لینک های دانلود اضافه شدند

سیوما شونهاوس، یک مرد یهودی 21 ساله، به لطف توانایی خود در جعل پاسپورت، از گشتاپو می گریزد و جان انسان ها را نجات می دهد. استعداد دیگر او جعل هویت خود است.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 577MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 577MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم The Forger 2022

سیوما شونهاوس 21 ساله به کسی اجازه نخواهد داد که شور و شوق زندگی را از او بگیرد، به خصوص نه نازی ها. او می خواهد زندگی را کشف کند، اما این بدبختی را دارد که به عنوان یک فرد یهودی در برلین در دهه 1940 زندگی کند. از آنجایی که بهترین مکان‌های پنهان در معرض دید هستند، سیوما تصمیم می‌گیرد برای فرار از اخراج به نور برود. او با استفاده از هویت یک افسر دریایی که برای خود ساخته است، خود را به زندگی شبانه شهر می اندازد و حتی در تاریک ترین لحظات جنگ، امیدی شکننده برای عشق پیدا می کند. او در طول روز فقط با یک قلم مو، مقداری جوهر و یک دست ثابت شناسنامه جعل می کند – و جان بسیاری دیگر را نجات می دهد. استعداد او او را بیشتر و بیشتر در معرض خطر قرار می دهد، و در برخی مواقع تنها امید Cioma برای زنده ماندن آخرین شناسه جعلی است….امیدواریم با دیدن این فیلم نهایت لذت را برده باشید..کاران مووی…

 

دانلود فیلم جاعل از کاران مووی

فیلم جاعل محصول سال 2022 کشور آلمان و لوکزامبورگ در ژانر بیوگرافی و درام میباشد. جاعل توسط Maggie Peren کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Louis Hofmann و Jonathan Berlin و Luna Wedler در آن ایفای نقش کرده اند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید