• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • رده سنی: 13+

لینک های دانلود اضافه شدند

یک راهبه برای انجام جن گیری آماده می شود و با نیروی شیطانی با پیوندهای مرموز با گذشته اش روبرو می شود.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.6GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 883MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 482MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.6GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 883MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 482MB

پخش آنلاین فیلم

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.5GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 840MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 470MB

پخش آنلاین فیلم

تریلرها
درباره فیلم

دانلود فیلم طعمه شیطان Prey for the Devil 2022 دوبله فارسی

یک راهبه برای انجام جن گیری آماده می شود و با نیروی شیطانی با پیوندهای مرموز با گذشته اش روبرو می شود.

دانلود فیلم جدید طعمه شیطان از کاران مووی

فیلم طعمه شیطان محصول سال 2022 کشور آمریکا در ژانر ترسناک و دلهره آور میباشد. طعمه شیطان توسط Daniel Stamm کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Jacqueline Byers و Debora Zhecheva و Christian Navarro در آن ایفای نقش کرده اند

Prey for the Devil

فیلم Prey for the Devil محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Danie Stamm در سال 2022 ساخته شده است.این فیلم یکی از پرطرفدار ترین فیلم های ژانر ترسناک است . فیلم سینمایی طعمه شیطان (Prey for the Devil) که با عنوان (The Devil’s Light) نیز شناخته می‌شود، یک فیلم ترسناک، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی دنیل استام (Daniel Stamm) است که توسط دو کمپانی Gold Circle Films و Lionsgate تولید و منتشر شد؛ در ادامه با دانلود فیلم سینمایی طعمه شیطان با دوبله فارسی همراه ما باشید. داستان‌های بسیار زیادی در مورد اهریمن‌ها و تسخیر شدن وجود دارند اما چه می‌شود اگر اهریمنی چندین نفر را تسخیر کند و این تسخیرشدگی همانند یک همگیری پخش شود؟ این سوالی است که در فیلم طعمه شیطان (Prey for the Devil) به آن پرداخته می‌شود.

فیلم در ژانر ترسناک 

فیلم ترسناک یکی از ژانرهای فیلم است که در ابتدا خیلی تحت تأثیر فیلم‌های اکسپرسیونیسم قرار داشت. در این ژانر از عناصر ترس، نفرت و وحشت استفاده شده‌ است. در این‌ گونه فیلم‌ها از صحنه‌های خوفناک، ترسناک و فراطبیعی استفاده شده و معمولاً با ژانرهای فانتزی و علمی تخیلی تداخل دارند. این ژانر شباهت نزدیکی نیز با ژانر دلهره‌آور دارد. در فیلم ترسناک با استفاده از وحشت از ناشناخته‌ها و کابوس‌ها، ترس به بیننده القا می‌شود. استفاده از نورهای پر کنتراست، فضاهای مرموز و مه ‌آلود،موسیقی دلهره‌آور و همچنین نورپردازی با مایه‌های تیره از ویژگی‌های دیگر این گونه‌ است.

اولین فیلم‌های این ژانر از سال ۱۸۹۰ تولید شدند. در اولین فیلم‌های ترسناک، معمولاً موجودی فراطبیعی و ناشناخته یا حیوانی خطرناک شخصیت منفی (شرور) داستان بود. شروع ساخت فیلم‌هایی که ترس مستقیم انسان از انسان را نشان می‌دهند، به دهه ۶۰ میلادی و فیلم روانی ساخته آلفرد هیچکاک، که از نظر خیلی‌ها بزرگترین کارگردان این سبک است، برمی‌گردد. بعدها، فیلم درخشش هم توسط استنلی کوبریک ساخته شد؛ که آن نیز از بزرگ‌ ترین فیلم‌های ترسناک به حساب می‌آید.فیلم‌های ترسناک، زیرشاخه‌های گوناگونی دارند؛ که فیلم اسلشر و فیلم روان‌شناختی از محبوب‌ ترین آن‌ها هستند. در فیلم‌های ترسناک روان‌شناختی (به انگلیسی: psychological horror film)، به ندرت از خشونت یا خون استفاده می‌شود؛ در فیلم‌های روانی و حلقه نیز از همین سبک استفاده شده‌است. فیلم‌های اسلشر (به انگلیسی: Slasher Movie)، از خشونت بسیار زیاد و معمولاً از دست دادن اعضای بدن، تکه‌ تکه شدن استفاده می‌کنند.از معروف ‌ترین فیلم‌های ژانر اسلشر، می‌توان به بدبو،و فیلم سینمایی طعمه شیطان اشاره کرد.در ادامه با دانلود فیلم طعمه شیطان همراه با ما باشید.

خلاصه داستان فیلم طعمه شیطان

کلیسای کاتولیک در واکنش به افزایش جهانی موجودات شیطانی، مدارس جن‌گیری را برای آموزش کشیشان در آیین جن‌گیری بازگشایی می‌کند؛ در این میان راهبه جوان به نام خواهر آن تلاش می‌کند تا وارد این میدان نبرد شود؛ اگرچه راهبه‌ها از انجام جن‌گیری منع می‌شوند اما پدر کوئین موافقت می‌کند به او آموزش دهد؛ حال خواهر آن به همراه پدر دانته وارد خط مقدم شده و خود را در نبردی برای نجات روح دختری جوان می‌بیند که معتقد است توسط همان شیطانی تسخیر شده است که سال‌ها پیش مادرش را عذاب می‌داد؛ اکنون او مصمم است تا این موجود اهریمنی را از ریشه نابود کند؛همان طور که از نام این فیلم مشخص است، داستان فیلم «طعمه شیطان» عمدتا در مورد جنگیری است. علاوه بر این، این فیلم به داستان سفر راهبه جوانی به گذشته‌اش نیز می‌پردازد. ان از زمانی که کودک بوده، مورد اذیت و آزار روحی قرار می‌گرفته که حالا از بدنی به بدنی دیگر می‌رود و سعی دارد تا به ان برسد و او را به تسخیر خودش در بیاورد.

آن متوجه می‌شود که این روح همان روحی است که مادرش را تسخیر کرده بود. در حقیقت، ایمان آن تنها چیزی است که از او در برابر این روح خبیث محافظت کرده است اما حالا این روح شیطانی در حال انجام اعمال شنیعی در دنیا است و آن باید جلوی او را بگیرد. البته این در حالی است که او هیچ تجربه‌ای در زمینه جنگیری ندارد و از سوی دیگر، زنان‌ها به طور سنتی اجازه انجام جن گیری را به طول کامل ندارند.

با این حال، یک پروفسور استثناء قائل می‌شود و به آن آموزش می‌دهد و حالا او این فرصت را دارد که علاوه بر اینکه در گذشته خودش کاوش کند و اطلاعات بیشتری بدست بیاورد، به انسان‌های بیگناه کمک کند و آن‌ها را نجات بدهد. حالا او به همراه کشیش دیگری در نبردی بین مقدسات و نامقدسات قرار دارد.بدون شک یکی فیلم سینمایی طعمه شیطان می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم ترسناک باشد.

نقد و برسی فیلم سینمایی طعمه شیطان

فیلم سینمایی طعمه شیطان در ابتدا با سناریو هیجان انگیز بیننده را به خود جذب می کند این فیلم یکی از بهترین گزینه برای تماشای فیلم ترسناک است چیزی که توانسته فیلم سینمای طعمه شیطان را به یک اثر ماندگار تبدیل کند زمینه چینی هیجان انگیز و دلهره آور فیلم برای همه سکانس هایش است تمام صحنه های فیلم با مهارت خاص به هیجان مزین شده است فیلم از ابتدا تا انتها در اوج است .دنیل استام توانسته از تمامی پتانسیل بازیگران فیلمش استفاده کند و از این لحاظ نیز یک برتری دیگر بر سایر فیلم های ترسناک داشته باشد.

همچنین یکی دیگر از بهترین عناصر فیلم سینمایی طعمه شیطان تعهد آن به مبهم گذاشتن جزئیات موجودی است که تمام خشونت فیلم ناشی از حضور پنهان او است شیطانی که در تلاش برای تسخیر و اسیب زدن به انسان ها است در این فیلم شاهد تقابل زیبا بین انسان و شیطان هستیم.در حالی که حضور این موجود برای مخاطب توضیح داده یا کاوش نشده است اما در عوض خود فیلم بیشتر روی نیرو های وحشتناک موجود در طبیعت متمرکز است .یکی از پیشنهاد های جذاب ما برای دانلود فیلم خارجی فیلم سینمایی طعمه شیطان است .این فیلم برای ژانر هیجان دوستان یکی از بهترین گزینه ها است

 

بازیگران فیلم سینمایی طعمه شیطان 

 ژاکلین بایرز (Jacqueline Byers) در فیلم «طعمه شیطان» نقش اصلی داستان یعنی راهبه‌ای به نام خواهر ان را بازی می‌کند. کالین سالمون (Colin Salmon)،‌کریستین ناوارو (Christian Navarro)، لیزا پالفری (Lisa Palfrey)، نیکلاس رالف (Nicholas Ralph) و ویرجینیا مدسن (Virginia Madsen) نیز از جمله دیگر بازیگران این فیلم به شمار می‌روند.ستاره فیلم ارابه‌های آتش (Chariots of Fire) یعنی بن کراس (Ben Cross) نیز در فیلم «طعمه شیطان» نقش‌آفرینی کرده که آخرین نقش‌آفرینی او در دنیای سینما به شمار می‌رود. این بازیگر در سال ۲۰۲۰ میلادی از دنیا رفت و این فیلم نیز ادای احترام به او دارد.در فیلم «طعمه شیطان»، کالین سالمون نقش پروفسوری به نام پدر کوئین را بازی می‌کند که مربی خواهر آن نیز است. کریستین ناوارا نقش پدر دانته را به تصویر می‌کشد که هم‌ کلاسی خواهر آن است. دکتر پیترز با بازی ویرجینیا مدسن، کاردینال متیوز با بازی بن کراس، خواهر یوفمیا با بازی لیزا پالفری و پدر ریموند با بازی نیکلاس رالف نیز از جمله دیگر کاراکترهای حاضر در داستان این فیلم هستند. دبورا زچیوا (Debora Zhecheva) در نقش جوانی‌های خواهر ان و ولیزار بینف (Velizar Binev) در نقش پدر برنارد نیز از جمله دیگر بازیگران فیلم «طعمه شیطان» محسوب می‌شوند.درخشش این بازیگران در فیلم طعمه شیطان یکی دیگر از علت های محبوب شدن فیلم سینمایی طعمه شیطان است .

تاریخ اکران فیلم سینمایی طعمه شیطان 

فیلم «طعمه شیطان» قبلا با عنوان The Devil’s Light شناخته می‌شد و قرار بود در سال ۲۰۲۱ میلادی اکران شود اما در نهایت،هالووین سال ۲۰۲۲ در تاریخ ۲۸ اکتبر (جمعه آبان ۱۴۰۱)  پس از انتظار فراوان اکران شد.این فیلم بعد از اکران مورد توجه بسیاری از منقدین و فیلم دوستان قرار گرفت.

 

کلام اخر 

با وجود تمام تفاسیر فیلم سینمایی طعمه شیطان یکی از بهترین و ترسناک ترین فیلم های ژانر ترسناک است .اگر فیلم ترسناک دوست دارید و البته از روح و روان محکم و سرشار از امید برخوردار هستید تماشای فیلم سینمایی طعمه شیطان را از دست ندهید.از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای تماشای فیلم دانلود فیلم پرستار بچه است این فیلم می تواند اوقات خوشی برایتان فراهم کند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 14

یحیی مختومی:

1401/11/13

با سلام، لینک دانلود 1080 مشکل داره

پاسخ

دوست عزیز لینک های دانلود چک شد و بدون مشکل می باشند

astiac:

1401/10/29

پخش آنلاین از یکجایی به بعد زیرنویس نداره

پاسخ

ممنون بابت اطلاع رسانی .. اصلاح خواهد شد

محمد حسین:

1401/10/3

سلام من این فیلم رو ندیدم لطفا نظر بدید ببینم قشنگ هست یانه اصلا ارزش دیدن داره یانه

محمد حسین:

1401/10/3

سلام من این فیلم رو ندیدم لطفا نظر بدید ببینم قشنگ هست یانه اصلا ارزش دیدن داره یانه

محمد حسین:

1401/10/3

سلام دوستن من این فیلم طعمه شیطان رو تا به حال ندیدم میخواستم نظر بدید ببینم موضوعش جالب هست برای دیدن یانه ممنون

موحد:

1401/09/28

سلام من اولین بارم میخوام از این سایت دانلود کنم چون سرج کردم زده بودید بدون سانسور اگر سانسور باشه دیگه هیچوقت سراغ این سایت نمیام

رضا:

1401/09/24

سانسور شده اس فیلم های سایتتون؟؟؟؟

علیرضا:

1401/09/21

خیر ساسان جان، اونیکه باید چشماش رو باز کنه شمایی. مساله اینجاست قبل از انتشار فیلم میان تایتل میزنن "دانلود با زیرنویس" که ترافیک بگیرن در حالیکه هیچ فیلمی در کار نیست. تا همین الان هم زیر نویس نداشته این فیلم.

ساسان:

1401/09/17

نعیم جان کوری؟ هم لینک دانلود موجوده هم کیفیتش معلومه هم بالاسرش نوشته زبان اصلی، وقتت رو نمیدونم که گرفته شده یا نه اما چشات کامل گرفته!

دانیال:

1401/09/16

سلام لطفا یه فیلم اگه رو پرده ای هست بگید نه اینکه دانلود میکنی میبینی پرده ای هستش زیرنویس هم نداره

پاسخ

سلام و خسته نباشید دوست عزیز .. در اطلاعات فیلم کیفیت درج شده است.. لطفا با دقت دانلود کنید

arghavan:

1401/08/22

سانسوره

علی:

1401/08/6

Naeim داره راست میگه نه لینکی هست نه توضیحاتی

محمد حسین:

1401/08/6

چرا وقتی یه فیلم و تو سایتت نزاشتی لینک های دانلود و میزاری

Naeim:

1401/02/19

لطفا روی پوستر فیلم یا توی توضیحات بزنید که زیرنویس چسبیده دارد یا ندارد زبان اصلی هست یا نیست و لینک دانلود دارد یا ندارد پخش شده یا نشده تا وقت دوستان گرفته نشه که برن به ادامه دانلود و ببینن نه لینک هست نه زیرنویس چسبیده هست با تشکر

نظر خود را بنویسید