• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • رده سنی: 15+

لینک های دانلود اضافه شدند

فیلم روز یادبود Memorial Day 2012 در سال 1993 میلادی روایت شده و در مورد پسری 13 ساله به نام کایل وگر است که چمدان قفلدار پدر بزرگش باد را که مربوط به زمان جنگ جهانی دوم است،

لینک های دانلود

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.56GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.00GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 579MB

درباره فیلم

دانلود فیلم Memorial Day 2012

فیلم روز یادبود Memorial Day 2012 در سال 1993 میلادی روایت شده و در مورد پسری 13 ساله به نام کایل وگر است که چمدان قفلدار پدر بزرگش باد را که مربوط به زمان جنگ جهانی دوم است، پیدا کرده و به گفته‌های دیگران مبنی بر پس دادن آن، توجهی نمیکند.

دانلود فیلم روز یادبود از کاران مووی

فیلم روز یادبود محصول سال 2012 کشور در ژانر میباشد. روز یادبود توسط Samuel Fischer کارگردانی شده و بازیگرانی همچون James Cromwell و John Cromwell و Jonathan Bennett در آن ایفای نقش کرده اند. روز یادبود، 1993. هنگامی که کایل ووگل 13 ساله، قفل پای جنگ جهانی دوم را که متعلق به پدربزرگش، باد است، کشف می‌کند، همه به کایل می‌گویند که آن را برگرداند. خوشبختانه او آنها را نادیده می گیرد. اگرچه باد هرگز در مورد جنگ صحبت نکرده است، اما خود را در حال معامله با نوه‌اش می‌بیند: کایل می‌تواند هر سه سوغاتی را انتخاب کند و باد داستان‌های پشت هر کدام را برای او تعریف می‌کند. Memorial Day نه تنها ما را به سفری به گذشته پیچیده باد در زمان جنگ می برد، بلکه به آینده زمان جنگ کایل نیز می پردازد. از آنجایی که این دو مرد تجربیات موازی خود را در نبرد به اشتراک می گذارند، متوجه می شوند که چگونه آن روز جادویی در ایوان، زندگی هر دوی آنها را شکل داده است.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید