لینک های کیفیت خوب قرار داده شد

اسکات لانگ و هوپ ون داین به همراه هنک پیم و جانت ون داین به کاوش در قلمرو کوانتومی می پردازند، جایی که با موجودات عجیب و غریب ارتباط برقرار می کنند و وارد ماجراجویی می شوند که فراتر از محدودیت های آن چیزی است که فکر می کردند ممکن است.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2.3GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.2GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 654MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.3GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.2GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 654MB

پخش آنلاین فیلم

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.3GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.2GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 656MB

پخش آنلاین فیلم

تریلرها
درباره فیلم

دانلود فیلم مرد مورچه ای و زنبورک – کوانتومانیا Ant-Man and the Wasp – Quantumania 2023 دوبله فارسی

اسکات لانگ و هوپ ون داین به همراه هنک پیم و جانت ون داین به کاوش در قلمرو کوانتومی می پردازند، جایی که با موجودات عجیب و غریب ارتباط برقرار می کنند و وارد ماجراجویی می شوند که فراتر از محدودیت های آن چیزی است که فکر می کردند ممکن است.

دانلود فیلم جدید مرد مورچه ای و زنبورک – کوانتومانیا از کاران مووی

فیلم مرد مورچه ای و زنبورک – کوانتومانیا محصول سال 2023 کشور آمریکا و استرالیا و کانادا در ژانر اکشن و ماجراجویی و کمدی میباشد. مرد مورچه ای و زنبورک – کوانتومانیا توسط Peyton Reed کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Paul Rudd و Evangeline Lilly و Michael Douglas در آن ایفای نقش کرده اند

Ant-Man and the Wasp: Quantumania

فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا محصول سال 2023 می باشد این فیلم در ژانرهای اکشن ماجراجویی و ابر قهرمانی ساخته شده است، Ant Man 3 2023 محصول کشور آمریکا و زبان آن انگلیسی است بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند عبارتند از اوانجلین لیلی پل راد میشل فایفر که در این فیلم خوب درخشیدند کارگردان فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا برعهده پیتون رید است. برنامه‌های ساخت سومین فیلم مرد مورچه‌ای در نوامبر ۲۰۱۹ تأیید شد و رید و راد بازگشت خود را اعلام کرد. لاونس تا آوریل ۲۰۲۰ استخدام شد و توسعهٔ فیلم در طول همه‌گیری کووید-۱۹ آغاز شد. عنوان فیلم و اعضای جدید بازیگران در دسامبر ۲۰۲۰ اعلام شد. فیلم‌برداری در اوایل فوریهٔ ۲۰۲۱ در ترکیه آغاز شد، و نیز فیلم‌برداری تکمیلی در میانۀ ژوئن در سان فرانسیسکو انجام شد. مراحل تصویربرداری اصلی در پایان ژوئیه در استودیوهای پاین‌وود در باکینگهام‌شر آغاز شد و در نوامبر به پایان رسید. مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی در ۶ فوریۀ ۲۰۲۳ در لس آنجلس به نمایش درآمد و در ۱۷ فوریه به عنوان اولین فیلم از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول در ایالات متحده اکران خواهد شد.این فیلم پس از اکران توانست نظرات مثبتی از سوی منتقدان دریافت کند.در ادامه با دانلود فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023 همراه ما باشید.

فیلم مرد مورچه ای 3 و زنبورک کوانتومانیا 2023 دوبله فارسی

فیلم Ant-Man and The Wasp، فصل جدیدی از ماجراجویی ابرقهرمانانی با توانایی شگفت‌آور برای کوچک شدن در دنیای سینمایی مارول است. پس از حوادث و اتفاقات فیلم Captain America: Civil War، اسکات لنگ باید با عواقب انتخاب خود که تصمیم گرفته هم یک ابرقهرمان و هم یک پدر باشد، روبه‌رو شود. همان‌طور که او دوباره تلاش می‌کند تا زندگی عادی خود را با زمانی که مسئولیت‌های مرد مورچه‌ای را بر عهده دارد، متعادل کند، او به‌همراه هوپ ون دین و دکتر هنک پیم با یک ماموریت فوری و غیر منتظره مواجه می‌شود. اسکات باید یک بار دیگر لباس مرد مورچه‌ای را بر تن کند و یاد بگیرد که چگونه باید با واسپ همکاری و کار گروهی انجام بدهد تا اسرار گذشته خود و واسپ را کشف کند.بدون تردید فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023 می تواند یکی از خاص ترین انتخاب های شما برای دانلود فیلم اکشن باشد پیشنهاد می کنم حتما این فیلم زیبا را تماشا کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

بررسی مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023

استودیوی مارول سرانجام اولین تریلر فیلم «مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومی» را منتشر کرد، فیلمی که فاز ۵ دنیای سینمایی مارول را آغاز می‌کند و در آن، کنگ فاتح با بازی جاناتان میجرز به شخصیت منفی جدید این فرانچایز تبدیل می‌شود.فیلم مرد مورچه‌ای 3 داستان جدیدی را روایت می‌کند و قهرمان داستان، یعنی اسکات لنگ به همراه خانواده‌اش به سمت قلمرو کوانتومی کشیده می‌شوند و با شرور بسیار قدرتمندی به نام کانگ فاتح رو به رو خواهد شد.فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا در ژانر ابر قهرمانی ساخته شده است این ژانر یکی از ژانرهای فیلم‌های سینمایی است که با تکیه بر اعمال یک ابرقهرمان یا گروهی از ابرقهرمان‌ها یا یک ابرشرور یا گروهی از ابرشرورها ساخته می‌شود. این‌گونه فیلم‌ها می‌توانند در ژانرهای دیگری همچون اکشن، فانتزی و علمی تخیلی رده ‌بندی شوند. بیشتر این فیلم‌ها از کتاب‌های کامیک الهام گرفته شده‌اند. طبق اعلام رسمی استودیو مارول، مدت زمان فیلم Ant-Man And The Wasp: Quantumania دو ساعت و پنج دقیقه خواهد بود. این در حالی است که دو فیلم قبلی در سری Ant-Man، به ترتیب ۱ ساعت و ۵۷ دقیقه و ۱ ساعت و ۵۸ دقیقه بوده است. با این وجود جالب است بدانید که گرچه Quantumania از سایر فیلم‌های سری انت من طولانی‌تر است، اما در مقایسه با سایر آثار فاز چهارم MCU، مدت پخش کمتری دارد.فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا یک جشن بصری پر از سورپرایز بزرگ و کوچک برای مخاطب خود است. در فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا دو دغدغه عمده وجود دارد اولی اسکات لانگ است که تلاش می کند با دخترش کیسی دوباره ارتباط برقرار کند و او را از زندگی جنایی و خطراتی که زندگی او را تحدید می کند دور کند دومی چراغی است که برای ارتباط با زندگی در قلمرو کوانتومی ایجاد می شود این دستگاه به جای امکان برقراری ارتباط ،اسکات کیسی و همه را مجبور می کند تا به دنیای میکروسکوپی برگردند.فیلم شروعی محکم و در عین حال بسیار بلند پروازانه دارد.جاناتان میجرز یک نیروی مطلق به عنوان کانگ و MCU پادشاه جدید مولتی ورس است .نبرد نهایی که در پایان فیلم رخ می دهد بسیار حیرت انگیز است و می تواند توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند.مرد مورچه ای 3 بسیار سرگرم کننده تر از فیلم های قبلی است.جلوه های بصری فیلم به شدت قابل ستایش هستند همچنین صحنه های اکشن نیز به خوبی ساخته و فیلم برداری شده اند.لازم به ذکر است که موسقی فیلم مرد مورچه ای سه را می تواند یک اثر فوق العاده خواند.فیلم به طرز مقاومت ناپذیری پر از انرژی و پر از سکانس های اکشن و عالی است.این فیلم همچنین می تواند فرصتی برای معرفی برخی از گونه های جوان تر کانگ فراهم کند،که به او کمک می کند تا شروری بهتری نسبت به تانوس شود.مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا عجیب ترین فیلم مارول تا به امروز است جاناتان میجرز به شدت برجسته است او به خوبی توانسته در این نقش بدرخشد.او یک شخصیت کاریزماتیک،بد اخلاق و از نظر بصری فوق العاده است.این فیلم همچنین به موضوعات مختلفی مانند فیزیک کوانتومی،فناوری و روابط خانوادگی و دوستانه می پردازد که می تواند برای نوجوانان بسیار آموزنده و مفید باشد.در ادامه با دانلود فیلم مرد مورچه ای 3 و زنبورک کوانتومانیا با دوبله فارسی در کنار ما باشید.

بازیگران فیلم مرد مورچه ای 3 و زنبورک کوانتومانیا

پل راد در نقش اسکات لانگ / مرد مورچه‌ای:

یک انتقام ‌جو و جنایتکار خرده ‌پای سابق با لباسی که به او اجازه می‌دهد در عین افزایش قدرت، کوچک‌تر یا بزرگ‌ تر شود.او و اوانجلین لیلی در نقش شریک ابر قهرمانی بازگشته اند 

اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون داین / واسپ:

دختر هنک پیم و جانت ون داین که لباسی مشابه و شنل زنبور مادرش را دارد.او به عنوان رئیس سنیاد برای تلاش های بشر دوستانه استفاده می کند،خدمت می کند.در ادامه با دانلود فیلم مرد مورچه ای 3 و زنبورک کوانتومانیا2023 با زیر نویس چسبیده فارسی در کنار ما باشید.

مایکل داگلاس در نقش هنک پیم:

مأمور سابق شیلد، حشره‌شناس و فیزیک‌دانی که پس از ساخت این لباس تبدیل به مرد مورچه ای اصلی شد.

میشل فایفر در نقش جانت ون داین:

همسر پیم، مادر هوپ و زنبور اصلی که به مدت ۳۰ سال در دنیایی کوانتومی گم شده بود.

کاترین نیوتون در نقش کاسی لنگ:

دختر اسکات لنگ. او قبلاً توسط اما فورمن در انتقام‌جویان: پایان بازی (۲۰۱۹) به تصویر کشیده شده بود.کاترین دختر 18 ساله اسکات لنگ که کت و شلواری شبیه کت و شلوار پدرش به دست می آورد او گرایش علمی دارد و به یادداشت های قدیمی پیم و یادگیری بیشتر در مورد علم و فناوری از قلمرو کوانتومی علاقه پیدا می کند .

دیوید دستمالچیان در نقش وب:

دستمالچیان پیش از این در دو فیلم اول نقش کورت را بازی کرده بود.

ویلیام جکسون هارپر در نقش کوازا:

تله پاتی که در قلمرو کوانتومی زندگی می کند.

کیتی اوبرایان در نقش جنتورا:

یک مبارز آزادی که تلاش می کند بی عدالتی هایی را که جوامع در قلمرو کوانتومی با آن روبه رو هستند اصلاح کند.

بیل موری در نقش کریلا:

فرماندار جامعه مجلل آکسیا در قلمرو کوانتومی که سابقه ای با جانت ون داین در قلمرو کوانتومی دارد رید معتقد بود که شخصیت موری نمایانگر گذشته یک شخص است که همیشه راهی برای نشان دادن دوباره پیدا می کند.

جاناتان میجرز در نقش کانگ فاتح:

یک «دشمن سفر در زمان و مولتی‌ورسی» که نوعی خط زمانی متناوب از شخصیتی است که در لوکی (۲۰۲۱) معرفی شد. مایکل والدرون، سرپرست نویسندگان لوکی، کانگ را «شرور بزرگ بعدی فیلم‌های متقابل» دنیای سینمایی مارول توصیف کرد. میجرز می‌گوید کانگ در کوانتومانیا آن شخصیت قبلی نیست، و با روان‌شناسی تغییر یافته متفاوت است. او به دلیل شخصیت‌های متفاوت اطرافش، کانگ را متفاوت از قبلی به تصویر می‌کشد، و از یک سریال به یک فیلم تغییر می‌کند.

علاوه بر این، بیل مری برای بازی در نقش شرور نامعلومی انتخاب شده‌است. شخصیت موداک نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

در نهایت

فیلم تخیلی مرد مورچه ای 3 و زنبورک کوانتومانیا یکی از بهترین فیلم های سال 2023 است این فیلم به دلیل صحنه های اکشن و همچنین حضور بازیگران بسیار مشهور توانست محبوبیت بالایی در بین مخاطبان به دست آورد اگر شما نیز به دنبال یک فیلم تخیلی و هیجان انگیز هستید پیشنهاد می کنم حتما فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا را تماشا کنید و از دیدن آن لذت ببرید این فیلم دنباله ای از فیلم مرد مورچه ای است اما با این تفاوت که بسیار عمیق تر و دیدنی تر از دو دنباله قبلی است.در ادامه از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود فیلم مردی از تورنتو است با تماشای این فیلم زیبا در کنار خانواده از آن لذت ببرید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 2

Msa:

1401/12/13

جسارتا وقتی کیفیت پرده ای هستش ، لطفا همین رو بنویسید ممنون

پاسخ

سلام و خسته نباشید دوست عزیز داخل اطلاعات فیلم این موضوع درج شده است

me:

1401/12/1

منتظر زیرنویس فارسی

نظر خود را بنویسید