• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • رده سنی: 6+

لینک های دانلود اضافه شدند

خانواده ای که مصمم هستند دختر خردسال خود را به فینال مسابقات زیبایی برسانند و با اتوبوس فولکس واگن خود به سفری بین المللی می روند.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.6GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 895MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 501MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.6GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 894MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 500MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم Little Miss Sunshine 2006

خانواده ای که مصمم هستند دختر خردسال خود را به فینال مسابقات زیبایی برسانند و با اتوبوس فولکس واگن خود به سفری بین المللی می روند.

دانلود فیلم میس سان شاین کوچولو از کاران مووی

فیلم میس سان شاین کوچولو محصول سال 2006 کشور آمریکا در ژانر کمدی و درام میباشد. میس سان شاین کوچولو توسط Jonathan Dayton و Valerie Faris کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Steve Carell و Toni Collette و Greg Kinnear در آن ایفای نقش کرده اند. در آلبوکرک، شریل هوور، برادر خودکشی خود فرانک را به سینه خانواده ناکارآمد و ورشکسته عاطفی خود می آورد. فرانک همجنس گرا است، متخصص پروست. او زمانی که توسط دوست پسرش طرد شد و رقیب بزرگش در رشته پروست شهرت یافت و به عنوان شماره یک شناخته شد، سعی کرد خودکشی کند. همسر شریل، ریچارد، تلاش ناموفقی برای فروش تکنیک خودیاری و خودسازی خود با استفاده از نه مرحله برای رسیدن به موفقیت دارد، اما او در واقع یک بازنده کامل است. پسرش دواین به عنوان پیرو نیچه عهد سکوت کرده و قصد دارد خلبان جت شود. ادوین پدربزرگ دواین از موسسه بزرگان (سانست مانور) فرستاده شد و به هروئین معتاد است. وقتی دختر هفت ساله‌اش اولیو این شانس را پیدا می‌کند که در مسابقه خانم کوچک سانشاین در ردوندو بیچ کالیفرنیا به چالش بکشد، تمام خانواده با فولکس واگن نوع 2 قدیمی خود (کامبی) در سفری خنده‌دار به امید برنده شدن در مسابقه استعدادیابی سفر می‌کنند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید