دوبله اختصاصی

دانلود فیلم پلنگ سیاه 2 Black Panther: Wakanda Forever 2022 زیرنویس فارسی چسبیده از رسانه کاران مووی تریلر پخش آنلاین
  • کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی , خوسا
  • رده سنی: 13+

لینک های دانلود اضافه شدند

مردم واکاندا برای محافظت از خانه خود در برابر قدرت های جهانی مداخله گر در سوگ مرگ پادشاه T'Challa می جنگند.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2.9GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.5GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 859MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.9GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.5GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 858MB

پخش آنلاین فیلم

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.9GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.5GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 856MB

پخش آنلاین فیلم

تریلرها
درباره فیلم

دانلود فیلم Black Panther-Wakanda Forever 2022 

مردم واکاندا برای محافظت از خانه خود در برابر قدرت های جهانی مداخله گر در سوگ مرگ پادشاه T’Challa می جنگند.

دانلود فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد از کاران مووی

فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد محصول سال 2022 کشور آمریکا در ژانر اکشن و ماجراجویی و درام میباشد. پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد توسط Ryan Coogler کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Letitia Wright و Lupita Nyong’o و Danai Gurira در آن ایفای نقش کرده اند. ملکه راموندا، شوری، ام باکو، اوکویه و دورا میلاجه برای محافظت از پادشاهی واکاندا در برابر قدرت‌های جهانی مداخله گر در پی مرگ پادشاه تچالا می‌جنگند. در حالی که واکاندان ها تلاش می کنند تا فصل بعدی خود را در آغوش بگیرند، قهرمانان باید با کمک سگ جنگی ناکیا و اورت راس متحد شوند و مسیر جدیدی را برای ملت خود ایجاد کنند.

Black Panther 2

فیلم سینمایی پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد (Black Panther: Wakanda Forever) فیلم ابرقهرمانی آمریکاییِ سال ۲۰۲۲ است. تولید این فیلم بر عهده مارول استودیوز بود و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع شده‌است،فیلم بلک پنتر2 دنباله‌ای بر پلنگ سیاه ۲۰۱8 و سی‌اُمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (اختصاری MCU) است.همچنین کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر است که فیلمنامهٔ آن را با جو رابرت کول به پایان رسانده است. ایده‌های دنباله پس از انتشار پلنگ سیاه در فوریه ۲۰۱۸ مطرح شد. کوگلر برای بازگشت به‌عنوان کارگردان در ماه‌های بعد مذاکره کرد و مارول استودیوز ساخت دنباله را در اواسط سال ۲۰۱۹ به‌ طور رسمی تأیید کرد. در اوت ۲۰۲۰، زمانی که چادویک بوزمن، ستارهٔ پلنگ سیاه، بر اثر سرطان روده بزرگ درگذشت، برنامه‌های این فیلم تغییر کرد و مارول تصمیم گرفت که نقش تِ‌چالا را تغییر ندهد. بازگشت دیگر بازیگران اصلی از فیلم اول تا نوامبر همان سال تأیید شد و عنوان فیلم در مهٔ ۲۰۲۱ اعلام شد. تولید فیلم، پیش از وقفه‌ای که به رایت اجازه داد تا از جراحتی که در حین فیلمبرداری به وجود آمده بهبود یابد، ابتدا از اواخر ژوئن تا اوایل نوامبر ۲۰۲۱ در آتلانتا و برانزویک، جورجیا و همچنین در اطراف ماساچوست انجام شد. تولید تا اواسط ژانویه ۲۰۲۲ از سر گرفته شد و در اواخر مارس در پورتوریکو به پایان رسید.در ادامه با دانلود فیلم پلنگ سیاه 2 همراه ما باشید

خلاصه فیلم پلنگ سیاه 2

هر دو سرزمین واکاندا و آتلانتیس دو تمدن پیشرفته هستند که خود را از دیگر کشورها جدا کرده‌اند تا برای امنیت خود هم که شده جدا زندگی کرده و ارتباطی را با دیگران نداشته باشند. واکاندا برای ترس از اینکه انسان‌ها از منابع آن‌ها سواستفاده کنند مخفی شد و آتلانتیس هم برای اینکه سایر کشورها به شهرهای زیر آب آن‌ها را از آن خود نکنند مخفی شدند. با این حال همانطور که می‌دانید واکاندا دارای قوی‌ترین فلز یعنی وایبرنیوم است که با آن سپر کاپیتان آمریکا ساخته شده و کیفیتی مثال‌زدنی دارد. اما آیا می‌دانستید که پدر نیمور به دنبال این فلز بوده و فتح واکاندا توسط اهل آتلانتیس تنها راه برای به دست آوردن آن خواهد بود؟ همین امر نیز باعث می‌شود تا این دو کشور پیشرفته با یکدیگر وارد جنگی تمام عیار شده و در این بین، توضیح داده شود که چه بر سر تی چالا آمده است. رهبران پادشاهی واکاندا برای محافظت از ملت خود در برابر نیروهای مهاجم در پی مرگ پادشاه تِ‌چالا مبارزه می‌کنند.فیلم پلنگ سیاه می توان یکی از بهترین گزینه های شما برای تماشای فیلم باشد.

بررسی فیلم بلک پنتر 2

فیلم پلنگ سیاه 2 یک فیلم بسیار تماشایی در ژانر ابر قهرمانی است این فیلم پس از اکران توانست نظر بسیاری از مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند به گونه ای که هر دو فیلم بلک پنتر توانستند به یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی تبدیل شوند. منتقدان کارگردانی کوگلر، صحنه‌های اکشن، طراحی صحنه و لباس، بازی بازیگران، بار احساسی، موسیقی متن و ادای احترام آن به بوزمن را تحسین کردند. زمان وقایع فیلم پلنگ سیاه 2 بسیار مرموز است اما به نظر می‌رسد وقایع فیلم بعد از اتفاقات دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی خواهد بود. فیلم ثور: عشق و تندر هم مابین این دو فیلم اکران می‌شود اما از آنجا که در آخرین صحنه‌ها شاهد به فضا رفتن ثور بودیم، احتمال تأثیر وقایع این فیلم بر دنیای واکاندا تا همیشه بعید است. محدوده‌ی زمانی وقایع فیلم پلنگ سیاه ۲ احتمالا در سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ خواهد بود. خط زمانی در دنیای مارول به‌خصوص با سفر در زمان و چندجهانی که همه چیز را در هم ریخته‌ است کمی عجیب است. اما قطعا سیر زمانی پلنگ سیاه ۲ پس از جریانات بلیپ خواهد بود، در جهانی که خطوط مرزی آن نامشخص و جامعه‌ بشری آرام آرام در حال جان گرفتن مجدد است.این فیلم دنباله ای بر پلنگ سیاه 1 است البته دیدنی تر از آن .در فیلم بازیگران بسیار مشهوری ایفای نقش کرده اند برای مثال چادویک بوزمن در این فیلم دیده نمی‌شود اما حضورش در تمام صحنه‌ها حس می‌شود. مانند یک‌جور خداحافظی است. خداحافظی موفقی است .علاوه بر آن، یک فیلم بلک پنتر هیجان‌انگیز نیز هست. دوباره باید بگویم که این فیلم یک معجزه است.فیلمنامه پلنگ سیاه بسیار جالب و درعین حال مرموز است مخاطب با تماشای فیلم متوجه می شود که  واکاندا و آتلانتیس تمدن‌هایی مخفی با تکنولوژی‌ پیشرفته و ارتش‌های قوی هستند که برای تضمین امنیت و تا حدودی ترس نسبت به دیگران خود را از باقی جهان جدا کرده‌اند. واکاندا نگران سواستفاده‌ی دیگران از تکنولوژی‌هایش است و آتلانتیس می‌ترسد ساکنان زمینی همانند گذشته با وارد شدن به این سرزمین تاریخی بی‌حرمتی کنند. این نگرانی‌ها تا جایی ادامه دارد که این دو سرزمین با هم وارد جنگ شوند. واکاندا و آتلانتیس تاریخ بسیار پیچیده‌ای دارند. واکاندا تنها کشوری است که به فلز ویبرانیوم دسترسی دارد و شایعه‌ قدرت آن در جهان پیچیده است. پدر نامور که از نژاد انسان است برای پیدا کردن این فلز کمیاب به قاره‌ی جنوبگان فرستاده شده است.وجود صحنه های اکشن در فیلم قابل ستایش است زیرا با مهارت فوق العاده ای ساخته و فیلم برداری شده است.بدون اغراق می توان فیلم پلنگ سیاه را برای صحنه های اکشن و احساسی تحسین کرد. لطافت طبع، زیبایی و تخیلی که در واکاندا تا ابد وجود دارد، بیشتر از ضعف‌های آن است.بدون تردید فیلم بلک پنتر 2 یکی از فوق العاده ترین گزینه ها برای تماشا و دانلود فیلم اکشن است

 

معرفی بازیگران اصلی فیلم سینمایی پلنگ سیاه 2

از بازیگران فیلم پلنگ سیاه 2 می توان به لوپیتا نیانگ به نقش ناکیا معشوق سابق تی‌چالا و عضو شبکه‌ی سگ‌های جنگی واکاندا بازمی‌گردد. او عضو قبلیه‌ی ریور است که در پایان فیلم پلنگ سیاه تی‌چالا او را به سمت رییس سازمان برنامه‌های بشردوستانه واکاندا منصوب می‌کند.

دانای گویرا در نقش اوکوی یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های پلنگ سیاه و رهبر گروهی از زنان محافظ تی‌چالا به نام دورا میلاژ است، این گروه همچنین واحد نیروی ویژه‌ی واکاندا محسوب می‌شود. گویرا احتمالا در اسپین آفی از سرویس دیزنس پلاس که هنوز نام آن مشخص نشده است مجدد نقش خود را ایفا خواهد کرد.

دانیل کالویا در نقش وکابی همسر اوکوی و رهبر قبیله‌ی مرزی واکاندا است. از آنجا که او در فیلم اول علیه تی‌چالا شورش کرد هنوز مشخص نیست او در فیلم واکاندا برای همیشه، به سمت خود بازمی‌گردد یا در زندان خواهد بود.

فلورانس کازومبا در نقش آیو یکی از اعضای گروه دورا میلاژ است. او که اولین‌بار در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی حضور یافت جنگاوری شجاع و وفادار است. او در فیلم شاهین و سرباز زمستان هم نقش خود را بازی کرد و مشخص شد که وی باکی بارنز را از شر شست‌شوی مغزی هایدرا خلاص کرده است.

مارتین فریمن در نقش اورت‌ راس مأمور سازمان سیا است که تی‌چالا او را نجات داد. واقعا مشخص نیست که راس در پایان پلنگ سیاه به آمریکا بازگشته یا در جریان بشکن تانوس در فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت از بین رفته است. پلنگ سیاه ۲ فرصتی برای دیدار مجدد با وی و اطلاع از سرنوشت وی در این دنیای عجیب خواهد بود

لتیشیا رایت در نقش شوری خواهر کوچک ‌تر تی‌چالا، یکی از باهوش‌ترین شخصیت‌های دنیای مارول و بانی پیشرفت تکنولوژی‌ در واکاندا است. شایعه‌ها حاکی از نقش بزرگ وی در قسمت بعدی فیلم است و در حالی‌که هنوز این موضوع تأیید نشده او در کمیک‌ها و زمانی که تی‌چالا از به پادشاهی رسیدن محروم شده، ملکه‌ی سرزمین واکاندا شده است. انجلا باست هم در نقش راموندا مادر شوری و تی‌چالا باز می‌گردد.

وینستون دوک در نقش ام‌باکو رهبر قبیله‌ی کوهستانی واکاندا به نام جباری بازی می‌کند، او جنگاوری قدرتمند و همیشه در خدمت تی‌چالا بوده است. هرچند وی مانند پادشاه خود یک ابرقهرمان جهانی نیست اما هنوز هم یک نیروی قدرتمند محسوب می‌شود.

مایکل بی‌.جردن در نقش اریک کیلمونگر و شخصیت ضدقهرمان فیلم اشاره کرده است که در صورت دعوت عوامل مارول قطعا به پروژه بازخواهد گشت. معلوم نیست او به پروژه دعوت می‌شود یا خیر، اما هواداران حتما از دیدن دوباره‌ی او خوشحال خواهند شد.در ادامه با دانلود فیلم سینمایی پلنگ سیاه 2 با زیرنویس چسبیده فارسی همراه ما باشید.

دومینیک تورن از شخصیت‌های جدید فیلم و نقش ابرقهرمانی آیرون هارت به نام ریری ویلیامز را بر عهده دارد. ریری نخبه‌ی مخترع و همکار تونی استارک فقید است (Robert Downey Jr) که در رقابت با وی لباسی زرهی می‌سازد. این شخصیت جدید کمیک‌ها پس از معرفی بسیار معروف شده است و به نظر می‌رسد نقش بزرگی در دنیای مارول خواهد داشت.اشاره کرد.

فیلم ابر قهرمانی

فیلم پلنگ سیاه 2 در ژانر فیلم های ابرقهرمانی ساخته شده است این ژانر یکی از ژانرهای فیلم‌های سینمایی است که با تکیه بر اعمال یک ابرقهرمان یا گروهی از ابرقهرمان‌ها یا یک ابرشرور یا گروهی از ابرشرورها ساخته می‌شود. این‌گونه فیلم‌ها می‌توانند در ژانرهای دیگری همچون اکشن، فانتزی و علمی تخیلی رده‌ بندی شوند. بیشتر این فیلم‌ها از کتاب‌های کامیک الهام گرفته شده‌اند.

کلام آخر

فیلم پلنگ سیاه یکی از دیدنی ترین فیلم های سال 2022 است اگر شما نیز به دنبال یک فیلم تخیلی و اکشن هستید پیشنهاد می کنم با تماشای پلنگ سیاه 2 از آن لذت ببرید.از دیگر پیشنهاد های ما برای شما دانلود فیلم سلطه ژوراسیک است این فیلم زیبا نیز می تواند اوقات نابی برای شما به ارمغان بیاورد.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید