• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی , فارسی
  • رده سنی: 13+

لینک های دانلود اضافه شدند

مهندس میلیاردر تونی استارک پس از اسیر شدن در یک غار در کشور افغانستان، یک زره مسلح منحصر به فرد برای مبارزه با تروریست ها می سازد.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل:

کیفیت : 720

حجم فایل:

کیفیت : 480

حجم فایل:

زیرنویس فارسی

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل:

کیفیت: 720

حجم فایل:

کیفیت: 480

حجم فایل:

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم مرد آهنی Iron Man 2008 زیرنویس فارسی چسبیده

 

تونی استارک. نابغه، میلیاردر، پلی بوی، بشردوست. پسر مخترع افسانه ای و پیمانکار اسلحه هاوارد استارک. هنگامی که تونی استارک به یک واحد عراقی به رهبری سرهنگ جیمز رودز مأموریت داده می‌شود که یک تسلیحات را ارائه دهد، او سوار خطوط دشمن می‌شود. زمانی که هاموی استارک که سوار بر آن است مورد حمله جنگجویان دشمن قرار می گیرد، این سواری بد به پایان می رسد. او – به سختی – با یک سینه پر از ترکش و یک باتری ماشین که به قلبش وصل شده زنده می ماند. او برای زنده ماندن راهی برای کوچک کردن باتری پیدا می‌کند و متوجه می‌شود که باتری می‌تواند انرژی دیگری را تامین کند. بدین ترتیب مرد آهنی متولد می شود. او از این وسیله اولیه برای فرار از غار در عراق استفاده می کند. پس از بازگشت به خانه، کار بر روی کامل کردن لباس مرد آهنی را آغاز می کند. اما مردی که مسئولیت صنایع استارک را بر عهده گرفت، برنامه‌های خودش را دارد تا فناوری تونی را برای امور دیگر در اختیار بگیرد.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 1

هوناس:

1401/11/16

هزینه اینترنت +هزینه اشتراک +پول برق مصرفی +اجرت کیسه کش و دلاک +هزینه تمیز کردن خانه به عهده مصرف کننده و بیننده می باشد

نظر خود را بنویسید