دانلود فیلم منصور کیفیت 1080 بصورت رایگان

 

درباره فرمانده فقید نیروی هوایی ارتش ایران، منصور ستاری. فیلم سینمایی منصور (Mansour) با نام قبلی اوج 110، فیلمی اجتماعی و درام با موضوع دفاع مقدس به کارگردانی و نویسندگی سیاوش سرمدی است که در سال 1398 توسط سازمان هنری رسانه‌ای اوج تهیه شد و در سال 1400 وارد شبکه نمایشی گردید؛ تهیه کنندگی این فیلم را جلیل شعبانی بر عهده داشته‌ و علیرضا داوودنژاد نیز در مقام مشاور کارگردان در آن حضور داشته است؛ منصور در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و موفق شد نامزد دریافت دو جایزه سیمرغ بلورین برای بهترین جلوه‌های ویژه بصری و بهترین کارگردان اول شود؛ داستان این فیلم درباره زندگی واقعی تیمسار ستاری، فرمانده سابق نیروی هوایی و مدیریت و تلاش وی برای رسیدن به اولین جنگنده کاملا ایرانی به نام آذرخش است. فیلم منصور در گیشه به فروش حدود یک میلیارد تومان دست پیدا کرد.در ادامه با دانلود فیلم منصور همراه ما باشید.

Mansour

فیلم سینمایی منصور (Mansour) با نام قبلی اوج 110، فیلمی اجتماعی و درام با موضوع دفاع مقدس به کارگردانی و نویسندگی سیاوش سرمدی است که در سال 1398 توسط سازمان هنری رسانه‌ای اوج تهیه شد و در سال 1400 وارد شبکه نمایشی گردید؛ تهیه کنندگی این فیلم را جلیل شعبانی بر عهده داشته‌ و علیرضا داوودنژاد نیز در مقام مشاور کارگردان در آن حضور داشته است؛ منصور در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و موفق شد نامزد دریافت دو جایزه سیمرغ بلورین برای بهترین جلوه‌های ویژه بصری و بهترین کارگردان اول شود؛ داستان این فیلم درباره زندگی واقعی تیمسار ستاری، فرمانده سابق نیروی هوایی و مدیریت و تلاش وی برای رسیدن به اولین جنگنده کاملا ایرانی به نام آذرخش است. فیلم منصور در گیشه به فروش حدود یک میلیارد تومان دست پیدا کرد.در ادامه با دانلود فیلم منصور همراه ما باشید.

داستان فیلم منصور

فیلم منصور در رابطه با بخش‌هایی از زندگی تیمسار منصور ستاری،از فرمانده سابق و سرشناس نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ساخت اولین جنگنده ایرانی است. تیمسار ستاری با جدیت به دنبال هواپیماهای جنگی است تا بتواند رزمنده‌ها را تجهیز کند. در ابتدا آن‌ها با کارخانه ساخت هواپیما همکاری می‌کردند و صرفاً قطعات وارد شده از خارج از کشور را مونتاژ می‌کردند. اما این کارخانه با کارشکنی‌هایش باعث کند شدن و حتی توقف کار آن‌ها و نرسیدن هواپیماها به خلبانان ارتش شده بود. تیمسار ستاری و تیمش ابتدا برای وارد کردن چند هواپیمای جنگی اقدام کردند که بخاطر حمله آمریکایی‌ها به هواپیماها و بمباران آن‌ها، با شکست مواجه شد. تیمسار ستاری به تیمش دستور داد که با داشته‌ها و دانش خودشان قطعات مورد نیاز هواپیماها را در یکی از سوله‌های ارتش، تولید کنند. در ابتدا هیچ‌کس به تصمیم او اطمینان نداشت و آن‌ها این کار را غیرممکن می‌دانستند. تمام طول فیلم تماشاگر شاهد تلاش‌های ستاری برای پیدا کردن راه خودکفایی است.تیمسار ستاری از هیچ تلاشی برای خودکفایی دریغ نمی کند او در تلاش است تا به هواپیما های جنگی داخلی دست یابد.بدون شک فیلم منصور می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم ایرانی باشد.

بررسی فیلم منصور

فیلم منصور درباره تلاش‌های منصور ستاری طی سالهای جنگ برای مجهز کردن نیروی هوایی ارتش ایران است. فیلم منصور یک فیلم دفاع مقدسی است اما در آن خبری از شلیک یک گلوله هم نیست. فیلم در واقع به عملیات پشت پرده یکی از بزرگترین و قدرتمندترین بخش‌های ارتش اشاره دارد. مخاطب در کل مدت زمان تقریبا دو ساعته فیلم، شاهد درگیری‌های ستاری و گروهش برای مجهز کردن نیروی هوایی است. فیلم منصور در قهرمان سازی شخصیت اصلی خود خوب عمل می‌کند. محسن قصابیان که به عنوان بازیگر اصلی فیلم در نظر گرفته شده، تقریبا در همه دقایق و سکانس‌های فیلم حضور دارد ایفای نقش حماسی او باعث جذابیت فیلم شده است. بازیگر نقش ستاری نیز توانسته تا جای ممکن این نقش را در بیاورد. قصابیان که از قدیمی‌های تئاتر و تلویزیون است با گریم نسبتا سنگینی که رویش انجام شده، نقش یک فرمانده ارتش را خوب بازی می‌کند و دل‌نگرانی‌ها و شادی‌های ستاری را به ما منتقل می‌کند.حضور بازیگران حرفه ای از نکات مثبت فیلم است.فیلم از هیجان های بسیار مناسبی برخوردار است. هیجانی که به مخاطب منتقل می‌شود به خاطر این است که مشغول تماشای بخشی از تاریخ معاصر است.در ادامه با دانلود فیلم پولاریس در کنار ما باشید.

معرفی بازیگران فیلم منصور

محسن قصابیان در نقش منصور ستاری

محسن قصابیان ۱ مرداد سال ۱۳۴۸ در قوچان واقع در استان خراسان رضوی متولد شد. او در سال ۱۳۶۷ تحصیلات متوسطه را به پایان رساند و به دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر راه یافت. در سال ۱۳۷۲ مدرک کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری را دریافت کرد.از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود فیلم ایستاده در غبار است با تماشای این فیلم از آن لذت ببرید.

علیرضا زمانی نسب در نقش غلام پور

علیرضا زمانی نسب بازیگر، در تاریخ 1 فرودین 1357 در تهران به دنیا آمد. از کارهای تئاتر علیرضا زمانی نسب می‌توان به نمایش‌های خرمشهر11، اولیور توئیست، راپورتهای شبانه مصدق اشاره نمود. علیرضا زمانی نسب، فعالیت بازیگری خود را از سال 1384، با فیلم سینمایی رویای خیس به کارگردانی پوران درخشنده شروع کرد از اثار درخشان او می توان به فیلم منصور اشاره کرد.اگر شما نیز به دنبال یک فیلم ایرانی زیبا هستید پیشنهاد می کنم با دانلود فیلم ایرانی یدو به تماشای این فیلم دیدنی بنشینید.

حمید رضا نعیمی در نقش صفدری

حمیدرضا نعیمی کار هنر را در شهرستان اسلام‌آباد غرب با تئاترِ دانش‌آموزی در سال‌های جنگ آغاز کرد. بعد از حملهٔ عراق به ایران و تصرف شهرهای مرزی و سرپل ذهاب حمیدرضا نعیمی به اتفاق خانواده ناچار به کوچ از شهرِ اجدادی خود و سکونت در شهرستان اسلام‌آباد غرب شد. دوران تحصیلاتِ ابتدایی تا متوسطهٔ این هنرمند در این شهر گذشت. در سال‌های ۱۳۶۷ تا ۱۳۶۹ با گروه‌های مختلف نمایشی و به‌خصوص دانش‌آموزی، فعالیت در تئاتر و بازیگری را آغاز کرد.

مهدی کوشکی در نقش ثنایی

مهدی کوشکی زاده ۸ مرداد ۱۳۶۰نمایشنامه‌نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و بازیگر سینما است.از فیلم های درخشان او می توان به منصور اشاره کرد

لیندا کیایی در نقش حمیده

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده‌است. فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد.

سید جواد هاشمی در نقش لقمان

سید جواد هاشمی در سال ۱۳۴۴ خورشیدی در محلهٔ نواب تهران، زاده شد. خانوادهٔ او از گیلان و شهر پره‌سر در شهرستان رضوانشهر به تهران مهاجرت کرده‌بودند. تحصیلاتش را در رشتهٔ کارگردانی در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران ادامه داد و در سال ۱۳۷۳ فارغ‌التحصیل شد.

قاسم زارع در نقش حشمت زاده

قاسم زارع (زاده ۱ فروردین ۱۳۳۶ در همدان) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.از اثار درخشان او می توان به اخراجی ها و فیلم منصور اشاره کرد

اتابک نادری در نقش رفسنجانی

اتابک نادری (زاده ۱۵ اسفند ۱۳۴۹، اردبیل) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او پسرعموی “محمد نادری” بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.او در فیلم منصور بسیار خوش درخشید.

کلام آخر

فیلم منصور یکی از حماسی ترین فیلم های ایرانی است که پس از اکران توانست از محبوبیت بالایی در میان مخاطبان برخوردار شود این فیلم زیبا تلاش های یک تیمسار را به تصویر می کشد که تلاش می کند ایران در زمینه ساخت جنگنده ها خود کفا شود اگر شما نیز به دنبال یک فیلم زیبا و حماسی هستید پیشنهاد می کنم با دانلود فیلم منصور به تماشای این فیلم زیبا بنشینید.از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود فیلم لاتاری است با تماشای این فیلم اوقات خوشی را سپری کنید.