لینک های دانلود اضافه شدند

یک زوج طلاق گرفته با هم متحد می شوند و به بالی سفر می کنند تا دخترشان را از انجام همان اشتباهی که فکر می کنند 25 سال پیش مرتکب شده اند باز دارند.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.4GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 746MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 411MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.4GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 745MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 411MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم بلیط بهشت Ticket to Paradise 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

یک زوج طلاق گرفته با هم متحد می شوند و به بالی سفر می کنند تا دخترشان را از انجام همان اشتباهی که فکر می کنند 25 سال پیش مرتکب شده اند باز دارند.

دانلود فیلم جدید بلیط بهشت از کاران مووی

فیلم بلیط بهشت محصول سال 2022 کشور آمریکا و انگلستان در ژانر کمدی و عاشقانه میباشد. بلیط بهشت توسط Ol Parker کارگردانی شده و بازیگرانی همچون George Clooney و Sean Lynch و Julia Roberts در آن ایفای نقش کرده اند

دیوید و جورجیا، دو پدر و مادر مطلقه که نمی توانند یکدیگر را تحمل کنند، پس از اینکه دخترشان، لیلی، برنامه های خود را برای ازدواج با یک جزیره نشین محلی که در تعطیلات با او آشنا شده بود، به بالی می روند. آنها تصمیم می گیرند اختلافات خود را کنار بگذارند و با هم همکاری کنند تا عروسی را متوقف کنند و معتقدند که انجام این کار باعث می شود لیلی از اشتباه وحشتناکی مشابه اشتباه آنها جلوگیری کند.
جورج کلونی پس از اجرای کمدی رمانتیک یک روز خوب (1996) گفت که دیگر هیچ وقت رام کام انجام نخواهد داد و فقط درام انجام می دهد، عمدتاً با یک پیام اجتماعی. این اولین rom-com تمام عیار او از آن زمان است. پنجمین فیلم برای جورج کلونی و جولیا رابرتز پس از یازده اوشن (2001)، اعترافات یک ذهن خطرناک (2002)، دوازده اوشن (2004) و هیولای پول (2016).
شخصیت جورج کلونی در مورد “تاریخ مناسب سن” اظهار نظر می کند. این اشاره به خود کلونی است که سابقه طولانی در رابطه عاشقانه با زن بسیار جوان‌تری دارد. همسرش امل کلونی هفده سال از او کوچکتر است.
وقتی جورج کلونی با جولیا رابرتز تماس می گیرد، در نسخه آلمانی “ER” روی تلفن همراه او ظاهر می شود. این منجر به یک شوخی اضافی برای مخاطبان آلمانی می شود زیرا در حالی که “ER” ترجمه آلمانی “او” است، به نقش معروف کلونی در ER (1994) نیز اشاره دارد. هر دو کیتلین دوور و بیلی لورد قبلاً در اولین فیلم کارگردانی اولیویا وایلد بوک اسمارت (2019) با هم بازی کردند.
زمانی که Working Title Films فیلم را همراه با بازیگران کلونی و رابرتز تهیه می کرد، سرویس های پخش مختلف فیلم را دور می زدند و علاقه مند به خرید آن بودند. با این حال، مدیریت یونیورسال پیکچرز نپذیرفت و می‌خواست این فیلم در سینماها اکران شود زیرا آنها در تجارت فیلم‌های تئاتری هستند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید