• کشور سازنده: اندونزی
  • زبان: اندونزیایی
  • رده سنی: 16+

لینک های دانلود اضافه شدند

زنی که با یک بارداری برنامه ریزی نشده دست و پنجه نرم می کند، در ناامیدی به یک زوج مسن مرموز تبدیل می شود که قول می دهند از نوزادش مراقبت کنند.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 617MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 617MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم Inang 2022

زنی که با یک بارداری برنامه ریزی نشده دست و پنجه نرم می کند، در ناامیدی به یک زوج مسن مرموز تبدیل می شود که قول می دهند از نوزادش مراقبت کنند.

دانلود فیلم جدید اینانگ از کاران مووی

فیلم اینانگ محصول سال 2022 کشور اندونزی در ژانر درام و ترسناک و رازآلود میباشد. اینانگ توسط Fajar Nugros کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Naysila Mirdad و Dimas Anggara و Lydia Kandou در آن ایفای نقش کرده اند. ولان، کارمند سوپرمارکت، پس از اطلاع از بارداری اولیه او توسط دوست پسرش رها می شود. Wulan مسئولیت خود را بر عهده می گیرد و شروع به یافتن راه حل های آنلاین می کند. یک روز، وولان در صفحه رسانه اجتماعی خود به طور تصادفی با یک “بارداری حمایتی” مواجه می شود. از آن گروه، ولان بالاخره راه حلی توسط یک خانواده برای فرزندخواندگی پیدا می کند: آگوس و اوا از خانواده ثروتمند سانتوسو. خانواده تمام تلاش خود را می کند تا کودک متولد نشده را ایمن نگه دارد. آنها به وولان مکانی برای اقامت در خانه بزرگ خود پیشنهاد می دهند و از تمام صورت حساب های پزشکی بارداری مراقبت می کنند. اما شرایط وهم‌آور به آرامی رخ می‌دهد که ولان شاهد رفتار عجیب خانواده است. وولان نیز در رویاهای خود توسط نوزادان تسخیر شده است. نقشه شوم خانواده زمانی شروع می شود که پسر بزرگ آنها، برگاس، ناگهان به خانه می آید. ولان به تدریج با پسرش صمیمی می شود و می فهمد که خانواده بخشی از یک گروه غیبی هستند که هر ده سال یک بار نوزادان را قربانی می کنند تا پسر نفرین شده خود را نجات دهند. برگاس پسر نفرین شده ای است که در چهارشنبه مقدس جاوه به نام رابو وکاسان متولد شد. این افسانه می گوید هر فردی که در آن روز متولد می شود باید در طول زندگی خود با بخت بد بی پایان روبرو شود. Wulan و فرزند متولد نشده اش قربانیان کامل این قربانی هستند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید