دانلود فیلم مایل 222018

این فیلم که در سال 2018 به انتشار رسیده در زانرهای اکشن و دلهره آور به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستانفیلماز این قرار است که مایل 22 ، فیلمی اکشن و مهیج محصول سال 2018 به کارگردانی پیتر برگ میباشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، یک مامور حرفهای در تلاش هست تا تا با کمک یک گروه مخفی ، یک افسر پلیس مرموز که دارای اطلاعات بسیار سری و مهمی است را از کشور خارج کند. اما…

درباره فیلم Mile 22 2018

فیلم Mile 22 که کاربران ایرانی آن را با نام مایل 22 می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Mark Wahlberg و Lauren Cohan و Iko Uwais به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Peter Berg بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 6.10 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظرات کاربران و بینندگان این فیلم

برخی از بینندگان بعد از تماشای این فیلم نظرات خود را با نکته های مثبت و منفی در خصوص نوع ساخت، داستان فیلم و برخی مسائل مهم ساخت در imdb به ثبت رسانده اند. این نظرات به این شکل بوده است:

تماشای آنلاین فیلم Mile 22 به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم مایل 22 Mile 22 2018با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.