لینک های دانلود اضافه شدند

«آلیس» که همچنان به دنبال نابود کردن تشکیلات آمبرلا است، با گروهی از بازماندگان همراه می شود که به دنبال رسیدن به یک مکان امن مشهور به «آرکدیا»، هستند.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.7GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 910MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 483MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.7GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 921MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 489MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم Resident Evil: Afterlife 2010

قسمت 4 سری فیلم های رزیدنت ایول به نام زندگی پس از مرگ به انتشار رسیده است. قسمت چهارم بعد از اتفاقات قسمت سوم داستان خود را آغاز می کند اما اینبار آلیس به دنبال بازمانده ها و کسانی است که آن ها را رهبری می کرده است. در توضیح این قسمت بیان شده که: در دنیایی که توسط یک عفونت ویروسی ویران شده است، قربانیان خود را به مردگان تبدیل می کند، آلیس (یووویچ) به سفر خود برای یافتن بازماندگان و هدایت آنها به سمت امن ادامه می دهد. نبرد مرگبار او با شرکت آمبرلا به اوج جدیدی می رسد، اما آلیس از یک دوست قدیمی کمک غیرمنتظره ای دریافت می کند. سرنخ جدیدی که نوید یک پناهگاه امن از مردگان را می دهد، آنها را به لس آنجلس می برد، اما زمانی که آنها به شهر می رسند، هزاران مرده بر شهر تسخیر می شوند – و آلیس و رفقایش در آستانه ورود به یک تله مرگبار هستند….امیدواریم با دیدن این فیلم نهایت لذت را برده باشید..کاران مووی…

دانلود فیلم رزیدنت ایول 4 زندگی پس از مرگ از کاران مووی

فیلم رزیدنت ایول – زندگی پس از مرگ محصول سال 2010 کشور آلمان و کانادا و آمریکا در ژانر اکشن و ترسناک و علمی تخیلی میباشد. رزیدنت ایول – زندگی پس از مرگ توسط Paul W.S. Anderson کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Milla Jovovich و Ali Larter و Wentworth Miller در آن ایفای نقش کرده اند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید