دوبله اختصاصی

دانلود فیلم مدرسه خیر و شر 2022 The School for Good and Evil دوبله فارسی از رسانه کاران مووی تریلر پخش آنلاین
  • کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی

لینک های دانلود اضافه شدند

گروهی از پسران و دختران در مؤسسه‌ای برده می‌شوند و در آنجا آموزش می‌بینند تا به قهرمان‌ها و تبهکاران افسانه‌وار تبدیل شوند.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2.3GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.2GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 682MB

زیرنویس فارسی

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.3GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.2GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 681MB

پخش آنلاین فیلم

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.3GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.2GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 682MB

پخش آنلاین فیلم

تریلرها
درباره فیلم

دانلود فیلم مدرسه خیر و شر The School for Good and Evil 2022 دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده

 

سوفی تمام زندگی خود را منتظر بود تا توسط استاد مدرسه ربوده شود و او را ببرد تا در مدرسه خیر و شر به عنوان یک قهرمان افسانه آموزش ببیند. با این حال، آگاتا، که بسیاری او را به عنوان یک جادوگر نمی‌پسندند، حاضر نیست تنها دوستش را رها کند و باید سوفی را از رفتن باز دارد، و این به پیوستن به او ختم می‌شود. هنگامی که این دو به دنیای مخفیانه مرگبار Fairytales کشیده می شوند، متوجه می شوند که سرنوشت آنها برعکس شده است که باعث ناراحتی سوفی شده است. آنها که فرار از دنیای خیانتکارانه را غیرممکن می دانند، در می یابند که تنها راه رهایی از یک افسانه است.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 2

امید:

1401/08/17

سلام ایشالا ک بدون سا*نس*ور و حذف*ات محتواهاتون رو گذاشته باشید!

تایکو ساما?:

1401/08/10

هیچ ادمی سفید یا سیاه‎نیست ‎همه خاکسترین واکنشای ی نفر بر حسب زمان و .. متفاوت میشه خیر و شری وجود نداره و این یعنی ادم بد یا خوب وجود نداره ما فقد ادمیم هم خوبی داریم و هم بدی هم روشنایی داریم و هم تاریکی هم میبریم هم میبازیم هم بدست میاریم هم از دست میدیم زندگی بالا و پایین رو باهم داره هیچوقت هیچکدوم غالب یا مغلوب تمام نیست.خانواده با ارزشه ولی گاهی دوستا جزعی از خانواده ی باارزشمون میشن هرچیزی بهایی داره هر پایانی شروع یه ماجرا و هر شروعی پایان یک ماجراست و هیچکس نمیدونه این بی انتهایی به کجا ختم میشه مردن یا زنده موندن اهمیتی نداره انتقال ژن ؟ نه انتقال دانش و محبت معقول تره برای تغیر نیاز به زمان هست هیچکی نمیدونه اینده چجوریه اینده رو تو میتونی بسازی معجزه اتفاق میوفته افکار کوتاه جلوی پیشرفت رو میگیره پشت هر حقیقتی داستان های نگفته ای و پشت هر رازی حقیقت هایی هست هیچ چیز همیشگی نیست بجز محبت.

نظر خود را بنویسید