لینک های دانلود اضافه شدند

بعد از یک تصادف در آزمایشگاه، و انتشار ویروسی خطرناک، دو مامور امنیتی باید با صدها نفر از افرادی که در آزمایشگاه کار می کردند و اکنون به جانورانی آدم خوار تبدیل شده اند، مبارزه کنند.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.7GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 883MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 491MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.7GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 883MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 491MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم Resident Evil 2002

فیلم رزیدنت ایول 1 محصول سال 2002 در کشور آمریکا است که ژانری اکشن و ترسناک داشته و حتما جز فیلم های خوب و دیدنی برای کاربران و علاقه مندان به ژانر ترس و داستان های زامبی می باشد.. در خلاصه داستان قسمت اول این سری بیان شده که: یک ویروس در یک مرکز مخفی به نام “کندو” فرار کرده است و کارکنان را به زامبی های گرسنه تبدیل کرده و آزمایشگاه جهش یافته “حیوانات” را که آنها در حال مطالعه بودند آزاد می کند. کامپیوتر پیچیده پایه را برای جلوگیری از عفونت خاموش می کند. شرکت مادر یک واحد نظامی نخبه را می فرستد، جایی که آلیس را ملاقات می کند که به دلیل قرار گرفتن در معرض گاز عصبی از فراموشی رنج می برد. تیم نظامی باید کامپیوتر را خاموش کرده و بیرون بیایند و با زامبی ها، جهش یافته ها و خود کامپیوتر مبارزه کنند، قبل از اینکه ویروس فرار کند و بقیه جهان را آلوده کند. آلیس همچنین باید با خاطراتش که کم کم در حال بازگشت هستند کنار بیاید….امیدواریم با دیدن این فیلم نهایت لذت را برده باشید..کاران مووی…

دانلود فیلم رزیدنت ایول از کاران مووی

فیلم رزیدنت ایول محصول سال 2002 کشور انگلستان و آلمان در ژانر اکشن و ترسناک و علمی تخیلی میباشد. رزیدنت ایول توسط Paul W.S. Anderson کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Milla Jovovich و Michelle Rodriguez و Ryan McCluskey در آن ایفای نقش کرده اند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید