• بازیگران: Blaise Afonso ، Olivier Bony
  • کارگردان: Grégory Beghin ،
  • ژانر: ترسناک

لینک های دانلود اضافه شدند

پاریس، دهه هشتاد. سه دانشجو تصمیم می گیرند فارغ التحصیلی خود را با بازدید از دخمه های پاریس جشن بگیرند. زمانی که آنها پناهگاه افسانه ای 717 را کشف کردند. آنها نمی دانند که این متروکه تنها چیزی نیست که سربازان نازی پشت سرشان جا گذاشته اند.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.5GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 789MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 434MB

زیرنویس فارسی

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.5GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 794MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 437MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم ترس عمیق Deep Fear 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

 

این فیلم محصول کشور بلژیک و فرانسه می باشد که زبان اختصاصی این فیلم نیز فرانسوی می باشد. فیلم ترس عمیق با ژانر ترسناک امتیاز 4.9 را از IMDB دریافت کرده است. پاریس، دهه هشتاد. سه دانشجو تصمیم می گیرند فارغ التحصیلی خود را با بازدید از دخمه های پاریس جشن بگیرند. زمانی که آنها پناهگاه افسانه ای 717 را کشف کردند. آنها نمی دانند که این متروکه تنها چیزی نیست که سربازان نازی پشت سرشان جا گذاشته اند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 1

مرتضی:

1401/09/25

اصلا ترسناک نیست داستان از این قراره چند نفر دوست با یک راهنما مسیر داخل راه های زیر زمینی می شن از روی کنجکاوی ،، اون تونل ها مثل پاتوق جوانا می مونه که این چند نفر با سه تا اوباش رودررو می شن و درگیر میشن بعد فرار می کنن مسیر رو گم می کنن با اینکه نقشه دارن یه مکانی پیدا می کنن که تا حالا کسی اونجا رو پیدا نکرده دریغ از اینکه اونجا کسی زندگی می کنه که از دوران جنگ جهانی در اون تونل ها زندگی می کنه و برای زنده ماندن از گوشت انسان ها تغذیه می کنه برای اینکار تله های انفجاری و تله استفاده می کنه آخرش هم همه می میرن همین تمام .

نظر خود را بنویسید