسگیری سرزمین خود از دشمن به خطر انداخت و باید باقی مانده زمان خود را در سرزمین مادری خود در آرامش سپری کند.

امیدواریم با دیدن فیلم آخرین پادشاهی هفت پادشاه باید بمیرند لذت ببرید.