• کشور سازنده: ژاپن
  • زبان: ژاپنی
  • رده سنی: 18+

لینک های دانلود اضافه شدند

شوگو کانتاکا یک افسر پلیس است که با کشته شدن عزیزش از ضربه روحی رنج می برد. از آن زمان وحشتناک، شوگو فقط به انتقام فکر کرده است. سپس دستوری دریافت می کند که به عنوان عضو یاکوزا مخفی شود. پلیس...

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2.3GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.3GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 717MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.3GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.3GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 717MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم Hell Dogs 2022

شوگو کانتاکا یک افسر پلیس است که با کشته شدن عزیزش از ضربه روحی رنج می برد. از آن زمان وحشتناک، شوگو فقط به انتقام فکر کرده است. سپس دستوری دریافت می کند که به عنوان عضو یاکوزا مخفی شود. پلیس به شوگو دستور می دهد تا با یکی از اعضای یاکوزا، هیدکی موروکا، به عنوان پله ای برای ورود به سازمان، مبارزه کند. پلیس اطلاعاتی دارد که نشان می دهد شوگو با هیدکی 98 درصد مطابقت دارد. در همین حال، هیدکی فرزند یک محکوم به اعدام است. او شرایط جسمانی دارد، جایی که همیشه گرسنه است و مدام غذا می خورد. همچنین، نه او و نه یاکوزا نمی توانند احساسات او را کنترل کنند…..امیدواریم با دیدن این فیلم نهایت لذت را برده باشید..کاران مووی..

دانلود فیلم سگ های جهنمی از کاران مووی

فیلم سگ های جهنمی محصول سال 2022 کشور ژاپن در ژانر اکشن و جنایی و درام میباشد. سگ های جهنمی توسط Masato Harada کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Jun’ichi Okada و Kentarô Sakaguchi و Mayu Matsuoka در آن ایفای نقش کرده اند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید