• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: اوکراینی , انگلیسی
  • رده سنی: 17+

لینک های دانلود اضافه شدند

یک زن قاتل مرگبار از مخفیگاه بیرون می آید تا از دختری که سال ها قبل از دستش داده بود محافظت کند، در حالی که در حال فرار از دست مردان خطرناک است.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2.1GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 604MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.1GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 604MB

پخش آنلاین فیلم

تریلرها
درباره فیلم

دانلود فیلم The Mother 2023

یک زن قاتل مرگبار از مخفیگاه بیرون می آید تا از دختری که سال ها قبل از دستش داده بود محافظت کند، در حالی که در حال فرار از دست مردان خطرناک است.

دانلود فیلم مادر از کاران مووی

فیلم مادر محصول سال 2023 کشور آمریکا در ژانر اکشن و دلهره آور میباشد. مادر توسط Niki Caro کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Jennifer Lopez و Gael García Bernal و Paul Raci در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم مادر بعد از مدت ها انتظار سرانجام به انتشار رسید.

در این فیلم بازیگر معروف هالیوودی جنیفر لوپز ایفای نقش کرده و در سعی دارد در داستان این سینمایی به محافظت از کودکی که برایش حکم مادر را دارد محافظت کند. نکته قابل توجهی که در خصوص فیلم مادر 2023 وجود دارد این است که پس از چند روز فیلمبرداری در جزیره گرن کاناریا در ژانویه 2022، به دلیل شیوع گسترده کووید در میان گروه فیلمبرداری، فیلمبرداری به طور موقت لغو شد. در 25 فوریه از سر گرفته شد.

پس از انتشار فیلم مادر 2023 بسیاری از کاربران افراطی کار کرده و امتیاز های بسیار پایینی را به این سینمایی اختصاص داده اند و طی یگ هفته این فیلم امتیاز خود را 2 نمره از دست داده  و اکنون 5.5 را از 10 دریافت کرده است. این امتیاز برای یک فیلم مورد انتظار بسیار پایین محسوب می شود و کاربر با دید به این موضوع و نظرات سایرین قطعا قبل از تماشای فیلم انگیزه و انتظار خود را برای تماشایش از دست خواهد داد.

اما این فیلم آنچان بد به نظر نمی رسد. داستان با توجه به کلیشه ای بودن خوب بوده و جنیفر نیز به خوبی ایفای نقش کرده است. سرعت داستانی فیلم نیز به مانند سایر محتواهای هالیوود می باشدو گرچه در این میان خطاهایی نیز در بازیگری سایرین و حتی خود جنیفر دیده می شود اما این به این دلیل نیست که برای فیلم مادر امتیاز 1 را در نظر بگیریم. بله، حفره های طرح احمقانه ای وجود دارد، اما این غیر معمول نیست. لوپز مانند اکثر بازیگران نقش خود را به خوبی انجام می دهد و سرعت بازی نیز بسیار خوب است. آنتاگونیست ها می توانستند تاثیرگذارتر باشند اما نقش خود را در خط داستانی ایفا کردند.

به هر حال این فیلم می تواند یک سینمایی خوب برای گذران اوقات باشد و صحنخه های احساسی مهیج خوبی نیز در آن طراحی شده است.. امیدواریم با دیدن فیلم مادر نهایت لذت را برده باشید..کاران مووی

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید