دانلود فیلم ماجرای نیمروز ۲ رد خون با کیفیت ۱۰۸۰p لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی ماجرای نیمروز ۲ رد خون با کیفیت عالی و حجم کم

دانلود فیلم ایرانی ماجرای نیمروز ۲ رد خون با کیفیت عالی ۴K

دانلود فیلم جدید ماجرای نیمروز ۲ رد خون ” با چهار کیفیت عالی و متوسط

لینک دانلود افزوده شد

دانلود فیلم ماجرای نیمروز ۲ رد خون

دانلود فیلم ماجرای نیمروز ۲ رد خون

نوع فیلم: اجتماعی

سال تولید: ۱۳۹۷

کارگردان:محمدحسین مهدویان

محصول: ایران

بازیگران: مهرداد صدیقیان، سپیده مظاهری تهرانی، جواد عزتی، امیرحسین هاشمی، اکبر مددی مهر، حسین مهری، احمد قزوینی، احمد مهران فر، هادی حجازی فر، محیا دهقانی، مهدی پاکدل، لیندا کیانی، مهدی زمین پرداز و…

خلاصه داستان : کلا ریختن تو خونه به همه چی گیربدن بوی سیگارمیدی اینم گزارش کنید فکر کنم بهشون نگفتی من کی ام؟…امیدواریم از تماشای این فیلم لذت ببرید با کاران فیلم همراه باشید.

دانلود فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون

توضیحات کامل رد خون:

ماجرای نیمروز ۲ رد خون نام یکی از برترین آثار سینمایی در ژانر اجتماعی چند سال گذشته می باشد که توانست توجه منتقدین و البته مخاطبین را به خود جلب کند و جوایز ارزنده را به دست آورد . این فیلم که توسط حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی به رشته تحریر درآمده بود توسط محمد حسین مهدویان کارگردانی شد و توانست در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در ۱۲ رشته نامزد شود که در سه رشته آن موفق به کسب جایزه شد . بهترین صدا گذاری ، بهترین جلوه های ویژه میدانی و بهترین طراحی لباس از مواردی است که فیلم ماجرای نیمروز ۲ رد خون توانست در آن ها موفق به کسب جایزه شود .

دانلود فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون

داستان زیبا و حضور بازیگران توانمد از دیگر امتیازات این فیلم به حساب می آید که سبب شده است تا این اثر بیش از پیش از نگاه مخاطبان جذاب باشد . در حقیقت داستان این فیلم روایتگر داستان های بعد از پایان جنگ ایران و عراق و سال ۱۳۶۷ و عملیات مرصاد است . نیرو های امنیتی متوجه حضور نفوذ نیرو های سازمان مجاهدین خلق به درون جبهه شده اند و می خواهند با ارسال دو مامور به بغداد عباس زریباف فرمانده عملیات فروغ جاویدان را قبل از شروع این عملیات ترور نمایند اما ماجراهایی بوجود می آید که سبب می شود داستان به گونه ای دیگر رقم بخورد . در کنار داستان جذاب بازیگران مطرحی هم در این اثر حضور دارند که سبب شده اند تا این فیلم بیش از پیش مخاطب داشته باشد . از جمله این بازیگران می توان به جواد عزتی، بهنوش طباطبایی، هادی حجازی فر، هستی مهدوی ، محسن کیایی، مهدی زمین دار، حسین مهری و… اشاره نمود که ترکیب این بازیگران با داستان مهیج و البته کارگردانی عالی سبب شده است تا این فیلم یکی از برترین آثار ژانر اجتماعی چند سال گذشته سینمای ایران باشد.

تصاویر و عکس های از فیلم ماجرای نیمروز ۲ رد خون

عکس های از فیلم ماجرای نیمروز 2

عوامل تولید و ساخت :

۱-کارگردان:محمدحسین مهدویان

۲-تهیه کننده:سیدمحمد رضوی

۳-فیلمنامه :ابراهیم امینی – حسین تراب نژاد

فیلم ماجرای نیمروز ۲ رد خون بدون سانسور با کیفیت ۴K

=============

دانلود فیلم جدید چشم و گوش بسته

=============

رمز:

ZUQQ9PUZY3Z4T5UE

=============

دانلود تمامی کیفیت ها – ۱۰۸۰P – ۷۲۰P – ۴۸۰P – ۴K

=============

فیلم سینمایی ماجرای نیمروز ۲ رد خون:

=============

همه کیفیت ها یکجا (قیمت : ۱۰٫۰۰۰ تومان)

———

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

کیفیت BluRay 1080p (قیمت : ۷۰۰۰ تومان)

———

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

کیفیت ۴K (قیمت : ۶۰۰۰ تومان)

———

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

کیفیت ۱۰۸۰p (قیمت : ۵۵۰۰ تومان)

———

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

کیفیت ۷۲۰p (قیمت : ۵۲۰۰ تومان)

———

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

کیفیت ۴۸۰p (قیمت : ۵۱۰۰ تومان)

———

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

دانلود فیلم ایرانی

=============

دانلود فیلم ماجرای نیمروز ۱

تیزر

دانلود فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون

دومین قسمت از فیلم عالی رد خون همون ماجرای نیم روز ۲ بعد چند سالی تولید شد و هم اکنون مورد استقبال فراوانی قرار گرفت

پیشنهاد کاران مووی به کسانی که قسمت اول رو مشاهده کردن و خوششون اومد اینه که ردخون هم به همراه خانواده تماشاکنید

فیلم های پیشنهادی

=============

دانلود فیلم پارادایس

=============

دانلود فیلم میلیونر میامی

=============

دانلود فیلم قانون مورفی

دانلود فیلم چهار انگشت

 

ماجرای نیمروز ۲ رد خون جزو آن دسته از فیلم هایی هیجانی است که با تاریخ و البته وقایع ایران همبستگی زیادی دارد و همین امر سبب شد به یکی از موفق ترین فیلم های ژانر اجتماعی در چند سال اخیر بدل شود . این فیلم که در حقیقت در ادامه بخش اول آن ساخته شده است روایتگر سال های ۱۳۶۷ و بعد از پایان جنگ ایران و عراق و عملیات مرصاد است . نیرو های ایرانی متوجه حضور افراد نفوذی دشمن و حزب مجاهدین خلق به درون جبهه ها می شوند و قصد دارند تا با ارسال دو مامور به بغداد عباس زریباف فرمانده عملیات فروغ جاویدان را قبل از شروع این عملیات به قتل برسانند. اما مشکلاتی برای آن ها بوجود می آید که سبب می شود از انجام عملیات باز بمانند و همین امر سبب ایجاد اتفاقات جذاب و دیدنی دیگری می شود که مخاطبین را پای نمایشگر میخکوب می کند . مجموع این فاکتور ها سبب شده تا فیلم ماجرای نیمروز ۲ رد خون به یکی از محبوب ترین فیلم های ژانر اجتماعی از نگاه مخاطبان و البته منتقدان به حساب بیاید به گونه ای که توانست جوایز بسیار زیادی را به دست آورد .

دانلود فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون

جایزه بهترین جلوه های ویژه میدانی، بهترین طراحی لباس و بهترین صدا گذاری از جشنواره فیلم فجر و نامزد شدن در ۱۲ رشته دیگر تنها گوشه ای از موفقیت های این اثر هنری جذاب می باشد . البته حضور بازیگران مطرحی همچون جواد عزتی، بهنوش طباطبایی، هادی حجازی فر، هستی مهدوی ، محسن کیایی، مهدی زمین دار، حسین مهری و… سبب محبویت بیش از پیش این فیلم جذاب شده است . کارگردانی محمد حسین مهدویان و البته داستان جذاب و بازیگران توانمند از مهم ترین دلایل درخشش این فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شد .

دانلود فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون

رد خون نام یکی از شاهکار های اخیر سینمای ایران در ژانر اجتماعی است که توانست موفقیت های چشم گیری را به دست آورد . این فیلم در حقیقت دنباله کننده فیلم ماجرای نیمروز است با عناوین فیلم ماجرای نیمروز ۲ : خط خون هم شناخته می شود . این اثر در واقع در یک بستر اجتماعی و اکشن بنا شده است که روایتگر ماجراهای بعد از پایان جنگ ایران و عراق و عملیات مرصاد می باشد . نیرو های خودی متوجه حضور نیروی های دشمن به به درون جهبه ها شده اند. آن ها قصد دارند تا با ارسال دو مامور به بغداد عباس زریباف ، فرمانده عملیات فروغ جاویدان را قبل از شروع این عملیات به قتل برسانند . اما در طول انجام عملیات مشکلاتی برای آن ها بوجود می آید که مانع از انجام این کار می شود . این مشکلات و ماجرا ها به نوبه خود بطن داستان را تشکیل می دهند و زمینه ساز اتفاقاتی دیگر می شوند .

دانلود فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون

اگر جزو عاشقان فیلم های سیاسی – اجتماعی باشید حتما تاکنون نام فیلم ماجرای نیمروز 2 به گوشتان خورده است . این فیلم را در حقیقت می توان جزو برترین و البته هیجان انگیز ترین فیلم های سینمایی ایران در ژانر مذکور دانست که نه تنها در جلب نگاه مخاطبان موفق بود بلکه توانست امتیاز های بسیار خوبی را هم کسب کند . مجموع این موارد سبب شد تا این فیلم جوایز ارزنده بسیاری را کسب کند .

داستان این فیلم در واقع مربوط به ماجرا های بعد از پایان جنگ ایران و عراق و عملیات مرصاد است . نیرو های خودی متوجه حضور نیرو های نفوذی در جبهه ها می شوند و به همین جهت قصد خنثی سازی توطئه پیش رو را دارند . نیرو های ایرانی دو مامور را به بغداد ارسال می کنند تا عباس زریباف که فرمانده عملیات فروغ جاویدان است را به قتل برسانند . اما در طول عملیات مشکلاتی برای آن ها بوجود می آید که باعث رقم خوردن اتفاقاتی دیگر می شود .

داستان زیبا در کنار بازیگران توانمند و عالی سبب شده است تا این اثر به یکی از برترین آثار سیاسی اجتماعی ایران تبدیل شود و رکورد تماشا را بشکند . ماجرای نیمروز 2 توانست در سه روز اول انتشار خود در شبکه نمایش خانگی رکورد فروش هفده میلیون و صد هزار دقیقه تماشا را بشکند و بدین ترتیب به پر بیننده ترین فیلم سیاسی اجتماعی ایران بدل شود . در کنار این رکورد زیبا ، ماجرای نیمروز 2 : رد خون توانست در 12 بخش در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر کاندید شود و در مجموع در سه بخش آن موفق به دریافت جایزه شد .

داستان جذاب این اثر یکی از برترین مزیت های آن بود که سبب شد تا تعداد زیادی از مخاطبان برای تماشای آن به سینما ها بروند اما در کنار این مورد فاکتور های دیگری همچون حضور بازیگران عالی و البته گارگردانی محمد حسین مهدویان از دیگر امتیازاتی بود که سبب شد این فیلم به موفقیت چشم گیر از دیدگاه مخاطبان برسد . البته موفقیت این فیلم تنها به نگاه مخاطبان ختم نشد بلکه از دید منتقدین هم امتیازات بسیار خوبی گرفت . این فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شده و توانست در ۱۲ رشته کاندید شود که در نهایت در سه رشته جوایز ارزنده ای کسب نمود . بهترین صداگذاری  بهترین طراحی لباس و بهترین جلوه های ویژه میدانی رشته هایی بود که فیلم رد خون موفق به کسب جایزه در آن ها شد.

 

       
    فیلم های مرتبط
    نظرات کاربران

    دیدگاه ثبت شده: 34

    سعیدی:

    1399/05/18

    2 قسمت این فیلم جالب من خوشم اومد مخصوصا دومیش

    ali:

    1399/04/24

    سلام امکان دانلود رایگان هست یا نه

    پاسخ

    سلام خیر

    امیر مولویان:

    1399/02/15

    فیلم خوبی است این هم سایت خوبی است

    رضا لاچیان:

    1399/02/3

    سلام سپاس از فیلم شما اما در داستان شما دروغ توهین بیشترازواقعیت هست چراکه من در عملیات مرساد بودم چون کار نوشتن نیست اقای کارگردان شماره تلفن خودم را می نویسم شاید تماس بگرید تا بگویم چرا نوشتم داستان شما از رد خون دروغ توهین است

    باران:

    1399/01/31

    سلام عالیه این فیلم حتما نگاه کنید....

    هادی:

    1399/01/31

    خیلییییییییییییییییییییییییییییی عالیهههههههههههههههههههه نیم روز دو

    هانیه:

    1399/01/31

    دوستان حتما نگاه کنید واقعا فیلم خیلی خوب ساخته شده

    خدا:

    1399/01/30

    ۲ و نیم گیم حجم و ۶ تومنم پول فیلم دادم ولی فایلش خرابه کی جوابگوئه؟؟ اگه بخوام دوباره بگیرم باید پول بدم آیا این درسته؟! قاچاقی دانلود میکردم الان بدون دردسر داشتم میدیدم!

    پاسخ

    سلام در تلگرام پیام بدید و لینکی ارسال شده براتون بدید چک کنم karanmovies@

    رادین:

    1399/01/30

    این فیلم فوق العادس. فیلمنامه عالی، جلوه های ویژه میدانی فوق العاده، طراحی صحنه بی نظیر، بازی بازیگرا هم حرف نداره. اینکه یاد شهدا رو زنده نگه میدارن و نشون دادن که چه سختی هایی کشیدن تا این انقلاب حفظ بشه، واقعا فیلم رو بیش از پیش ارزشمند میکنه. اجرتون با آقا سیدالشهدا

    پاسخ

    دورود بر شما...

    سیروس:

    1399/01/27

    سلام، یه راه‌حل هم برای کسانی که خارج از ایران هستن و امکان پرداخت پول داخل ایران ندارن بذارین لطفا. البته اگه امکانش هست. ممنون

    رضا سراواني:

    1399/01/26

    سلام فیلم رد خون گرفتم یا نیمروز ٢ چرا رمز اشتباهه خواهشا هر چه سریع رمز صحیح روبدین قرار بود فردا ببینم رایگان م

    پاسخ

    سلام بالای لینک های دانلود رو بخونید

    soha milad:

    1399/01/26

    من فایل رو خریداری کردم با کیفیت ۱۰۸۰ ولی ۱۱ گیگ چجوری میتونم کیفیت های پایین تر جایگزین کنم یا الباقی رو پرداخت کنم تمام کیفیت ها باز شه برام

    سید اونجی:

    1399/01/26

    پیامکی هم که رو گوشیم اومده نوشته: نام فایل خریداری شده .ولی هر چی میزنم خطا میزنه

    سید اونجی:

    1399/01/26

    سلام من ماجرای نیمزوز رو دانلود کردم ولی در پوشه زیپ که میخوام استخراج کنم براش رمز میخواد

    همت:

    1399/01/26

    سلام، من مبلغ رو واریز کردم ولی چرا لینک دانلودش نمیاد؟

    حسین:

    1399/01/25

    سلام . توی کامنت ها خوندم یکی میگه فایل خرابه بعد دانلود باز نمیشه . فایل سالمه؟ یا برا همه خرابه؟

    پاسخ

    فیلم هیچ مشکلی نداره ۵ شنبه منتشر میشه فعلا نسخه پیشفروش هست

    حسین:

    1399/01/25

    پاسخ سوال مرا ندادید. ؟؟؟ جدا از مساله پسورد، فایل خرابه. چون خطا می ده. "The archive is corrupted" لطفا فایل سالم بارگذاری نمایید و اطلاع دهید.

    پاسخ

    از برنامه WINRAR استفاده کنید رمز فایل هم نیومده ۵ شنبه میاد

    طاها:

    1399/01/24

    سلام خسته نباشید من فیلمو دانلود کردم فایلش پسورد داره ، پسوردش چیه ؟

    پاسخ

    سلام بالای لینک های دانلود نوشته شده عزیز چک بفرمایید

    sa:

    1399/01/24

    سلام.من خرید کردم چرا باز نمیشه.رمز عبور میخواد.چرا رمز عبور نداره.اگه رمز داشت میگفتید از اول.الان چکار کنم

    پاسخ

    سلام بالای لینک های دانلود نوشته شده عزیز چک بفرمایید

    حسین:

    1399/01/24

    من فایل با کیفیت ۱۰۸۰ را الان خریدم و دانلود کردم اما مثل اینکه فایل خرابه وقتی می خوای از حالت فشرده خارج کنی یک خطا ظاهر میشه. دو بار هم دانلود کردم هر دوبار این خطا را میده. the archive is corrupted لطفا کمک...

    پاسخ

    سلام بالای لینک های دانلود نوشته شده عزیز چک بفرمایید

    سبحان:

    1399/01/24

    ممنون انشالاه که زود پنجشنبه بشه

    کمیل:

    1399/01/24

    لطفا رمز فایل ماجرای نیمروز ۲ رو بزارید

    پاسخ

    سلام بالای لینک های دانلود نوشته شده عزیز چک بفرمایید

    سبحان:

    1399/01/24

    سلام ۲۸ ام قطعیه ۱۰۰ درصد پخش میشه؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    بله نسخه پیشفروشم درج شد

    سبحان:

    1399/01/24

    سلام رد خون زدین ۲۴ فروردین درسته؟؟؟؟؟

    پاسخ

    سلام ۲۸ ام

    علی:

    1399/01/22

    راست میگه هفته سوم فروردین هم شد چرا نمیاد پس؟

    تنمنتنلببس:

    1399/01/22

    فیلم باحالی بود

    امیر:

    1399/01/19

    هفته سوم فروردین هم شد چرا نمیاد پس

    سبحان:

    1399/01/17

    سلام تو سایت زدن ۱۹ فروردین میاد درسته؟؟؟

    سبحان:

    1399/01/16

    سلام اعلام شده که ۱۹ فروردین پخش میشه درسته؟؟؟؟

    .:

    1399/01/13

    هفته سوم فروردین میادش

    علی:

    1399/01/4

    سلام تاریخ دقیق بگین سپاس

    پاسخ

    هیچی مشخص نیس بیاد همون زمان درج میشه

    یک ایرانی:

    1398/12/26

    این چرا اینجوریه

    لبیک:

    1398/12/23

    سلام تاریخ دقیق فیلم ردخون کی میزارین

    پاسخ

    بزودی امکان داره بیاد مشخص نیست فعلا

    abm:

    1398/10/27

    محتوای فیک میسازی!به گوگل ریپورت شدی :))

    نظر خود را بنویسید