دانلود فیلم Pathaan 2023

یک مامور هندی در حالی که یک مزدور بی رحم، با یک انتقام تلخ، یک حمله آخرالزمانی را علیه کشور انجام می دهد، با ساعت روز قیامت مسابقه می دهد.

دانلود فیلم پاتان از کاران مووی

فیلم پاتان محصول سال 2023 کشور هندوستان در ژانر اکشن و ماجراجویی و درام میباشد. پاتان توسط Siddharth Anand کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Shah Rukh Khan و Deepika Padukone و John Abraham در آن ایفای نقش کرده اند.

ماده 370 2019 توسط دولت هند در جامو کشمیر پس گرفته شد. ژنرال قدیر پاکستانی به همراه یک تروریست جیم تصمیم می گیرند یک حمله بزرگ به هند برنامه ریزی کنند. در زمان کنونی پاتان یک عامل خام در آفریقا ردیابی می شود که از سال ها پس از آمدن افسر ارشدش ناندینی ناپدید شده بود. با فعالیت های مشکوک و تصمیم به ردیابی پاتان بازگشت به گذشته پاتان JOCR (عملیات روغنی و تحقیقات مخفی) را شروع کرده بود که سربازان معلول و آسیب دیده را جذب می کرد و ناندینی رهبری می کرد. اولین ماموریت آنها جلوگیری از ربودن رئیس جمهور هند توسط جیم است. دبی اما جیم نقشه های دیگری دارد و دکتر ساهانی دانشمندی را می رباید. پاتان متوجه می شود که جیم یک مامور سابق راو بوده که توسط کشور رد شده است و اکنون می خواهد انتقام تحقیر خود را پس از از دست دادن خانواده اش بگیرد. پاتان در اسپانیا دکتر روبینا محسن را دنبال می کند که می تواند رهبری کند. او به جیم تبدیل می شود که او خال او است اما روبینا پاتان را نجات می دهد و هویت واقعی خود را که یک مامور ISI است فاش می کند. روبینا به پاتان فاش می کند که جیم پشت رختبه است. eej که می تواند باعث ویرانی شود و در روسیه است و برای متوقف کردن جیم باید با هم متحد شوند. پاتان و روبینا رختبهیج را در دست می گیرند اما روبینا پاتان را رها می کند و او را رها می کند تا در رحمت دولت روسیه بمیرد.

چهارمین همکاری سلمان خان با یاش راج فیلمز. او در نقش آویناش سینگ راتور/تایگر از Ek Tha Tiger و Tiger Zinda Hai ظاهر ویژه ای در پاتان خواهد داشت. صحنه های اکشن در Pathan از حرکات کشتی WWE الهام گرفته شده است. ضربه شاهرخ خان از Shawn Michaels “Sweet Chin Music” گرفته شد. پانچ جان آبراهام از رومن رینز “سوپرمن پانچ” گرفته شده است. این فیلم بازگشت شاهرخ خان پس از پنج سال از فیلم  صفر 2018 خواهد بود. در طول صحنه قطار، زمانی که سلمان خان و شاهرخ خان در صحنه مبارزه حضور داشتند، موسیقی تم برای جنگ پخش شد که آن را نیز سیدارت آناند کارگردانی کرد. در پایان فیلم، پاتان به تایگر می گفت که 30 سال است که این کار را انجام می دهد و در مورد اینکه چه کسی جایگزین آنها می شود بحث می کند. این شاید اشاره ای به زندگی واقعی شاهرخ خان و سلمان خان باشد و اینکه کدام بازیگران به عنوان سوپراستار بعدی جایگزین آنها می شوند. جان آبراهام سومین بازیگری بود که علیرغم بازی در اکثر فیلم‌ها، برای اولین بار به عنوان یک شخصیت شرور با شاهرخ خان همکاری کرد. سونیل شتی کار خود را در بالیوود تقریباً همزمان با شاهرخ خان آغاز کرد، اما برای اولین بار با شاهرخ خان در Main Hoon Na به عنوان یک شرور و Arjun Rampal در Om Shanti Om برای اولین بار به عنوان یک شرور بازی کرد.

Pathaan

فیلم سینمایی پاتان (Pathaan) یک فیلم اکشن، درام و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور هندوستان به کارگردانی سیدهارت آناد (Siddharth Anand) است. دهارت آناد کارگردان و نویسنده اهل کشور هند است؛ سلام سلام! اولین فیلمی می‌باشد که او کارگردانی کرده است؛ موسیقی متن فیلم پاتان اثری مشترک از آنکیت بالهارا، سانچیت بالهارا، ویشال دادلانی و شکر روجیانی می‌باشد؛ فیلم پاتان اولین بار در تاریخ 25 ژانویه سال 2023 میلادی توسط کمپانی Yash Raj Films در سینماهای کشور هندوستان اکران شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، سوئد، هلند، هندوستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌گردد؛ فیلم پاتان چهارمین قسمت از دنیای جاسوسی YRF (Yash Raj Films) است که شاهرخ خان، دیپیکا پادوکن و جان آبراهام در آن بازی می‌کنند.فیلم سینمایی پاتان در روز جمهوری هند اکران شد. این فیلم نشان دهنده بازگشت شاهرخ خان به پرده نقره‌ای سینما پس از فیلم صفر Zero در سال 2018 است؛ پاتان یک فیلم با بودجه بالا است که لیست بلند بالایی از افراد مشهور بالیوود را در خود جای داده است.در ادامه با دانلود فیلم پاتان با زیر نویس چسبیده فارسی همراه ما باشید.فیلم برداری اصلی در 17 نوامبر 2020 در بمبی آغاز شد در ژانویه 2021 فیلمبرداری به دبی منتقل شد.برخی از سکانس های اکشن اصلی از جکله یک سکانس تعقیب و گریز طولانی در همان برنامه فیلم برداری شدند.به دلیل ابتلای اعضای تیم به کرونا فیلم برداری به تعویق افتاد.در ادامه فیلمبرداری در 25 ژوئن 2021 از سر گرفته شد.در ادامه با دانلود فیلم پاتان با ما همراه باشید.

داستان فیلم هندی پاتان دوبله فارسی

در سال 2019 دولت هند ماده 370 را که به جامو و کشمیر وضعیت ویژه ای اعطا می کند،لغو می کند.این خبر بر یک ژنرال ارتش پاکستان که درگیر سرطان است به نام قدیر تاثیر می گذارد که تصمیم می گیرد از هند انتقام بگیرد.او قراردادی را با یک رهبر گروه تروریستی به نام جیم امضا می کند.و افسر ارشدش ناندینی واحدی،BAW در همین حال پاتان یک عامل آسیب پذیر باز می کنند که در آن عواملی JOCR  به نام عملیات مشترک و تحقیقات مخفی را که در گذشته داشته و به علت جراحت های ناشی از این عملیات حال بازنشسته شده است جذب می کند.اما هنوز هم سرهنگ،RAW علاقه مند به خدمت به کشور هستند.با پذیرش منشی مشترک برای حملهOutfit X  سونیل لوترا،پاتان و تیمش به دبی می روند تا برنامه هایی را در یک کنفرانس علمی متوقف کنند.اما متوجه می شود که نقشه آنها در واقع ربودن دو دانشمند دکتر ساهانی و دکتر فاروکی است.جیم به کاروان دانشمندان حمله می کند و پاتان سعی می کند او را متوقف کند،درگیری رخ می دهد،جیم موفق می شود با دکتر سهانی فرار کند ولی دکتر فاروقی نجات می یابد.RAW در مقر لوترا فاش می کند که جیم یک مامور سابق اعلام شد که مرده است،اما در واقع جیم مرگ خود را جعل کرده تا از کشورش هند انتقام بگیرد زیرا او از کشته شدن همسر و فرزند متولد نشده اش به دست تروریست های سومالیایی کینه به دل گرفته است.پاتان به اسپانیا سفر می کند و توسط مردان جیم اسیر می شود،در آنجا می فهمد که روبینا یک مامور سابق آی آس آی است.وقتی جیم مخفیگاهش را ترک می کند روبینا به مردان جیم حمله می کند و با پاتان فرار می کند.بعدا روبینا فاش می کند که راکتبیج در مسکو است.روبینا همراه پاتان به مسکو سفر می کنند،وپاتان و روبینا موفق می شوند به برجی که راکتبیج در آن نگهداری می شود دسترسی پیدا کنند و موفق می شوند آن را بدزدند،اما روبینا به پاتان خیانت می کند و او را دستگیر می کند. مشخص می شود که جیم در واقع از پاتان استفاده کرده است تا پاتان را وادار کند تا راکتبیج را برای خودش بدزدد و از ضعفش که احساسات پاتان است استفاده کند.پاتان با قطار به زندان برده می شود اما به دست زندانیان رها می شود تا بمیرد.او با زندانیان می جنگد که آویناش ببر سینگ راتور برای نجات او می رسد،همانطور که ناندینی از طریق کد مورس اطلاع داده است.پاتان و ببر پلیس و کاروان را در یک درگیری می جنگند و فرار می کنند.سال بعد پاتان به افریقا  سفر می کند و سرسپرده جیم رااف را دستگیر می کند و فرار می کند.او بعدا نادینی را در مخفیگاهش در روسیه ملاقات می کند و در مورد…..از دیگر فیلم های پیشنهادی ما برای شما دانلود فیلم عزیز بانگرا برقص است.

بررسی فیلم هندی پاتان

فیلم پاتان جدید ترین محصول بالیوود هند است با حضور بازیگران تمام ستاره در فیلم پاتان یکی از بزرگترین علت محبوبیت این فیلم است .تمامی افرادی که در گروه بزرگ بازیگران فیلم پاتان ایفای نقش می کنند جزو پر درآمد ترین بازیگران این صنعت هستند از شاهرخ خان شروع می کنیم، که یکی از بزرگترین و مشهور ترین فرد سینمای هند است.دیپیکا پادوکن نقش روبینا را بازی می کند را بازی می کند او نیز چهره اشنای سینمای هند است.در ادامه با دانلود فیلم رام ستو با ما بمانید. جان آبراهام در فیلم پاتان نقش یک شخصیت شیطانی را بازی می کند علاوه بر این ایلز بادورگوف نقش یک افسر پلیس را در سریال بازی می کند.بودجه فیلم سینمایی پاتان یکی از سنگین ترین بودجه های سینمای هند است.در فیلم بازیگران به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند جان آبراهام و دیپیکا پادوکن در حال رویا رویی با پاتان فوق العاده به نظر می رسند.شاهرخ خان با موهای بلندش در چشم اندازی به تولید فیلم های جاسوسی عالی دیده می شود.در پاتان یک محیط دیستوپیایی و یک جنایی هیجان انگیز وجود دارد صحنه های هیجان انگیز فیلم در مکان هایی در خاور میانه به تصویر کشیده شده است.پس از مدتی طولانی،بالاخره شاهد حضور شاهرخ خان روی پرده بزگ سینما هستیم.او تحت نظارت استودیو یاش راج،بازگشتی پیروزمندانه را رقم می زند این فیلم به کارگردانی سیدارت آناند که یکی از کارگردانان بزرگ هالیوود است کارگردانی شده است تهیه کنندگی آدیتیا چوپرا است.این فیلم یک فیلم قدرتمند است که به محض اکران توانست محبوبیت بالایی در میان مخاطبان کسب کند.این فیلم می تواند حتی فیلم های معروف را از نظر درآمد پشت سر بگذارد. ژانر اکشن که فیلم پاتان بر مبنای آن ساخته شده است تقریبا شبیه به ژانر های تریلر و ماجرا جویانه است و گاهی اوقات در فیلم پاتان شاهد ستارگان بسیار مطرح سینمای هند هستیم حضور این هنرمندان نام اشنا در محبوبیت فیلم بسیار تاثیر گذار بوده است نیز ممکن است شامل عناصر درام و جاسوسی نیز باشد.در فیلم پاتان نیز این عناصر به کار گرفته شده است قهرمان داستان برای به دام انداختن یک تبهکار حرفه ای که باعث مرگ پدرش شده است وارد تیم آنها شده و در تلاش است با کمک همکارش این گروه خلافکار را از بین ببرد. این فیلم یکی از بهترین فیلم های ژانر اکشن در بالیوود است که کاملا مملو از اکشن،احساسات،میهن پرستی،طنز،هیجان و البته قدرت ستاره شاهرخ است.این فیلم یک منظره بصری است و رقص اکشن نیز می توان به آن گفت.فیلم پاتان داستان بسیار جذابی را دنبال می کند.داستان فیلم از هیجان زیادی برخوردار است صحنه های اکشن با مهارت خاصی چیده شده است به طوری که مخاطب دچار سردرگمی و کسالت نمی شود و با هیجان فیلم را دنبال می کند و از آن لذت می برد.در فیلم های ژانر اکشن یا حادثه ای معمولا یک یا چند نفر به عنوان قهرمان های فیلم حضور دارند که باید در مقابل شخصیت های شرور فیلم قرار بگیرند.در فیلم پاتان مخاطب شاهد تلاش های قهرمان اصلی داستان یعنی ستاره مشهور سینمای هند شاهرخ خان است او تلاش می کند تا با تمام توان برای نابودی قاتل پدرش بجنگد و در این راه او از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.در فیلم پاتان شاهرخ خان به خوبی به عنوان نقش اصلی فیلم به خوبی از پس نقش بر آمده است به گونه ای که مخاطب با او همزاد پنداری می کند و او را تحسین می کند.فیلم پاتان یکی از بهترین نمونه های فیلم اکشن هندی است در این فیلم مخاطب شاهد کیفیت ساخت فوق العاده ای است.در ادامه با دانلود فیلم خشم با ما همراه باشید.

معرفی بازیگران فیلم هندی پاتان

از بازیگران فیلم هندی پاتان می توان به شاهرخ خان در نقش یک مامور مخفی که در تلاش است تا یک گروه تبهکار را دستگیر کند، دیپیکا پادوکن در نقش روبینا محسن،مامور سابق آی آس آس، گریس گیردار در نقش روبینا جوان، جان آبراهام درنقش جیم،رهبر یک گروه مخوف ،دیمپل کاپادیا به عنوان نادینی رئیس پنهان، آشوتوش رانا در نقش سرهنگ سونیل لوترا،شاجی چودری در نقش رضا متحد پاتان،اکتا کاول در نقش شوتا متحد پاتان، پراکاش بلوادی در نقش دکتر سهانی، منیش ودهوا به عنوان ژنرال قادر، پرم جانگیانی در نقش دکتر فاروقی، دیگانتا هازاریکا در نقش جوزوف متحد پاتان، ویراف پاتل در نقش ریشی متحد پاتان، مولوی خان در نقش مردان جیم، مانسی تاکساک در نقش همسر جیم، آشوتوش سینگ در نقش پدر روبینا،آمانپریت هوندال در نقش مادر روبینا، مصطفی اکساری در نقش فاید،نیکات خان در نقش یک زن افغانی که نام پاتان را گذاشت، سلمان خان در نقش آویناش سینگ تایگر راتور اشاره کرد.با دانلود فیلم هندی برهماسترا از دیدن آن لذت ببرید.

کلام آخر

فیلم اکشن پاتان یکی از بهترین فیلم های سینمای هالیوود است که به تازگی اکران شده است در این فیلم بازیگران مطرح نقش آفرینی می کنند.اگر شما نیز به دنبال یک فیلم هندی و اکشن هستید پیشنهاد می کنم حتما فیلم سینمایی پاتان را تماشا کنید.از دیگر فیلم های پیشنهادی ما برای شما دانلود فیلم سلام نظامی است با تماشای این فیلم اوقات خوشی را سپری کنید.

چهارمین همکاری سلمان خان با یاش راج فیلمز. او در نقش آویناش سینگ راتور/تایگر از Ek Tha Tiger و Tiger Zinda Hai ظاهر ویژه ای در پاتان خواهد داشت. صحنه های اکشن در Pathan از حرکات کشتی WWE الهام گرفته شده است. ضربه شاهرخ خان از Shawn Michaels “Sweet Chin Music” گرفته شد. پانچ جان آبراهام از رومن رینز “سوپرمن پانچ” گرفته شده است. این فیلم بازگشت شاهرخ خان پس از پنج سال از فیلم  صفر 2018 خواهد بود. در طول صحنه قطار، زمانی که سلمان خان و شاهرخ خان در صحنه مبارزه حضور داشتند، موسیقی تم برای جنگ پخش شد که آن را نیز سیدارت آناند کارگردانی کرد. در پایان فیلم، پاتان به تایگر می گفت که 30 سال است که این کار را انجام می دهد و در مورد اینکه چه کسی جایگزین آنها می شود بحث می کند. این شاید اشاره ای به زندگی واقعی شاهرخ خان و سلمان خان باشد و اینکه کدام بازیگران به عنوان سوپراستار بعدی جایگزین آنها می شوند. جان آبراهام سومین بازیگری بود که علیرغم بازی در اکثر فیلم‌ها، برای اولین بار به عنوان یک شخصیت شرور با شاهرخ خان همکاری کرد. سونیل شتی کار خود را در بالیوود تقریباً همزمان با شاهرخ خان آغاز کرد، اما برای اولین بار با شاهرخ خان در Main Hoon Na به عنوان یک شرور و Arjun Rampal در Om Shanti Om برای اولین بار به عنوان یک شرور بازی کرد.