لینک های دانلود اضافه شدند

داستان یئون هی که به نظر می رسد زندگی زناشویی خوبی دارد اما در واقع خشونت خانگی را تجربه می کند. یئون هی پس از هک شدن حساب SNS او کم کم در معرض خطر قرار می گیرد.

درباره فیلم

دانلود فیلم دلهره نیمه شب – دنبال کننده Midnight Thriller – Follower 2021 زیرنویس فارسی چسبیده

 

حساب SNS Yeon-Hee هک شد در ابتدا، Yeon-Hee این اتفاق را به عنوان یک اتفاق بی اهمیت نادیده می گیرد، تا زمانی که اوضاع بدتر شود. یک پست خودکشی آپلود می شود و زندگی یون هی با آشفتگی روبرو می شود. با این حال، Yeon-Hee نمی تواند مدیران حساب و مقامات را در مورد شدت آن متقاعد کند. یئون هی از سرخوردگی به Ui-Chan کمک می کند، همکلاسی دبیرستانی که اکنون کارآگاه پلیس است. مدت کوتاهی، یئون هی ناپدید می شود و شوهرش بیمه بادآورده ای دریافت می کند. به محض پرداخت پول بیمه، شوهر یون هی مرده پیدا می شود. همانطور که جدول ها در طول یک سری رویدادهای عجیب و غریب می چرخند، Ui-Chan احساس عجیبی پیدا می کند. پستی که در اکانت شبکه اجتماعی یون هی حکایت از مرگ او دارد… تصادف یون هی… مرگ شوهرش… چه سرنخی که Ui-Chan گم شده است؟ مغز متفکر پشت همه اینها کیست؟

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 3

عادل:

1401/12/25

اصلا لینک زیرنویس نداره لطفا چک کنید

عادل:

1401/12/25

با نهایت شرمندگی من هم چند تا فیلم دانلود کردم و هم آنلاین دیدم که نه دوبله بود و نه زیرنویس داشت در حال دانلود هم بصورت اتوماتیک نشانگر با دوبله یا زیرنویس روشن بود ولی بدون زیرنویس و دوبله پخش شد نمیدونم مشکل از کجاست؟ لطفا پیگیری بفرمایید با تشکر از فیلم های خوب شما

ساغر:

1401/04/12

عزیز فایل ۴۸۰ اصلا این فیلم نیست که تبلیغ کردی دنبال کننده ها ...دانلود کردم ۲بارم دانلود کردم ولی یه فیلم کره ای بدون زیرنویس دانلود میشه ...نه انگلیسی هستن بازیگرا نه زبانشون انگلیسه و نه زیرنویس داره نت مردم رو هدر ندید لطفا ...لطفا الکی هم نزنید بدون سانسور ممنون??

پاسخ

سلام و خسته نباشید دوست عزیز .. لطفا با دقت دانلود کنید پس چرا برای بنده لینک ها بدون مشکل هستند؟

نظر خود را بنویسید