دانلود فیلم های انقلابی با کیفیت ۱۰۸۰p و لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم های انقلابی با کیفیت عالی و حجم کم

دانلود فیلم های انقلابی با کیفیت عالی ۴K

دانلود فیلم” مجموعه اول فیلم های انقلابی ” با چهار کیفیت عالی و متوسط

لینک دانلود با کیفیت های عالی و خیلی خوب اضافه شد افزوده شد

دانلود مجموعه 1 فیلم های انقلابی

دانلود مجموعه 1 فیلم های انقلابی

نام فیلم ها: فصل خون، خانه عنکبوت، ای ایران

فیلم های انقلابیاین مجموعه برای شما کاربران و علاقه مندان به فیلم های انقلابی تهیه شده است و مجموعه اول از رسانه کاران می باشد… امیدواریم از دیدن این مجموعه لذت برده باشید… کاران مووی…

 

توضیح فیلم های انقلابی

در مجموعه شماره 1 فیلم های انقلابی از رسانه کاران مووی تلاش شده است تا سه فیلم محبوب و مورد علاقه بیننده های رسانه ایرانی قرار داده شده باشد. این سه فیلم عبارت اند از :

 

خانه عنکبوت : 

فیلمی به کارگردانی علیرضا داوودنژاد و نویسندگی مسعود بهنود و علیرضا داوودنژاد با بازی جمشید مشایخی وعزت‌الله انتظامی، داوود رشیدی، مسعود بهنود، محمدرضا داوودنژاد بوده که محصول سال ۱۳۶۲ است. در خلاصه داستان این فیلم انقلابی آمده است که پس از انقلاب، در بحبوحه ی ماجرای حمله ی نظامی طبس، چهار مرد (تقی نیا، کامران، ثابتیان و تیمسار)، که وابستگی‌هایی به نظام شاهنشاهی پهلوی دارند، در ویلایی گرد آمده‌اند و در انتظارند تا کودتا پیروز شود

ای ایران :

داستان فیلم به ماجراهای حین انقلاب ۱۳۵۷ برمی‌گردد. بازیگران سرشناسی چون اکبر عبدی، حمید جبلی، غلامحسین نقشینه، محمد ورشوچی و حسین سرشار در این فیلم ایفای نقش کردند. در بحبوحه انقلاب گروهبان مكوندی به ماسوله می‌رود و مردم را آزار می‌دهد. او برای آن كه منطقه تحت نفوذش از شهرهای ديگر كم نياورد حكومت نظامی اعلام می‌كند. كسبه بازار، معلم‌ها و دانش آموزان مدرسه با او مقابله می‌كنند و فرزندش را می‌آزارند. همزمان با فرار شاه… ای ایران فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ناصر تقوایی که در سال ۱۳۶۸ منتشر شد.

فصل خون : 

فصل خون نام فیلمی به کارگردانی و نویسندگی حبیب کاووش است. این فیلم محصول کشور ایران و تولید سال ۱۳۶۰ می‌باشد.  این فیلم بر اساس نمایشنامه آنجا که ماهی‌ها سنگ می‌شوند نوشته خسرو حکیم رابط ساخته شده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: عده‌ای از ماهیگیران که در یکی از بنادر شمال ایران از راه صید قاچاق ماهیگیری می‌کنند مورد هجوم و حمله ماموران شیلات و ساواک قرار می‌گیرند. سپس ساواک با توطئه‌ای سردسته ماهیگیران به نام عمو تراب را نزد سایر ماهیگیران همکار خود معرفی می‌کند و باعث می‌شود تا ماهیگیران او را بکشند ولی سرانجام به واقعیت پی می‌برند.

   
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید