• کشور سازنده: اندونزی
  • زبان: اندونزیایی
  • رده سنی: 17+

لینک های دانلود اضافه شدند

در حالی که در خوابگاه، ساکن خوابگاه توسط یک موجود ماوراء طبیعی وحشت می کند. نوعی موجود فراطبیعی به نام "مکموم" (پیرو) وجود دارد که از آنها پیروی می کند ...

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.6GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 883MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 470MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.7GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 883MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 470MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم Makmum 2019

شخصیت جادویی که ساکنان یک خوابگاه به نام مکموم (پیرو) نامیده اند، از زمانی که رینی برای برآوردن درخواست خانم کینانتی که سلامتش همچنان رو به افول است، در خوابگاه مستقر می شود، به طور فزاینده ای نگران کننده است. رزا، رهبر جدید خوابگاه، به ترس سه دانشجو پاسخ نمی دهد: نورول، نساء، پوتری که در تعطیلات به دلیل نمرات ضعیفشان اجازه خروج از خوابگاه را دارند. شدت مالکیت پوتری همچنان در حال افزایش است و باعث می شود جو مساعد نباشد. رینی می داند که در خوابگاه مشکلی پیش آمده است. او سعی می کند به دانش آموزان کمک کند و راز را کشف کند. او متوجه نمی شود که زندگی اش در خطر است.

دانلود فیلم مکموم از کاران مووی

فیلم مکموم محصول سال 2019 کشور اندونزی در ژانر ترسناک میباشد. مکموم توسط Hadrah Daeng Ratu کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Titi Kamal و Ali Syakieb و Tissa Biani Azzahra در آن ایفای نقش کرده اند.

فیلم اندونزیایی مکموم در میان کاربران ایرانی به دلیل داستان و صحنه های ترسناک معروف خود و همچنین به دلیل وایرال شدن آن در فضای مجازی به خوبی دیده شده است. این فیلم ژانری ترس داشته و داستانی آشنا را به تصویر کشیده است. مکموم نیز به دلیل فیلم های ترسناک ترکی به مانند سجین و دابه سعی دارد با دین اسلام مشکل حضور عوامل شیطانی را رفع کند. داستان شباهت زیادی به گفته های کشور ایرانی داشته و همین موضوع سبب دیده شدن این فیلم در بستر اینترنت شده است.

همانطور که در خلاصه داستان فیلم مکموم میخوانید فردی که به تازگی برای کمک به یک شخص بیمار وارد خوابگاهی شده است و سعی دارد سلامتیش را برگرداند متوجه حضور موجودی شیطانی در آن مکان می شود. اما مقابله با این موجود کار ساده ای نیست و باید با حفظ دین و استفاده از آن از بقیه و سایرین محافظت کند. نکته ای که در خصوص این موجود شیطانی وجود دارد همراهی این موجود شیطانی در حین ادا موضوعات دینی در کنار افراد حاضر در خوابگاه است و همین وحشتی را در دل این افراد به وجود می آورد.. امیدواریم با دیدن این فیلم زیبا و ترسناک نهایت لذت را برده باشید..کاران مووی

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید