دوبله اختصاصی

دانلود فیلم پیمان 2023 با دوبله فارسی از کاران مووی تریلر پخش آنلاین

لینک های زبان اصلی خوب قرار گرفت

The Covenant اثر گای ریچی به دنبال گروهبان ارتش ایالات متحده جان کینلی و مترجم افغان احمد است.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2.2GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.2GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 646MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.2GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.2GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 646MB

پخش آنلاین فیلم

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.2GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.2GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 674MB

پخش آنلاین فیلم

تریلرها
درباره فیلم

دانلود فیلم The Covenant 2023

The Covenant اثر گای ریچی به دنبال گروهبان ارتش ایالات متحده جان کینلی (جیک جیلنهال) و مترجم افغان احمد (دار سلیم) است. پس از یک کمین، احمد به هرکول می رود تا جان کینلی را نجات دهد. وقتی کینلی می‌فهمد که احمد و خانواده‌اش طبق وعده‌هایش به آمریکا راه امنی نداده‌اند، باید بدهی‌اش را با بازگشت به منطقه جنگی برای بازگرداندن آنها قبل از اینکه طالبان ابتدا آنها را شکار کنند، بازپرداخت کند….امیدواریم با دیدن این فیلم نهایت لذت را برده باشید..کاران مووی…

دانلود فیلم پیمان از کاران مووی

 

فیلم پیمان محصول سال 2023 کشور انگلستان و اسپانیا در ژانر اکشن و دلهره آور میباشد. میثاق توسط Guy Ritchie کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Jake Gyllenhaal و Dar Salim و Sean Sagar در آن ایفای نقش کرده اند.

جین کینلی پس از بازگشت به خانه، متوجه می شود که احمد در یک حمله تروریستی کشته شده است. او تصمیم می گیرد تا برای انتقام گرفتن از مرگ احمد به افغانستان بازگردد. او با کمک گروهی از مزدوران، به دنبال رهبر گروه تروریستی می رود.

فیلم The Covenant با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شد. این فیلم با بودجه ای بالغ بر 100 میلیون دلار ساخته شد و بیش از 150 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

نکات مثبت فیلم The Covenant

بازی خوب بازیگران
جیک جیلنهال در نقش گروهبان جان کینلی بازی خوبی ارائه داده است. او توانسته است شخصیت یک سرباز شجاع و مصمم را به خوبی به تصویر بکشد. دار سلیم نیز در نقش احمد بازی خوبی ارائه داده است. او توانسته است شخصیت یک مترجم محلی مهربان و دلسوز را به خوبی به تصویر بکشد.

کارگردانی جذاب
گای ریچی کارگردانی جذابی در این فیلم داشته است. او با استفاده از تصاویر زیبا و قاب بندی های هنرمندانه، توانسته است فضایی اکشن و پرتنش را برای فیلم ایجاد کند.

داستان جذاب و گیرا
داستان فیلم The Covenant جذاب و گیرا است. این فیلم داستان یک سرباز آمریکایی را روایت می کند که برای انتقام گرفتن از مرگ مترجم محلی خود به افغانستان بازمی گردد.

نکات منفی فیلم The Covenant

برخی از صحنه ها ممکن است برای برخی از مخاطبان خشونت‌آمیز باشد
یکی از نکات منفی فیلم The Covenant این است که برخی از صحنه ها ممکن است برای برخی از مخاطبان خشونت‌آمیز باشد.

نتیجه‌گیری

The Covenant یک فیلم اکشن و دلهره‌آور خوب است که می تواند مخاطبان علاقه مند به این ژانر را راضی کند. این فیلم دارای بازی خوب بازیگران، کارگردانی جذاب، داستان جذاب و گیرا و سکانس های اکشن است. با این حال، برخی از صحنه ها ممکن است برای برخی از مخاطبان خشونت‌آمیز باشد.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 2

علی علوی:

1402/03/2

سانسوره؟

پاسخ

سلام و خسته نباشید دوست عزیز .. تمامی محتواهای خارجی قرار داده شده بر روی وب سایت همگی بر اساس قوانین سازمان بازبینی و سانسور می باشد...

فرزاد:

1402/02/19

دوبله می تونست خیلی بهتر باشه

نظر خود را بنویسید