دانلود فیلم های انقلابی با کیفیت ۱۰۸۰p و لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم های انقلابی مجموعه سوم با کیفیت عالی و حجم کم

دانلود فیلم های انقلابی مجموعه سوم با کیفیت عالی ۴K

دانلود فیلم” مجموعه سوم فیلم های انقلابی ” با چهار کیفیت عالی و متوسط

لینک های دانلود با کیفیت های عالی و خیلی خوب اضافه شد افزوده شد

دانلود مجموعه سوم فیلم های انقلابی

دانلود مجموعه سوم فیلم های انقلابی

نام فیلم ها: خاک و خون، ترن، تشریفات

فیلم های انقلابی : این مجموعه که سری سوم است برای شما کاربران و علاقه مندان به فیلم های انقلابی تهیه شده است و مجموعه سوم از رسانه کاران می باشد… امیدواریم از دیدن این مجموعه لذت برده باشید… کاران مووی…

 

توضیح فیلم های انقلابی

در مجموعه شماره 3 فیلم های انقلابی از رسانه کاران مووی تلاش شده است تا سه فیلم محبوب دیگر که مورد علاقه بیننده های رسانه ایرانی بوده قرار داده شده باشد. این سه فیلم عبارت اند از :

 

خاک و خون :

اسد، بزرگ مالک و سرمایه دار روستا، دهقانی به نام کاک خان را زیر فشار قرار می دهد تا زمینش را برای احداث جاده کارخانه به او واگذار کند. کاک خان امتناع می کند و برای دادخواهی به شهر نزد شازده، پدر اسد، می رود. ملاقات شازده نیز مشکلی از کاک حل نمی کند. وقتی به روستا باز می گردد با جسد پسرش رو به رو می شود که افراد اسد او را به قتل رسانده اند. و…

«خاک و خون» فیلمی بود که از گرد هم آمدن عوامل نام آشنای سینمای پیش از انقلاب حاصل شد. عوامی که برخی از آن ها چون محمدرضا میرلوحی و خود کامران قدکچیان برآمده از سینمای موج نو بودند و برخی چون منوچهر مصیری و روبیک منصوری از حرفه های های سینمای بدنه. ماجرای فیلم البته آشنا بود و قبل و بعد از آن بارها و بارها به شیوه های مختلف تکرار شد. اربابی به روستاییان ستم می کند و یک روستایی علیه او قیام می کند و روستاییان دیگر در این راه با او همراه می شوند.

 

ترن :

در اوج روزهای انقلاب، لکوموتیورانی پیر به نام فولاد، قطاری سوخت رسان را به مقصد اصفهان می راند. با اعتصاب کارگران شرکت نفت و راه آهن، برای رفع نیاز مردم، مسیر قطار را به سمت مناطق سردسیر تغییر می دهند. ارتش وارد عمل می شود تا محموله را پس بگیرد، اما فولاد با یاری دستیارانش مصمم می شود قطار را به مقصد برساند.

«ترن» از جمله فیلم هایی است که در دهه ۶۰ توسط بخش خصوصی ساخته می شد و دیگر چنین اتفاقی وجود ندارد؛ روزگاری که می شد فیلم هایی مهیج و خوش ساخت را با مضمونی انقلابی جلوی دوربین برد و به موفقیت هم رسید. فرامرز قریبیان اولین جایزه اش از جشنواره فجر را برای این فیلم گرفت. بازی های دیگر فیلم هم همه درخور اعتنا هستند. در میان فیلم های قویدل هم فیلم «ترن» اثری خوب و خوش ساخت ارزیابی می شود.

 

تشریفات :

جوانی مشهور به حسن مطرب برای دزدی وارد خانه ای می شود. در خانه مجاور روحانی ای به نام توحید با موعظ های خود گروهی از اهالی محل را بر ضد نظام سلطنتی می شوراند. پلیس امنیتی برای دستگیری توحید به محله هجوم می آورد. در این میان حسن نیز بازداشت می شود و در زندان به دلیل شباهت به روحانی شکنجه می شود و…..

این داستان در فیلم فخیم زاده گرم و پرحس و حال و شیرین روایت می شود و فیلم ساز هم فضای خوبی برای اثرش می سازد و هم این که تماشاگر را به خوبی با دوگانه حسن مطرب/ توحید همراه می کند. مرز میان یک شیاد با یک انقلابی و تبدیل اولی به دومی هم در فیلم، خوب از کار درآمده است.

   
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید