دوبله اختصاصی

دانلود فیلم شهزاده Shehzada 2023 دوبله فارسی پخش آنلاین

لینک های دانلود اضافه شدند

بانتو از کودکی مورد تنفر پدرش والمیکی قرار گرفته است. سامارا، رئیس او، به او محبت و عشق نشان می دهد تا اینکه متوجه می شود جیندال ها والدین او هستند. بانتو تصمیم می گیرد به دنبال عشق جیندال ها باشد و از آنها در برابر تهدیداتی که با آن روبرو هستند محافظت کند.

درباره فیلم

دانلود فیلم Shehzada 2023

پرستار. پرستار پس از سقوط از ساختمان بیمارستان در حال درگیری با والمیکی به کما می رود. 25 سال بعد بانتو پسر والمیکی که از ناندا به دنیا آمد پسری بسیار با استعداد است اما همیشه توسط والیمکی تحقیر می شود و او را از ورود به عمارت جیندال منع می کند. در حالی که پسر ناندا راج متولد والمیکی در ایالات متحده تحصیل می کند و برای هیچ کاری مناسب نیست. بانتو با رئیس خود سامارا ملاقات می کند و هر دو عاشق می شوند اما او با راج نامزد می کند که هر دو تصمیم می گیرند در مورد آن با ناندا صحبت کنند. او مورد حمله رقیب تجاری سارنگ قرار می گیرد و او را رها می کند تا بمیرد. بانتو و سامارا ناندا را به بیمارستان می برند که در آنجا پرستاری که از کما خارج شده است، ناندا را می شناسد و فاش می کند. حقیقت به بانتو است. بانتو والیمیکی را سرزنش می کند و قصد دارد وارد عمارت جیندال شود تا با خانواده بیولوژیکی خود متحد شود.

دانلود فیلم جدید شهزاده از کاران مووی

فیلم شهزاده محصول سال 2023 کشور هندوستان در ژانر اکشن و کمدی و درام میباشد. شهزاده توسط Rohit Dhawan کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Kartik Aaryan و Kriti Sanon و Paresh Rawal در آن ایفای نقش کرده اند

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید